تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی

تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی

 کسب و کار در قبرس شمالی

قبرس شمالی از آن دسته کشورهایی است که مقصدی بسیار جذاب برای تاسیس یک کسب و کار محسوب ‌می‌شود. دولت این کشور با تصویب قوانینی در راستای تسهیل راه اندازی کسب و کار برای مهاجران، فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی ایجاد کرده است. چه کسی به درآمد ارزی در یک کشور آرام و با ثبات علاقه‌مند نیست؟ اگر شما هم دوست دارید که در رابطه با تاسیس کسب و کار در قبرس اطلاعات مفیدی به‌دست آورید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

ویدیو توضیحات درباره چگونگی راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

 

مطالعه بیشتر :کار در قبرس شمالی

مراحل و شرایط راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

اگر قصد تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی را دارید، باید پیش از هرچیز از قوانین و شرایط راه اندازی یک بیزینس در این کشور مطلع شوید. راه اندازی یک کسب و کار در قبرس شمالی زیاد وقت شما را نخواهد گرفت. برای شروع باید یک شرکت ثبت کنید و تمام مراحل حقوقی آن را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.

مراحل ثبت شرکت در قبرس شمالی شباهت زیادی به ثبت شرکت در ایران دارد. با این تفاوت که ثبت شرکت در این کشور بسیار سریع‌تر به انجام خواهد رسید. شما میتوانید فقط با 10 روز زمان کسب و کار خود را در قبرس شمالی راه اندازی کنید. برای ثبت شرکت در اولین قدم به یک نام خاص نیاز دارید که تا به حال توسط شرکت‌های دیگر انتخاب نشده باشد. البته ذکر این نکته مهم است که نام انتخابی شما باید در رابطه با موضوع کسب و کارتان باشد.

در مرحله بعد از تاسیس کسب و کار در کشور قبرس شمالی باید اسناد و مدارک مالی موسسان این شرکت را ثبت کنید و فرم‌های تجاری و حقوقی تاسیس کسب و کار را با اطلاعات صحیح پر کنید. شما برای تاسیس هر نوع شرکتی در قبرس شمالی نیاز به یک مدیر و یک دستیار خواهید داشت. در آخرین مرحله از تاسیس کسب و کار در این کشور باید فرم‌های مالیاتی را پر کنید و اطلاعات خود را در اختیار اداره مالیات قبرس قرار دهید.

مطالعه بیشتر :ثبت شرکت در قبرس شمالی

هزینه راه‌اندازی کسب و کار و تأسیس و ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی

هزینه راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی از مسائل پر اهمیت است. اینکه قصد دارید که چه نوع شرکتی را در قبرس شمالی ثبت کنید تاثیر زیادی در هزینه راه اندازی کسب و کار دارد. تاسیس اولیه شرکت در این کشور می‌تواند بین 500 تا 3000 یورو هزینه داشتهباشد. اما برای راه انداختن اولیه یک کسب و کار ساده به حداقل 65 هزار یورو سرمایه نیاز خواهید داشت. همچنین اگر بخواهید در مشاغلی مانند صادرات محصولات کشاورزی سرمایهگذاری کنید، باید انتظار هزینه کردن بیشتر از 200 هزار یورو را داشتهباشید. در صورتی که دوست دارید از قیمت دقیق ثبت شرکت دلخواه خود در این کشور اطلاع پیدا کنید، میتوانید با ما در تماس باشید. البته باید در نظر داشتهباشید که هزینه‌های جانبی زیادی برای تاسیس کسب و کار در این کشور وجود دارد. از هزینه افتتاح حساب گرفته تا ترجمه مدارک و اسناد مالی و….

ما چگونه می توانیم در پروسه راه اندازی کسب و کار در قبرس به شما کمک کنیم 

 

مطالعه بیشتر :قیمت مغازه در قبرس شمالی

مالیات کسب و کار در کشور قبرس شمالی

 برای تاسیس کسب و کار در کشور قبرس شمالی باید به نرخ مالیات هم توجه داشته باشید. نرخ مالیات کسب و کار در کشور قبرس شمالی هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر بر اساس میزان درآمد و به‌صورت تصاعدی تعیین می‌شود. در سال‌های گذشته این کشور سیستم مالیاتی به‌شدت آزادی داشته و به این دلیل سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را به خود جذب می‌کرده‌است. اما از سال قبل قوانین مالیاتی سفت و سخت‌تر شده و از همه افراد بر اساس میزان درآمدشان مالیات دریافت می‌شود.

البته نگران پرداخت مالیات نباشید، چرا که سیستم مالیات دهی در قبرس بسیار منصفانه است.  در صورتی که درآمد شما از کسب و کارتان در این کشور کمتر از 20 هزار یورو در سال باشد، معاف از مالیات خواهید شد. اگر درآمدی بین 20 تا 28 هزار یورو در سال داشته‌باشید، باید مالیاتی 20 درصدی بپردازید. این رقم برای 28 تا 36 هزار یورو به  25 درصد می‌رسد و در نهایت اگر بیشتر از 30 هزار یورو در سال درآمد کسب کنید باید انتظار مالیات 30 درصدی را بکشید.

مطالعه بیشتر :خرید ملک در قبرس

ظرفیت‌های تأسیس شرکت در کشور قبرس شمالی

برای تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی، باید بدانید که ظرفیت‌های این کشور برای شروع یک بیزینس پرسود به چه مواردی مربوط می‌شود. خوش بختانه کشور قبرس شمالی فرصت‌های زیادی برای راه اندازی مشاغل مختلف در اختیار مهاجران قرار داده است.

اما اگر بخواهید آماری از موفق‌ترین کسب و کارهای سال‌های اخیر قبرس شمالی به‌دست آورید باید بدانید که حوزه توریستی و گردشگری می‌تواند بهترین انتخاب برای یک کسب و کار در قبرس باشد. البته حوزه‌های دیگری مانند صادرات محصولات کشاورزی و لبنی و همچنین حوزه مشاوره املاک هم طبق آمار سال‌های اخیر می‌توانند سود زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.

مطالعه بیشتر :سایت کاریابی در قبرس شمالی

پر تقاضاترین کسب و کارها در کشور قبرس شمالی

 انتخاب شغل برای موفقیت در راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی اهمیت زیادی دارد. اگر هنوز در انتخاب بهترین ایده برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی مردد هستید، ما پر تقاضا ترین کسب و کارها در این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. همان طور که حدس می‌زنید، مشاوره املاک جزو پرطرفدارترین مشاغل است. در واقع خرید و فروش ملک در قبرس شمالی می‌تواند جیب هر شخصی را پر از یورو کند.

مطالعه بیشتر :سایت کاریابی در قبرس شمالی

از دیگر مشاغل بسیار پر سود برای ایرانیان در این کشور، راه اندازی شرکت ساختمانی است. شما با ساختمان سازی در قبرس می‌توانید درآمد عالی کسب کنید. صادرات محصولات کشاورزی و لبنی هم سود خوبی دارد. البته به شرطی که به بازار خرید و فروش بین المللی تسلط خوبی داشته‌باشید. به‌صورت کلی اگر قصد تاسیس کسب و کار در کشور قبرس شمالی را دارید، انتخاب‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد.

شرایط اخذ اقامت با راه اندازی کسب و کار در کشور قبرس شمالی

مهم‌ترین مزیت  تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی، دریافت اقامت این کشور است. در واقع شما میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم به درآمد ارزی در یک کشور خارجی برسید و هم بتوانید اقامت آن کشور را به‌دست آورید. به‌دلیل نزدیکی قبرس به ایران رفت و آمد به این کشور بسیار ساده است. بنابراین قبرس شمالی بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری ایرانیان محسوب‌می‌شود. البته برای اخذ اقامت باید ثابت کنید که فعالیت شرکت شما واقعی است و حداقل درآمد مورد نیاز را از آن به‌دست می‌آورید.

مطالعه بیشتر :شغل آرایشگری در قبرس شمالی

راه اندازی کسب و کار در کشور قبرس شمالی برای چه کسانی مناسب است؟

تاسیس کسب و کار در کشور قبرس شمالی برای افرادی مناسب است که دوست دارند درآمد بیشتری نسبت به ایران به‌دست آورند. بسیاری از افراد تمایل دارند که با ایجاد یک کسب و کار در یک کشور خارجی، سرمایه خود را چندین برابر کنند. همچنین ایجاد کسب و کار در این کشور برای افرادی که قصد دارند برای همیشه به قبرس مهاجرت کنند هم روش خوبی محسوب‌می‌شود.

البته باید این نکته را عنوان کنیم که اگر بدون اطلاعات کامل از قوانین و شرایط ایجاد کسب و کار در این کشور قصد تاسیس شرکت را دارید، کاملا در اشتباه هستید. چرا که بدون داشتن مشاور و وکیل آگاه در این مسیر، راه شما بسیار خطرناک خواهد بود. متاسفانه این کشور مهاجران زیادی را در خود جای داده است به همین دلیل آمار کلاهبرداری و سوء استفاده در قبرس شمالی بالاست. پس پیش از هر اقدامی برای راه اندازی کسب و کار، از امن بودن شرایط اطمینان حاصل کنید.

مطالعه بیشتر :دامداری در قبرس شمالی

بهترین موسسه برای راه اندازی کسب و کار در کشور قبرس شمالی

ما افتخار این را داریم که بهترین خدمات را برای تاسیس کسب و کار در قبرس شمالی با مناسب‌ترین هزینه ممکن به شما ارائه دهیم. شرکت ما با داشتن خبره‌ترین مشاوران در زمینه ثبت شرکت و تاسیس کسب و کار در قبرس می‌تواند رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. برای اینکه با اطمینان کامل کسب و کار امنی را شروع کنید، میتوانید تمام مراحل انجام کار را به ما بسپارید. در صورتی که دوست دارید از مشاوره اولیه رایگان در زمینه تاسیس کسب و کار در کشور قبرس شمالی استفاده‌کنید، میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مطالعه بیشتر :خرید زمین در قبرس شمالی

هزینه ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی

همان گونه که گفتیم ثبت شرکت در قبرس شمالی می‌تواند بین 500 تا 3000 یورو هزینه‌بر باشد. اما عوامل زیادی دیگری در تعیین این رقم موثر هستند. نوع شرکتی که قصد ثبت آن را دارید می‌تواند از اهمیت زیادی در تعیین قیمت ثبت شرکت برخوردار باشد. البته باید هزینه‌های جانبی ثبت شرکت را هم از یاد نبرید.

حداقل و حداکثر حقوق خالص کسب و کار در کشور قبرس شمالی

برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی، باید از حداقل و حداکثر حقوق خالص در این کشور اطلاع داشته‌باشید. حداقل حقوق در این کشور حدود 2500 لیر ترکیه است. این رقم در مقایسه با درآمد در سایر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است.

 اما نباید فراموش کنیم که هزینه زندگی در قبرس کمتر از سایر کشورهای قاره اروپاست. هزینه‌های زندگی در این کشور گاهی از کشور ترکیه هم مقرون به صرفه تر است. در کشور قبرس هم مانند سایر نقاط دنیا حداکثر حقوقی تعیین نشده است. در واقع شما میتوانید در مشاغل مختلف درآمد نامحدودی داشته‌باشید. پس اگر قصد مهاجرت و راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی را دارید، نگرانی بابت حداقل حقوق در این کشور نداشته‌باشید.

هزینه‌های جانبی در راه اندازی یک شرکت در کشور قبرس شمالی

به‌جز هزینه راه اندازی اولیه، برای ثبت شرکت در قبرس شمالی نیاز دارید تا هزینه‌های جانبی دیگری هم انجام دهید. پرداخت هزینه‌های سالانه از این دسته هزینه‌های جانبی محسوب‌می‌شود. شما پس از ثبت شرکت باید هرساله برای استفاده از دفتر، وکیل، منشی، و حسابدار هزینه پرداخت کنید.  البته باید گفت که هزینه های حسابداری و حسابرسی ثابت نیستند و به مقدار حساب‌های شما در طول ماه و سال بستگی دارد. هرچه شرکت بزرگ‌تری داشته‌باشید و معاملات شما بیشتر باشد باید هزینه حسابداری و حسابرسی بیشتری پرداخت کنید.

مالیات دولت هم از دیگر هزینه‌های جانبی ثبت شرکت است. پس از ثبت شرکت در قبرس شمالی، باید به‌صورت منظم هر سه ماه یکبار اظهارنامه مالیاتی خود را به دولت ارسال کنید و مالیات‌های خود را به‌موقع بپردازید. برای ارسال اظهارنامه باید تمبری به قیمت 100 یورو تهیه کنید. همان طور که قبلا توضیح دادیم، مالیات برای شرکت‌ها در این کشور بر اساس میزان درآمد تعیین می‌شود. پس اگر در سال‌های ابتدایی کسب و کارتان درآمد قابل توجهی نداشتید، نباید بابت پرداخت مالیات نگران شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی