اجاره مغازه در قبرس شمالی

اخذ اقامت از طریق اجاره مغازه در قبرس شمالی

اجاره مغازه در قبرس شمالی

اجاره مغازه در قبرس شمالی، یکی از شیوه  های راه اندازی یک کسب و کار مستقل و کوچک در اروپا است. قبرس شمالی به علت شرایط نسبتا آسان در زمینه اخذ اقامت، امروزه مقصد هزاران مهاجر از سراسر جهان است. با توجه به اینکه شرایط و مخارج زندگی در این کشور بسیار مناسب است، داشتن یک مغازه کوچک نیز می تواند مخارج شما را تامین کند. از این رو در این مقاله به بررسی کامل شرایط و نحوه اجاره مغازه در قبرس شمالی بپردازیم.

اجاره بهای مغازه در قبرس شمالی

قیمت اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی

هزینه های مرتبط با اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی، از اصلی ترین دغدغه های متقاضیان رهن مغازه است. قیمت های مربوط به اجاره مغازه در این کشور به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از تاثیرگذار ترین فاکتورها در تعیین میزان اجاره مغازه در قبرس شمالی، موقعیت مکانی واحد تجاری است. مغازه هایی که در حومه شهر یا کوچه ها و خیابان های فرعی قرار دارند؛ از مغازه های خیابان های اصلی و مناطق لوکس ارزان تر هستند. مساحت مغازه  نیز در تعیین قیمت اجاره بها بسیار موثر است. اگر بودجه کافی ندارید، مغازه های کوچک تر می توانند گزینه های مناسب تری برای شما باشند. به عنوان مثال، قیمت اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی برای واحدی با مساحت 185 متر مربع که در طبقه دوم یک فروشگاه در منطقه ای لوکس قرار دارد، برابر 2300 پوند در ماه است.

قیمت اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی

اجاره مغازه در شهرهای مختلف کشور قبرس شمالی

اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی به سه شیوه 6 ماهه، 12 ماهه و 18 ماهه است. این شرایط در تمامی شهرهای کشور قبرس شمالی برقرار است. همچنین هزینه های جانبی و مالیات واحد تجاری مدنظر نیز در هر شهری متفاوت است. در ادامه چند فایل جهت آگاهی نسبی درباره میزان اجاره بها معرفی شده اند:

موقعیت مکانی

اجاره بها در ماهمتراژ
کُشکلوچیفتلیک، نیکوزیا2500345
اورتاکوی، نیکوزیا1100220
تاشکین کوی، نیکوزیا800100
جنوب گیرنه، گیرنه700240
کوچوک کایماکلی، نیکوزیا40050

 

قوانین مربوط به اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی

از جمله عواملی که در عقد قراردادی موفق برای یک واحد تجاری دخیل هستند، آگاهی از شرایط اجاره مغازه در قبرس شمالی است. اگرچه شرایط اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی بسیار آسان است، اما اجاره واحد تجاری شرایط و قوانین خاصی دارد که رعایت آن ها الزامی است. از جمله مهم ترین قوانین اجاره مغازه در قبرس شمالی عبارتند از:

  1. از اصلی ترین شرایط اجاره مغازه در قبرس شمالی، برخورداری از اجازه اقامت در این کشور است.
  2. همچنین باید با تمامی مسئولیت ها و امور مالی مرتبط با رهن و اجاره در این کشور آشنا باشید.
  3. جهت اجاره مغازه در قبرس شمالی باید کلیه قوانین و مقررات محلی و بومی حاکم بر منطقه در زمینه اجاره مغازه را رعایت کنید.

عقد قرارداد اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی نیز از قوانینی برخوردار است. از جمله اینکه؛ در مبایعه نامه حتما باید میزان افزایش اجاره عنوان شود. لذا درصورتی که در مبایعه نامه ای هزینه های مرتبط با ودیعه و اجاره ذکر نشود، قرارداد فاقد اعتبار خواهد بود. همچنین ذکر جزئیات کامل از جمله کاربری واحد، متراژ و امکانات آن در مبایعه نامه الزامی بوده و همچنین در زمان عقد قرارداد، ثبت مهر اداره مالیات نیز ضروری است.

درآمدزایی در قبرس شمالی با اجاره مغازه

درآمد زایی با اجاره ی مغازه در کشور قبرس شمالی

اجاره مغازه در کشور قبرس شمالی از راه های کسب درآمد است. اگر یک آشپز، شیرینی پز، باریستا یا خیاط خوب هستید، کسب درآمد در قبرس شمالی برایتان بسیار آسان خواهد بود. چرا که این کشور برای مهاجران مزایای بسیار خوبی را در نظر گرفته است. 

تنها کافی است با شرایط اجاره مغازه در قبرس شمالی آشنا باشید یا با وکلای خبره در این زمینه مشورت کنید تا زندگی توام با رفاه و آرامش را در این کشور تجربه کنید. هزینه های زندگی و مالیات در این کشور بسیار پایین بوده و داشتن یک مغازه می تواند نیازهای زندگی شما را تامین کند. مهاجران در قبرس شمالی می توانند با هر میزان بودجه و مهارتی برای خود تجارتی کوچک را ایجاد کنند. این کشور قطب توریستی اروپا است و سالانه توریست های بسیاری به آن سفر می کنند. بنابراین داشتن یک مغازه در شهرهای توریستی این کشور تضمین کننده درآمد ثابت شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی