زمین های اماده در قبرس

خرید زمین در قبرس شمالی

در روز های اخیر، کشور قبرس توانسته پیشرفت های چشمگیری را تجربه کند. از این رو، بسیاری از مهاجران تلاش می کنند تا با خرید زمین در این کشور، آینده بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند. برای خرید زمین در کشور قبرس شمالی، بایستی به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید تا بتوانید سود بسیار خوبی را نصیب خود کنید. البته بهتر است جهت انجام این کار، با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت نمایید. خوب است بدانید که قیمت زمین های کشور قبرس شمالی روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل، باید این فرصت طلایی را غنیمت شمارید و در اولین فرصت برای خرید زمین در قبرس شمالی اقدامات لازم را به عمل آورید.

زمین های اماده در قبرس

قیمت زمین در قبرس شمالی

پیش از آن که بخواهید برای خرید زمین در این کشور اقدام کنید، باید اطلاعات دقیقی راجع به نرخ و قیمت ها داشته باشید. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، قیمت زمین در قبرس شمالی به عواملی نظیر مساحت، شکل هندسی، موقعیت مکانی، تراکم پذیری، موقعیت نسبت به معابر شهری و فاصله تا میدان و تقاطع بستگی دارد. البته در کشور قبرس شمالی، قیمت زمین ها تقریبا مشابه یکدیگر است. با این حال احتمالا شما می توانید زمین با کاربری کشاورزی با قیمت معقول پیدا کنید.

 

مطالعه بیشتر: خرید ملک در قبرس شمالی

قوانین خرید زمین در قبرس شمالی

از مهم ترین قوانین خرید زمین در قبرس شمالی، می توان به دریافت اقامت اشاره نمود. برای آن که بتوانید صاحب یک زمین بسیار عالی در این کشور بشوید، باید ابتدا اقامت آن را دریافت کنید. حال سوال اینجاست که چگونه می توان برای دریافت اقامت قبرس اقدام نمود؟ شما می توانید با مراجعه به مشاوران متخصص در حوزه خرید و فروش زمین، مراحل اولیه خرید زمین را طی کنید و از این طریق، اقامت موقت خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که شما می توانید با خریداری زمین در این کشور، اقامت دائم خود را نیز دریافت کنید. پیشنهاد می شود برای این امر از طریق موسسات قانونی و حرفه ای فعال در ایران قدام کنید

از دیگر قوانین بسیار مهم خریداری یا فروش زمین در قبرس شمالی، می توان به سن قانونی اشاره نمود. متقاضیانی که قصد خرید زمین در این کشور را دارند، باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. علاوه بر آن، متقاضیان بایستی حداقل 300 هزار یورو سرمایه اولیه داشته باشند تا بتوانند زمین مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی خریداری کنند. آن چه مشخص است اگر شما تمکن مالی نسبتا خوبی نداشته باشید، نخواهید توانست برای خرید اقدام کنید. البته اگر سرمایه شما کم است، نیازی نیست نگران باشید؛ قیمت زمین کشاورزی در قبرس شمالی بسیار مناسب است. شما می توانید با کمترین سرمایه در این کشور صاحب یک زمین کشاورزی عالی شوید. ارائه گواهینامه سوء پیشینه نیز از دیگر قوانین خرید و فروش زمین در قبرس شمالی محسوب می گردد.

ویدیو توضیحات درباره چرایی ایده ال بودن خرید زمین در قبرس شمالی

مراحل خرید زمین در قبرس شمالی

برای خریداری یا فروش زمین در قبرس شمالی، باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید تا بتوانید این کار را به بهترین شکل به پایان برسانید. در نظر داشته باشید که اگر از روش های غیر اصولی دیگر اقدام کنید، ممکن است کل سرمایه شما از بین برود.

1-ارائه مدارک مورد نیاز

در مرحله اول، باید اقدام به آماده سازی مدارک مورد نیاز خود کنید. برای خرید زمین در قبرس شمالی، نیاز به مدارک شخصی و استعلامات دریافت شده از دولت خواهید داشت. لازم به ذکر است که اگر کوچک ترین نقصی در مدارک شما باشد، ممکن است در هنگام خریداری زمین  در کشورهای خارجی نظیر قبرس به مشکل برخورد کنید.

2-مشورت با افراد متخصص و کاربلد

در مرحله دوم، باید در رابطه با خرید و استعلام قیمت زمین در قبرس شمالی با افراد متخصص و کاربلد مشورت کنید. خوشبختانه امروزه دفاتر مشاور بین المللی در سراسر کشور وجود دارند؛ شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، با متخصصان و کارشناسان در زمینه خریداری یا فروش زمین در قبرس شمالی مشورت کنید. متخصصان قادر به راهنمایی متقاضیان خرید زمین در کشور قبرس هستند. شما می توانید با استفاده از تجربه و دانش افراد با تجربه در این زمینه، در کمترین زمان صاحب یک زمین بسیار عالی و خوش مکان در کشور قبرس شمالی شوید.

3-پرداخت بیعانه زمین

در مرحله سوم، باید مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کنید. البته پیش از پرداخت بیعانه، باید زمین مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را نشان گذاری نمایید. لازم به ذکر است که پس از پرداخت بیعانه، می بایست یک سند رسمی از مشاور متخصص در حوزه خرید و فروش زمین دریافت کنید تا بتوانید با خیالی آسوده مراحل دیگر خریداری زمین را پشت سر بگذارید. در نظر داشته باشید مقدار بیعانه پرداختی باید حداقل 10 درصد از قیمت زمین انتخاب شده باشد. بهتر است پیش از پرداخت بیعانه، اقداماتی را جهت استعلام قیمت زمین کشاورزی در قبرس شمالی به عمل آورید تا بتوانید از نرخ روز زمین در این کشور مطلع شوید.

4-عقد قرارداد

در مرحله بعد، باید برای عقد قرارداد اقدامات لازم را به عمل آورید. در این مرحله، باید به همراه مشاور متخصص در حوزه خرید و فروش زمین به دفاتر اسناد رسمی معتبر مراجعه فرمایید و قرارداد خرید زمین در قبرس شمالی را منعقد کنید. ناگفته نماند که برای اطمینان خاطر بیشتر، بهتر است از یک وکیل حقوقی در زمان عقد قرارداد کمک بگیرید. این امر سبب می شود تا شما بتوانید با اطمینان کامل مراحل خریداری زمین را به پایان برسانید.

5-پرداخت هزینه های مربوط به زمین

در مرحله آخر، باید برای پرداخت هزینه های مربوط به زمین اقدامات لازم را به عمل آورید. در این مرحله، باید ابتدا برای استعلام جدید قیمت زمین در قبرس شمالی اقدام نمایید تا بتوانید مالیات و هزینه های مربوطه را با توجه به نرخ روز پرداخت کنید و دچار ضرر های مالی نشوید. هزینه های خریداری زمین در کشور قبرس شمالی شامل دستمزد کارشناس، هزینه دفتر اسناد رسمی، هزینه کلی خرید زمین و هزینه های جزئی همچون مالیات بر ارزش افزوده و شهرداری و دریافت سند مالکیت می شوند.

تصویر چند زمین در قبرس شمالی

مدارک و اسناد مورد نیاز برای خرید زمین در قبرس شمالی

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که برای خریداری زمین در کشور قبرس شمالی به چه مدارکی نیاز داریم؟ همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، برای خریداری زمین در این کشور، باید پیش از انجام هر کاری اقدام به آماده سازی مدارک مورد نیاز خود نمایید. از مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت خرید زمین در قبرس شمالی، می توان به اظهارنامه های بانکی، مدارک شناسایی و پاسپورت، وکالت نامه، گواهینامه سوء سابقه و گواهینامه درآمد سالیانه اشاره نمود.

کدام زمین ها برای سرمایه گذاری دارای شرایط بهتری هستند؟

در کشور قبرس شمالی، تعداد بیشماری زمین قطعه بندی شده وجود دارند که هر کدام از آن ها، از مزایای فراوانی برخوردار هستند. اما برخی از زمین ها برای سرمایه گذاری شرایط بهتری دارند؛ زمین هایی که نزدیک به معابر هستند، متراژ آن ها بین 200 الی 600 متر است، شکل هندسی آن ها مربع یا مستطیل می باشد و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار هستند، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. البته برخی از زمین های کشاورزی کشور قبرس شمالی نیز از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشند. خوب است بدانید که پیش از خرید زمین های کشاورزی در این کشور، باید برای استعلام قیمت آن ها اقدام نمایید. برای استعلام قیمت زمین کشاورزی در قبرس شمالی، می توانید به مراکز مشاوره تخصصی در حوزه خرید و فروش زمین مراجعه فرمایید.

زمین های اماده ساخت ساز مسکونی در قبرس

جمع بندی پایانی در ارتباط با خرید زمین در قبرس شمالی

اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن صاحب سود و ثروت بسیار کلانی شوید و از ادامه زندگی خود لذت ببرید، بایستی برای خرید زمین در قبرس شمالی اقدامات لازم را به عمل آورید. خوب است بدانید که امروزه کلاهبرداری  های بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش زمین های بین المللی صورت می گیرد. به همین دلیل باید هنگام خریداری زمین در کشور قبرس شمالی، به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید و از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید.

یک تصویر از بالا از زمین های موجود برای ساخت در قبرس شمالی-min

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی