امکانات خانه های اجاره ای در قبرس شمالی

اجاره خانه در قبرس شمالی

همه چیز درباره اجاره خانه در قبرس شمالی

در جمهوری ترک قبرس شمالی که در هر فصل از سال میزبان تعداد زیادی گردشگر است و همچنین جمعیت دانشجویی زیادی دارد، علاقه به اجاره آپارتمان و خانه بسیار زیاد است. افرادی که در دوره ­های مختلف، دنبال اجاره خانه در قبرس شمالی هستند می­توانند متوجه شوند که این بازار همیشه در این کشور کاملاً فعال است.

در ادامه این مطلب به تمام ابعاد بحث اجاره ملک در قبرس خواهیم پرداخت ، همچنین پیشنهاد ما به شما این است که برای اقدام به کرایه خانه در این کشور حتما از مشورت یک متخصص بهره مند شده و از مشاوره رایگان همکاران ما در مجموعه امیرال اینوستمنت به شماره تماس های 09121259676 (از ایران) و یا خارج از کشور 00905338890738 (واتس اپ یا تماس تلفنی) استفاده کرده و از راهنمایی های انها بهره مند شوید.

photo_5960879896760794758_y
استادیو
از
400 پوند
کد ملک : 13813
photo_5915497713238130465_y
واحد دو خوابه
از
600 پوند
کد ملک : 13321
photo_5902094894128807361_y
اپارتمان یک خوابه
از
750 دلار
کد ملک : 12993

سوالات متداول درباره اجاره خانه در قبرس

سوال : آیا امکان اخذ اقامت با اجاره ملک در قبرس شمالی وجود دارد؟

پاسخ : خیر اخذ اقامت این کشور تنها از طریق روش هایی مثل مهاجرت کاری تحصیلی و خرید ملک امکان پذیر می باشد.

سوال : در چه مناطقی میتوانم املاک مقرون به صرفه تری را پیدا کنم ؟

مناطقی مثل لفکوشا و اسکیل دارای املاک مقرون به صرفه تر و مناسب تری به لحاظ قیمتی می باشد.

هزینه‌های اجاره ملک در قبرس شمالی

خب، قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی چقدر است، آیا از منطقه ای به منطقه دیگر متغیر است، یا سوالاتی مانند اینکه کدام مناطق خانه هایی با قیمت مناسب دارد و در کدام مناطق خانه ها گران تر است ، در پاسخ باید اینگونه گفت که نرخ کرایه خانه در این کشور برای یک سوئیت کوچک از 300 یورو اغاز می شود و تا چند هزار یورو برای یک واحد ویلایی لوکس هم میرود.

نکات کلیدی اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

موضوع اطلاعات
مدت قرارداد معمولاً 1 ساله
پیش پرداخت 1 ماه اجاره
ودیعه 1 ماه اجاره
هزینه های جانبی شامل آب، برق، گاز، فاضلاب، و شارژ ساختمان
مالیات 5% از اجاره سالانه
قوانین و مقررات تابع قوانین جمهوری ترک قبرس شمالی
مناطق محبوب گیرنه، لفکوشا، فاماگوستا، اسکیل، کارمی
قیمت اجاره به موقعیت، نوع ملک، متراژ، و امکانات رفاهی بستگی دارد
نحوه جستجو مشاوران شرکت امیرال اینوستمنت، وب سایت های آنلاین

به طور دقیق تر این عدد برای یک اپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 730 یورو است در ماه و برای واحدی با مشخصات اینچنینی در خارج شهر 600 یورو است همچنین این عدد برای یک واحد سه خوابه در حدود 1200 تا 1500 یورو می باشد .

به صورت کلی فرایند اجاره خانه در قبرس شمالی  بسیار آسان و راحت است به خصوص اگر مشاوری را در کنار خود داشته باشید که به بازار ملک این کشور اشراف داشته باشد.

میانگین قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی

هزینه اجاره یک واحد تک اتاقه در مرکز شهر 

بین 350 تا 700 یورو در ماه 

هزینه اجاره واحد سه خوابه 

بین 450 تا 1500 یورو در ماه 

هزینه اجاره در مناطق پایین شهر 

بین 350 تا 600 یورو در ماه 

 قیمت های اجاره خانه بسته به عوامل زیادی متفاوت هستند. بنابراین برای یافتن خانه مورد نظر خود ابتدا به تعیین صحیح نیازها، بودجه و انتظارات و امکانات مد نظر خود پرداخته و سپس قدم های بعدی را بردارید. بدیهی است که مشخص کردن این اطلاعات و دانستن انکه دقیقا به دنبال چه نوع مسکنی هستید سرعت شما را در یافتن مسکن مناسب بسیار بالا تر می برد.

عوامل اصلی موثر بر قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  •   شهر مورد نظر که خانه در آنجا قرار دارد.
  •   تعداد و عرض اتاق ها
  •   مبله یا بدون مبله بودن منزل
  •   نوع ملک
  •   ویژگی های جزئی خانه
  •   نزدیکی به مراکز شهر، دانشگاه یا دریا
  •   سن ساختمان و الزامات بازسازی خانه
  •   قیمت ارز

شما می­توانید با توجه به تمام این جزئیات انتخاب­های بهتری را برای خود انجام دهید. 

همچنین در این ویدیو به سایر هزینه های زندگی در این کشور پرداخته شده که پیشنهاد میکنیم حتما مشاهده فرمایید.

 

هم چنین به این موضوع توجه کنید که اجاره خانه در قبرس شمالی یا اجاره اپارتمان در قبرس شمالی با توجه به شهری که در آن قرار دارد تعیین می گردد. هزینه اجاره یک خانه در نیکوزیا و یک خانه هم اندازه در گیرنه با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل، مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که در کدام شهر زندگی کنید. محبوب ترین شهرها عبارتند از:

  •   نیکوزیا،
  •   گیرنه،
  •   فاماگوستا
  •   مناطق گوزل یورتتصویر یک خانه برای اجاره در قبرس شمالی

 

ایا در بدو ورود خود به قبرس اقدام به اجاره خانه کنیم؟

پاسخ به این پرسش بسیار بستگی به شما و شرایط تان دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر در ابتدای مهاجرت به این کشور هستید و اطلاعات کامل و جامعی از ان ندارید می توانید برای مدتی هم که شده در این کشور ملکی را اجاره کرده و سپس پس از اطمینان از شرایط زندگی در این کشور اقدام به خرید کنید.

تصویر چند خانه در قبرس

 

شهرهای محبوب برای اجاره خانه در قبرس شمالی

با اینکه نیکوزیا، به عنوان پایتخت کشور شناخته می شود، اما امکان یافتن مسکن در ان با هزینه ای مشابه هزینه اجاره مسکن در سایر استان های این کشور وجود دارد. اما قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی در گیرنه بسیار بالاست و به عبارتی منطقه ای است که بیشترین اجاره بها را در قبرس دارد. دلیل اصلی این امر این است که این منطقه از نظر گردشگری بسیار غنی است و در هر دوره میزبان گردشگران بسیاری می باشد. بدیهی است که داغ بودن صنعت توریسم در این شهر امکان کار و درامد بیشتر را فراهم کرده ولی از سویی دیگر هزینه های زندگی را هم بالا تر برده است .

یکی دیگر از مکان های محبوب برای اجاره خانه در قبرس شمالی فاماگوستا است. این شهر تقریبا متراکم ترین جمعیت دانشجویی در جمهوری ترک قبرس شمالی را دارا می باشد. اجاره در سراسر این شهر در محدوده مشابهی قرار دارد. به این ترتیب دانشجویان این امکان را دارند که بدون مشکل به خانه های اجاره ای مناسب و قابل قبولی به نسبت هزینه پرداختی برسند به همین دلیل این شهر به یکی از مقصد های جذاب و مناسب برای بسیار از دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در قبرس شمالی تبدیل شده است و این افراد از فرصت اجاره خانه در فاماگوستا به هزینه اندک استفاده می کنند.

اسکله که یکی از گزینه های مورد علاقه کسانی است که می خواهند در قبرس سرمایه گذاری کنند و اخیراً علاقه زیادی به خود جلب کرده است. این شهر هم به نسبت داراری هزینه مناسب تری برای اجاره مسکن بوده و بنابراین در بین بهترین مناطق برای اجاره خانه در قبرس شمالی قرار میگیرد و به همین دلیل از نظر اجاره بها نسبت به سایر مناطق قبرس اوضاع بهتری دارد.

همچنین اجاره خانه در لفکوشا هم یکی از گزینه هایی هست که می توانید بعد از مناطق ذکر شده به ان فکر کنید و ان را در نظر داشته باشید.

امکانات خانه های اجاره ای در قبرس شمالی

شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی با اجاره خانه

در حال حاضر امکان اخذ اقامت این کشور به طور موقت با اجاره ملک وجود داشته و شما می توانید با اجاره ملک در این کشور و با داشتن سایر پیش نیاز های قانونی در این کشور ساکن شوید.

به طور کلی، پوند بریتانیا اغلب به عنوان ارز برای اجاره خانه در قبرس شمالی استفاده می شودو مردم ترجیح می دهند از پوند برای این کار استفاده کنند. هر چند استفاده از لیر هم برای مبادلات در این کشور مسئله رایجی بوده و اتفاق می افتد. در عین حال، استفاده از یورو یا دلار نیز بسیار زیاد است. بنابر این از جهت تهیه نوع ارز مشکلی نبوده و معمولا شما این امکان را درید که هزینه کرایه را با هر کدام از این ارزها که مایل بودید پرداخت کنید.

در طول فرآیند اجاره، معمولاً از دانشجویانی که برای تحصیل به قبرس می آیند یا برای کار در این شهر اقامت می کنند، هزینه اجاره 6 ماهه یا سالانه درخواست می شود. با دانستن این موضوع می توانید پیش از اقدام به اجاره خانه در قبرس شمالی مبلغ مورد نظر خود را اماده کرده و به محض ورود به این کشور با صاحب خانه به توافق برسید.

برای یک زندگی طولانی مدت در قبرس، مجوز اقامت مورد نیاز است. به جز شهروندان خود قبرس، همه کسانی که وارد این کشور می شوند در دسته خارجی قرار دارند، بنابراین به استثنای برخی موارد، در وهله اول اجازه اقامت دائم داده نمی شود. فرد برای دریافت اقامت باید از طریق روش هایی مثل   سرمایه گذاری اقدام کرده و یا دانشجو بوده و مشغول تکیمل تحصیلات خود باشد و به عنوان دانشجو مجوز اقامت دریافت کند و یا باید در این کشور کارمند بوده و به عنوان کارمند به دولت این کشور مالیات پرداخت کنید ، هرچند استثنائاتی هم وجود دارد که شما می توانید بسته شرایط خود از انها استفاده کنید و برای اگاهی از انها می بایست از یک مشاور ، مشاوره دریافت کنید.

همچنین چنانچه اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کرده اید و خود صاحب خانه هستید می توانید با اجاره دادن خانه خود از ان کسب درامد کنید.

تصویر یک واحد اجاره ای در قبرس

مراحل اجاره ملک در قبرس شمالی

اول از همه باید تحقیقات برای یافتن ملک مناسب را انجام دهید. منطقه ای که خانه در آن قرار دارد، مبله یا غیر مبله بودن، هزینه های اضافی، میانگین ارقام اجاره در منطقه، اجاره سالانه یا ماهانه، اجاره به ارز خارجی یا لیر ترکیه از جمله عوامل موثر در اجاره خانه در قبرس شمالی هستند. در نهایت وقتی با در نظر گرفتن همه این مراحل ملک خود را انتخاب کردید نوبت به طی مراحل قانونی می رسد.

اجاره املاک و مستغلات در قبرس شمالی شامل 4 مرحله است:

  1. مبادله اولیه قراردادها
  2. 2. امضاء و مبادله قراردادها
  3. 3. مهر و ثبت قراردادها
  4. 4. درخواست برای مجوز اجاره

مطالعه بیشتر :اجاره استودیو در قبرس شمالی 

نکات مهم در خصوص تنظیم اجاره نامه آپارتمان در قبرس شمالی

دو نوع منطقه مشخص برای اجاره در قبرس شمالی وجود دارد:

مناطق تحت پوشش قانون کنترل اجاره

مناطق مستثنی از شمول قانون کنترل اجاره

قانون کنترل اجاره خانه در قبرس شمالی برای اکثر مناطق در داخل مرزهای نیکوزیا و شهرداری گیرنه و برای همه مناطق در محدوده شهرداری گونیلی معتبر است.

تصویر یک ملک اماده برای اجاره

در خصوص تنظیم اجاره نامه آپارتمان در قبرس شمالی باید به نکات زیر توجه کنید:

  •   نرخ افزایش اجاره بها در قرارداد قید شود
  •   نحوه تحویل و تحویل خانه باید در قرارداد قید شود
  •   ودیعه و هزینه ها مشخص شود
  •   هزینه آپارتمان در قرارداد درج شود
  •   جزئیات کاربری مشاعات در قرارداد قید شود. قرارداد مشخصاتی
  •   از قبیل مبلغ اجاره، زمان پرداخت و شرایط تحویل خانه باید در قرارداد باشد
  •   هر گونه نقص در خانه در صورت وجود باید به قرارداد اضافه شود و
  •   هنگام امضای قرارداد باید از اداره مالیات مهر شود.

اگر می خواهید زمانی را در قبرس بگذرانید یا مدت طولانی در این کشور زندگی کنید، می توانید با در نظر گرفتن نکات مطرح شده با خیالی آسوده اقدام به اجاره ویلا و یا آپارتمان مطابق با نیاز ها و استانداردهای مطلوب برای خود کنید.با در نظر گرفتن این راهکارهای موثرمطابق نیاز خود به راحتی خانه ای برای اجاره پیدا کنید. 

با توجه به همه اینها، پاسخ به این سوال که در مرحله اجاره خانه در قبرس شمالی به چه نکاتی باید توجه کرد، در واقع کاملاً واضح است و امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات خوبی کسب کرده و در مسیر مهاجرت خود با اطمینان خاطر بیشتری قدم بردارید مثل همیشه توصیه ما به شما این است که در مسیر مهاجرت خود از دریافت توصیه و مشورت و راهنمایی کارشناسان غافل نشده و از ان استفاده کنید.

اجاره اپارتمان مبله در قبرس شمالی

مطالعه بیشتر : خرید ویلا در قبرس شمالی 

5 پاسخ

  1. سایت امیرال اینوستمنت در بین تمام سایت های اجاره خانه در قبرس اطلاعات کامل تری ارائه کرده ممنون از شما

    1. سلام و تشکر از پیام شما ، موارد مبله شده رو میتونین با بررسی صفحه ملک معرفی شده مشاهده فرمایید.

    1. سلام دوست عزیز ، عموما سیستم پرداخت اجاره در قبرس اینظور هست که شما باید پول اجاره شش ماه و برای برخی املاک یکساله تونو بصورت یکجا پرداخت بفرمایید همچنین مبلغی هم به عنوان دپوزیت در نزد صاحب ملک نگه داشته میشه (اگر باز هم سوالی در این مورد دارین میتونید با شماره 09121259676 در ایران و یا شماره 00905338890738 در خارج از ایران تماس گرفته و ار مشاوره تخصصی همکاران ما بهره مند شوید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی

اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرصت منحصر به فرد سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی، امروز با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره از طریق واتساپ