تصویر یک هواپیما در حال پرواز

بلیط هواپیما قبرس

خرید بلیط هواپیما قبرس نقطه شروع سفر شما به این جزیره زیبا محسوب میشود. قبرس یکی از مقاصد محبوب گردشگران میباشد که در شرق مدیترانه واقع شده است. این کشور سالیانه تعداد بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. قبرس کشور جزیرهای زیبایی است که تاریخ پر افتخار و فرهنگ و سنت بسیار غنی دارد. همچنین این کشور با آب و هوای متعادلی که دارد، گزینهای عالی برای سفر و تفریح شمرده میشود. شما می توانید با انتخاب مناسب تاریخ پرواز، سفر بسیار هیجان انگیزی را برای خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید. با توجه به رشد صنعت گردشگری، تعداد سفرهای مستقیم و غیر مستقیم به قبرس افزایش چشمگیری داشته است. برای آگاهی از اطلاعات در مورد سفر به قبرس، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تصویر یک هواپیما در حال پرواز

بلیط هواپیما تهران قبرس

 بلیط هواپیما قبرس را میتوان از شرکتهای هواپیمایی مختلف خریداری کرد. قابل ذکر است که این سفر حدود 3 ساعت و نیم زمان میبرد و قیمت این بلیط به عوامل مختلفی وابسته است. فصل، نوع پرواز و شرکت هواپیمایی، از جمله عواملی هستند که بر قیمت نهایی بلیط هواپیما تاثیر می گذارند. جهت خرید بلیط هواپیما قبرس، بهتر است قیمتها را در وب سایت های معتبر مورد بررسی قرار داده و یکی از مناسبترین آنها را انتخاب کنید.

 سفر به قبرس

 چنانچه قصد سفر به کشور جزیرهای قبرس را دارید، لازم است در اولین قدم بلیط هواپیما قبرس را تهیه کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، قبرس کشور بسیار زیبایی است که دارای طبیعتی بکر و تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است. در ادامه به ذکر توضیحاتی در مورد جاذبه های گردشگری قبرس می پردازیم. 

شهر کوریون باستان

 این شهر باستانی دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی از دریا و آسمان است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری مانند: خانه گلادیاتورها، بازار رومی، آگورا، خانه آشیل و بسیاری دیگر است.

لارناکا

 شهر لارناکا دارای سواحل بسیار زیبا ، بازارچه های محلی و قلعه های مختلفی است.

شبه جزیره کارپاس

 شبه جزیره کارپاس به عنوان مقصد محبوب بسیاری از گردشگران شناخته میشود. این شبه جزیره دارای مکانهای تاریخی و همچنین روستاهایی تاریخی بسیار زیبایی است.

 قلعه کلوسی

 در صورت سفر به کشور قبرس، حتما از قلعه کلوسی بازدید کنید. با بالا رفتن از پله های مارپیچی این قلعه میتوانید از منظره بسیار زیبای آن لذت ببرید.

آب و هوای قبرس

 حتما خرید بلیط هواپیما تهران قبرس را از وب سایت های معتبر انجام دهید. همچنین توصیه میشود قبل از سفر به قبرس آب و هوای این کشور جزیرهای را به درستی مورد بررسی قرار دهید. قبرس آب و هوای مدیترانهای دارد که در فصل تابستان گرم و خشک است و در فصل زمستان، معتدل و بارانی است. دمای هوا در تابستان به 40 درجه سانتی گراد نیز میرسد اما در فصل زمستان دمای هوا بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. با توجه به توضیحاتی که در مورد آب و هوای قبرس ارائه شد، نتیجه میگیریم این کشور برای تفریحات ساحلی بسیار مناسب است. همین موضوع موجب محبوبیت بسیار این کشور شده است.

بهترین زمان سفر به قبرس

 با جستجو در شرکتهای هواپیمایی معتبر میتوانید به راحتی بلیط هواپیما به قبرس را با قیمتی مناسب تهیه کنید. بهترین زمان برای مسافرت به قبرس فصل بهار و پاییز است. جزیره قبرس در این دو فصل، آب و هوایی بسیار معتدل و مناسب دارد. همچنین امکان انجام تفریحاتی مانند: شنا، قایق سواری و پیاده روی در این دو فصل فراهم است. همچنین شما میتوانید در فصل تابستان و زمستان با هزینه ای کمتر به این کشور زیبا مسافرت کنید. دلیل این موضوع کاهش تعداد توریستهای کشور قبرس در زمستان است. خرید بلیط پرواز مستقیم ایران-قبرس ، زمینه را برای یک سفر بسیار هیجان انگیز، فراهم میکند.

تصویر یک مسافر هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قبرس

 فرآیند خرید بلیط هواپیما تهران قبرس به صورت اینترنتی بسیار ساده طی خواهد شد. برای انجام این کار کافی است به وب سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما مراجعه کنید. در این وبسایتها الزم است تاریخ سفر، ساعت پرواز و نوع صندلی را انتخاب کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما قبرس، به چند نکته مهم دقت کنید. هنگام خرید اینترنتی بلیط قبرس، توجه به اعتبار وبسایت، تاریخ پرواز، شرکت هواپیمایی، نوع صندلی و قیمت بلیط، از اهمیت بسیاری برخوردار است. الزم به ذکر است که بعد از خرید اینترنتی بلیط، رسید آن به ایمیل شما ارسال میشود. حتما رسید بلیط هواپیمای خود را هنگام سفر همراه خود داشته باشید.

فرودگاههای قبرس 

جهت خرید بلیط هواپیما قبرس، لازم است فرودگاههای این کشور و موقعیت جغرافیایی آنها را به خوبی بشناسید. فرودگاه بین المللی لارناکا و فرودگاه بین المللی پافوس، دو فرودگاه اصلی این کشور محسوب میشوند. فرودگاه لارناکا در شمال شرق قبرس و فرودگاه پافوس در غرب این کشور قرار دارند و همچنین فرودگاه ارجان. هر دوی این فرودگاهها دارای امکانات مدرنی مانند: رستوران، فروشگاه، صندلی انتظار و پارکینگ هستند. الزم به ذکر است که تعداد زیادی از شرکتهای هواپیمایی بین المللی در این فرودگاه فعال هستند.

تصویر یک مسافر در هواپیما

بلیط ارزان قبرس

 برای خرید بلیط ارزان قبرس، بهتر است فصل مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید. بلیط هواپیما قبرس در فصل زمستان، با قیمت مناسب تری عرضه میشود. همچنین برای خرید بلیط قیمت مناسب قبرس، میتوان از تخفیفاتی که شرکتهای هواپیمایی برای کاربران خود در نظر میگیرند استفاده کنید. به همین دلیل توصیه میشود چنانچه قصد سفر به کشور قبرس را دارید، به صورت مرتب از وب سایت های رزرو بلیط هواپیما بازدید کنید. همانطور که میدانید ظرفیت تخفیفها محدود میباشد و امکان رزرو بلیط های تخفیف دار در مدت کوتاه بسیار است.

تصویری از قبرس شمالی

 

بلیط چارتر قبرس

 بلیطهای چارتر معمول برای تورهای گروهی و آژانسهای مسافرتی عرضه میشوند. این نوع بلیط های معمولی ارزانتر از بلیط های دیگر هستند. اما توجه کنید که بلیط چارتر قابل تغییر و بازگشت نیست. برای خرید بلیط هواپیما چارتر قبرس، بهتر است با آژانس مسافرتی مورد نظر تماس بگیرید و از جزئیات سفر اطلاع یابید.

بلیط لحظه آخری قبرس

 بلیط لحظه آخری قبرس به عنوان یک گزینه اقتصادی برای سفر به قبرس شناخته میشود که توسط شرکتهای هواپیمایی عرضه میشود. این نوع بلیط ها در زمان نزدیک به تاریخ پرواز و با تخفیف ویژه ارائه میشوند. بلیط لحظه آخری به دلیل نامعلوم بودن زمان عرضه و همچنین نامشخص بودن جزئیات سفر، برای افرادی که به دنبال سفر کم هزینه به قبرس هستند، مناسب است. در این مقاله در مورد خرید بلیط هواپیما قبرس، اطلاعات کاملی ارائه دادیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در زمینه پرواز به قبرس به دست آورده باشید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی