بهترین رستوران های قبرس

بهترین رستوران های قبرس

بهترین رستوران های قبرس

افسانه‌های محلی می‌گویند جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق یونان باستان است. این جزیره کوچک که مردم محلی و گردشگران همیشه جذابیت‌های آن را ستایش کرده‌اند، مقصدی زیبا برای رفتن به سفر و تعطیلات است.

در زمان حضور در این کشور اگر به دنبال یک غذاخوری یا بهترین رستوران های قبرس بگردید، می‌توانید از راهنمای جامع ما که شامل معرفی 15 رستوران برتر این کشور است، استفاده کنید. اگر دنبال خوردن غذاهای دریایی لوکس هستید یا دنبال مزه کردن یک غذای لذیذ با طعم غذاهای نواحی مدیترانه، حتماً مورد دلخواه‌تان را از بین غذاهای جذاب قبرس در لیست ما پیدا خواهید کرد.

برای یافتن بهترین غذاخوری‌ها و جذاب ترین رستوران های معروف قبرس شمالی، در ادامه با ما همراه باشید.

 مطالعه بیشتر:اسکله قبرس شمالی

رستوران  Fuamo Steak House

یکی از بهترین رستوران های قبرس، رستوران Fuamo Steak House با سرآشپزهای چیره دست است. استیک هاوس دارای محیط داخلی بسیار خیره کننده‌ای می باشد و به معنای واقعی کلمه، فقط چند متر آن طرف‌تر از آب‌های نیلگون مدیترانه به چشم انداز زیبای خلیج آکروتیری و مارینا لیماسول، دسترسی دارد.

هر نوع استیک (گاو و گیاهی) در منوی این رستوران دیده می‌شود. علاوه بر استیک، پیش غذاهایی همچون؛ گوشت بره همراه با گیاهان کوهی، اسفناج با خامه و چیپس کدو تنبل، جوجه‌ ترش با ذرت و پیاز پرتقالی و پیاز کاراملی‌شده با طعم آویشن در آن سرو می‌گردد. ماهی قزل آلا نیز بخشی از منوی این رستوران است. پس از سرو غذا می‌توانید از خوردن دسرهای وسوسه انگیز لذت ببرید.

رستوران Pyxida

یکی دیگر از بهترین رستوران های قبرس،  Pyxidaاست. Pyxida بهترین غذاخوری است که انواع ماهی در آن سرو می‌شود، در مرکز نیکوزیا قرار دارد و برای سرو ناهار بیشتر مناسب است. در این رستوران، انواع غذاهای دریایی- اروپایی به ویژه ماهی با سبکی عالی سرو می‌شود و به ویژه اگر اهل خوردن صدف و سوشی هستید، جای درستی را انتخاب کردید. این رستوران، اغلب اوقات شلوغ است و حتی با اینکه قیمت‌های آن کمی بالاست، به لطف منویی از غذاهای لذیذ، همچنان پُر بازدید می باشد.

نمونه از غذايي در رستوران  Pyxida

رستوران  Fanous

یکی از بهترین رستوران ها کشور قبرس شمالی، Fanous است. این رستوران لبنانی، در قلب نیکوزیا واقع شده و در آن غذاهای سنتی و مدرن لبنانی سرو می‌شود. همه روزه برای ناهار و شام از جمله روزهای تعطیل مانند یکشنبه باز است و شما می‌توانید خوردن غذاهای لذیذی را در این غذاخوری تجربه کنید.

غذايي در رستوران Fanous

رستوران  Bar Italia

از شیک ترین رستوران های قبرس شمالی بار ایتالیاست، مکانی باشکوه در نزدیکی خیابان مکاریو در نیکوزیا، رستورانی با فضای داخلی ساده و منوی بسیار کوچک که شامل چند پیش غذاست که بیشتر از پاستا درست شده، غذاهای متنوعی که بِیس آنها ماکارونی است، تعداد محدودی سالاد سنتی مانند «کاپره» با ریحان سبز، گوجه فرنگی و موزارلا، مرغ سوخاری، انواع پاستا و پیتزاهای ایتالیایی و چهار-پنج نوع دسر مانند تیرامیسو می‌شود.

غذای شگفت انگیز این رستوران، کاچیو پپه” با پنیر پکورینوی تند و فلفل هست که یکی از اصلی‌ترین غذاهای ایتالیایی است و خوردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 مطالعه بیشتر :قیمت سوئیت در قبرس

رستوران  Artisan’s Burger Bar

یکی از شیک‌ترین رستوران های قبرس مختص همبرگر، Artisan’s Burger bar است که انواع سالاد و سیب زمینی سرخ شده با حلقه‌های پیاز و پوره سیب زمینی را در کنار این غذا ارائه می‌دهد. طعم غذا و سالاد آن بسیار عالی است و مواد آن را محصولات تازه کشت شده محلی تشکیل می‌دهند. در اینجا به مشتریان دائمی، برای چشیدن و مزه کردن غذاهای جدید رستوران، “کارت وفاداری رستوران” داده می‌شود.

غذاي رستوران Artisan’s Burger Bar

 

رستوران  Oliveto

یکی دیگر از بهترین رستوران های قبرس Olivesاست که خوردن بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را می‌توانید در آن تجربه کنید. این رستوران یک ناهارخوری عالی، واقع در قلب منطقه توریستی پیلا است که مِنویی از غذاهای منحصر به فرد و خوش طعم دارد. هنگام صرف غذا حتما از طعم‌های خوب زیتون، پنیر فتا، سبزیجات تازه، ماهی، غذاهای دریایی و گوشت‌های آبدار آن لذت خواهید برد.

   نمایی از غذاهاي رستوران Oliveto

مطالعه بیشتر :بهترین دانشگاه های قبرس شمالی

رستوران  Andria

یکی دیگر از بهترین رستوران ها کشور قبرس شمالی رستوران Andria می باشد، اینجا استیک‌خانه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای است. صدف‌های کاملاً پخته شده، استیک‌های فیله و دنده‎‌هایی که در آندریا سرو می‌شود، بسیار لذیذ است. در این رستوران امکان سفارش کیک‌های شکلاتی خوب، پودینگ، شراب و اسپرسو عالی وجود دارد و جای دنجی برای گرفتن سالگرد ازدواج، جشن‌های عروسی با جمعیت محدود یا یک جشن تولد است.

غذاي رستوران Andria

رستوران  Fat Mama’s

از رستوران های معروف قبرس شمالی، Fat Mama’s  است. یک رستوران ایتالیایی – آمریکایی که غذاهای متنوعی در آن سرو می‌گردد. Fat Mamas بیشتر مناسب خانواده‌هاست و برای گذراندن تعطیلات آخر هفته با خانواده، جای مناسبی است. برای بچه‌ها مِنوی مخصوص تهیه شده و می‌توانند کتاب‌هایی را حین خوردن غذا رنگ‌آمیزی کنند و آنها را به خانه ببرند. این رستوران، در قلب کاتو پافوس در مسیر خلیج Coral قرار دارد.

 مطالعه بیشتر :قیمت موتور در قبرس شمالی

رستوران  Hokkaido

یکی از محبوب‌ترین رستوران های معروف قبرس شمالی، رستوران ژاپنی هوکایدو است. غذای مشهور در هوکایدو، کباب‌های “تپانیاکی” می‌باشد که توسط سرآشپزهای آموزش دیده به طور زنده، جلوی چشمان شما تهیه می‌شود. در این رستوران از خوردن سوشی تازه تهیه شده، مرغ مزه دار شده همراه با برنج یا غذاهایی که از نودل تهیه شده‌اند، لذت ببرید.

رستوران ژاپنی هوکایدو

کافه Art 1900

کافه آرت 1900 نیز یکی از بهترین رستوران های قبرس می‌باشد که ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی خوشمزه قبرسی است. بار شراب، در طبقه همکف آن واقع شده و با انتخاب نوع شراب دلخواه‌تان، آشامیدن یک نوشیدنی خنک در فضایی دوستانه را تجربه خواهید کرد. بعد از خنک شدن کام‌تان با جرعه‌ای از شراب ناب، انواع غذاهای گرم از جمله سوپ تراخاناس و بره آتیشی با لیمو و اسفناج پخته شده (منوی خیلی متنوعی ندارد) در طبقه بالا در انتظار شماست.

کافه Art 1900

 

رستوران آمبیانک – Ambiance Restaurant

یکی از بهترین رستوران ها کشور قبرس شمالی، رستوران آمبیانک می باشد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی با مزه سنتی است. قیمت‌های این رستوران به هیچ وجه گران نیست، بنابراین شما حقیقتاً می‌توانید به راحتی یک وعده غذایی عالی، با قیمتی فوق العاده مناسب بخرید.

 

رستوران نیازی – Niazis Restaurant -رستوران های قبرس شمالی

از بهترین رستوران ها کشور قبرس شمالی، رستوران نیازی می‌باشد که در مرکز بازار قدیمی گیرنه (روبروی هتل Dome) واقع شده و یک مکان فوق العاده شلوغ است. گوشت کبابی، غذای اصلی این رستوران تلقی می‌شود و سالادهای محلی قبرس همراه با خوردن غذاهای این رستوران، طعم عالی دارد.

 

رستوران آرچ وی – Archway Restaurant

یکی از بهترین رستوران ها کشور قبرس شمالی، آرچ وی گیرنه می باشد که در نزدیک ساحل واقع شده است. در این رستوران ترکی، غذاهای مخصوص افراد گیاه‌خوار (بیشتر غذاهای دریایی تازه و ماهی‌)، انواع گوشت‌های حلال و غذاهای گیاهی بدون گلوتن پخته می‌شود. این رستوران در منطقه گیرنه، روستای زیتینلیک- تمپلوس واقع شده است.

  رستوران آرچ وی گیرنه

 

رستوران هندی جاشان – Jashan’s Indian Restaurant 

از جمله رستوران های معروف قبرس شمالی، رستوران هندی جاشان می باشد. غذاخوردن در این رستوران هندی، با مواد اولیه تازه و عطرهای سرمست کننده با ترکیبی از ادویه‌های جادویی، شبیه مکاشفه است. استفاده از مقادیر زیادی هِل، کاین، تمبر هندی و طعم‌ دهنده‌های دیگر، طعم ناآشنا و مزه خوبی به غذاهای این رستوران بخشیده است. در این رستوران بین‌المللی، به عنوان هدیه به افراد کوپن‌هایی برای استفاده بعدی از منوی رستوران داده می‌شود.

 

رستوران سنت تروپه فرانسه -Saint Tropez Restaurant Français

بدون شک یکی از زیباترین رستوران های معروف قبرس شمالی، سنت تروپه نام دارد که برای غذاخوردن در زمان شب هنگام، بسیار خاص و مناسب است و منوی متنوعی از غذاهای کلاسیک فرانسوی را ارائه می‌دهد. این رستوران واقع در آلسانچک دارای محیطی عالی، خدمات دقیق و دوستانه است.

همانطور که گفتیم، منوی بسیار متنوع و قیمت مناسب، وجود شراب و انواع مشروب خوشمزه، از سنت تروپه گزینه‌ای عالی برای گذراندن اوقات فراغت ساخته است.

اگر به قبرس سفر کرده‌اید و نمی‌دانید در کدام یک از رستوران های معروف قبرس شمالی غذا بخورید، ما به معرفی 15 مورد از محبوب‌ترین رستوران‌های این جزیره مدیترانه‌ای پرداختیم. قبرس، کشوری رویایی با غذاخوری‌های متنوع و متعدد است که با هر نوع دائقه و بودجه‌ای می‌توانید بهترین تجربه غذاخوردن در این کشور را به دست بیاورید.

رستوران سنت تروپه فرانسه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی