خرید مغازه در قبرس شمالی

قبرس شمالی جزو مکان هایی می باشد که افراد زیادی تمایل دارند به آنجا سفر کنند. روش های مهاجرتی بسیار زیادی وجود دارند که افراد می‌ توانند از طریق این روش‌ ها به قبرس شمالی رفته و در آنجا اقامت داشته باشند. خرید مغازه در قبرس شمالی سبب می شود تا شما بتوانید کارت شهروندی خود را راحت تر دریافت کنید‌. بسیاری از افراد با خرید مغازه قصد دریافت اقامت قبرس شمالی را دارند. بهتر است قبل از هر اقدامی، در رابطه با مراحل خرید مغازه در این منطقه آشنایی پیدا کنید. همچنین همه چیز را درباره این موضوع بدانید تا بتوانید با اطلاعات کامل اقدام به این کار نمایید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای دریافت مشاوره تخصصی و جامع با همکاران ما به شماره تماس های 09192095100 و یا 00905338890738 تماس حاصل فرمایید.

مراحل خرید مغازه در قبرس شمالی

اولین مرحله قبل از خرید مغازه در قبرس شمالی، اشراف داشتن بر روی قوانین مربوطه در این زمینه می باشد. در نظر داشته باشید که شما پروسه ای سخت و پیچیده را برای خرید مغازه در این منطقه طی نمی کنید. شما با خرید مغازه در این منطقه می توانید مغازه خود را اجاره دهید. سپس از این طریق به کسب درآمد بپردازید و یا خود درون مغازه فعالیت جدیدی را شروع کنید. در نظر داشته باشید اگر فردی قصد خرید مغازه در این منطقه را داشته باشد می تواند به راحتی این کار را انجام داده و کسب و کار خود را درون آن شروع کند. اولین قدم در این مسیر شناسایی چندین مغازه متناسب با شرایط شما و سپس تحقیق و بررسی و انتخاب یکی از مغازه ها به عنوان گزینه نهایی و انجام اقدامات قانونی برای دریافت مالکیت مغازه است و پس از ان می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.عواملی مثل موقعیت جغرافیایی و دسترسی وسایل حمل و نقل عمومی بر قیمت نهایی مغازه تاثیر گذار است.

زمانی که هدفتان به صورت دقیق و واضح برای خرید مغازه در قبرس شمالی مشخص شد، می توانید به صورت شخصی و یا با کمک شرکت های مشاوره املاک مانند شرکت امیرال اینوستمنت اقدام به جستجو و شناسایی مغازه های مختلف در نقاط مختلف قبرس کنید و سپس برای تنظیم قرارداد با مالک مغازه مربوطه اقدام کنید و وارد پروسه خرید شوید.

امروزه پروژه های آماده تحویل وجود دارند که افراد می توانند این پروژه ها را خریداری کنند. سپس مالیات آن را به دولت نیز بپردازند. البته مغازه های در حال ساخت نیز وجود دارند. افراد می توانند ۳۰ درصد مبلغ اولیه را پرداخت نمایند و پروسه خرید انها را اغاز کرده و سپس برای پرداخت باقی مبلغ با فروشنده به توافق برسند. در نظر داشته باشید زمانی که ساخت مغازه به اتمام رسید،باید مبلغی  را به دولت قبرس به عنوان مالیات پرداخت نمایید تا انشعاب آب و برق وصل شوند.

یک مغازه در قبرس

 

مطالعه بیشتر : خرید ملک در قبرس شمالی

 

قوانین خرید مغازه در قبرس شمالی

برای خرید مغازه در قبرس شمالی قوانینی وجود دارند که افراد باید به آن دقت کرده تا بتوانند بر اساس این قوانین بهترین خرید را انجام دهند. اگر هر کدام از این قوانین رعایت نشوند، ممکن است مشکلاتی برای فرد خریدار به وجود آید. پس قبل از هر اقدامی بهتر است بر روی تمام قوانین اشراف کامل داشته باشید تا بتوانید خریدی درست و آگاهانه داشته و از این طریق سرمایه گذاری و کسب و کاری مطمئن داشته باشید. بر اساس قوانین موجود در قبرس شمالی اشخاصی می توانند اجازه کسب و کار را در این منطقه به دست بیاورند که ابتدا اقامت خود را دریافت کرده باشند. سپس در این منطقه کسب و کار خود را اغاز کنند. پس اولین قدم برای شما بعد از خرید مغازه این است که روند دریافت اقامت خود را اغاز کنید و پس از دریافت اقامت مجوز کسب و کار در این کشور را دریافت کرده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کنید.

ذکر این نکته لازم است که سند مالکیت در قبرس شمالی ۴ نوع می باشد. در نظر داشته باشید اگر قصد خرید مغازه را دارید باید به این موضوع توجه نمایید. شما با خرید مغازه در این منطقه اعیان و عرصه را خریداری می‌ کنید و این مغازه جزو دارایی شما در این منطقه به حساب می‌ آید. همچنین شامل قوانین مرتبط به ارث نیز می شود. پس تا زمانی که مغازه خود را نفروشید این مغازه به شما تعلق دارد و می توانید از آن کسب درآمد داشته باشید. همچنین توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید خود شخصا کسب و کاری را در مغازه خود شروع کنید حتما از قبل به ان کسب و کار و چگونگی اغاز ان و مدیریت ان فکر کنید تا سرمایه گذاری شما به نهایت سود اوری برسد.

برای شروع هر نوع فعالیت اقتصادی در مغازه و مکان تجاری خود باید مجوز کسب و کار را دریافت کنید زیرا بدون ثبت شرکت نمی توانید هیچ گونه فعالیت اقتصادی انجام دهید. برای دریافت مجوزات مربوط به کسب وکار در این کشور باید به مراکزی مثل وزارت خارجه و همچنین اداره مالیات این کشور مراجعه کرده و مراحل دریافت مجوز خود را دنبال کنید. افراد قبل از انجام هر کاری باید مراحل دریافت مجوزات خود را به درستی طی کنند تا بتوانند فعالیت اقصتادی خو را اغاز و از مغازه خود کسب درآمد داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که اگر قصد شما از خرید مغازه سرمایه گذاری است می توانید مغازه را به شخصی که اقامت و مجوز کار را دریافت کرده کرایه دهید و از درامد حاصل از کرایه مغازه استفاده کنید و درگیر موارد اداری برای اخذ مجوزات کسب و کار نشوید.

فردی که قصد خرید مغازه در قبرس شمالی را برای کسب و کار و سرمایه گذاری داشته باشد به صورت همزمان نیز می تواند اقامت قبرس شمالی را دریافت کند. خرید مغازه سبب می‌ شود تا افراد بتوانند کارت شهروندی خود را راحت تر دریافت کنند. البته در نظر داشته باشید هر فردی برای دریافت کارت شهروندی باید علاوه بر سرمایه گذاری در این کشور به عنوان یکی از راه های اخذ اقامت به تمام قوانین این کشور احترام کذاشته و ان ها را رعایت کند. 

مطالعه بیشتر :ویزای کار قبرس شمالی

قیمت مغازه در قبرس شمالی

ممکن است در رابطه با خرید مغازه در قبرس شمالی این سوال برای شما به وجود بیاید که قیمت مغازه در این منطقه به چه صورتی مشخص می شود. آیا مبلغ مغازه، زمین و ملک بر اساس متراژ آن ها مشخص می‌ شود و یا خیر؟ در نظر داشته باشید با توجه به قانون رایجی که در قبرس شمالی وجود دارد، قیمت‌ گذاری تمام املاک شامل آپارتمان، زمین، ویلا و مغازه بر اساس واحد قیمت‌ گذاری مشخص می‌ گردد. می‌ توان گفت قیمت‌ گذاری مغازه در قبرس شمالی نسبت به قیمت گذاری آن در ایران متفاوت می باشد.

به عنوان مثال قیمت گذاری ملک و مغازه در ایران بر اساس متراژ است اما در قبرس شمالی به این صورت نیست و قیمت‌گذاری بر اساس واحد مشخص می‌ شود.به طور متوسط قیمت مغازه در قبرس شمالی با توجه به عواملی مانند موقعیت مکانی و امکانات ان از قیمتی در حدود 200 هزار یورو اغاز می شود که پس از پرداخت این مبلغ می توانید مغازه مورد نظر خود را خریداری کرده و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. البته تحقیق و مشورت را قبل از هر اقدامی فراموش نکنید. مشورت کردن با افراد متخصص سبب می شود تا شما بهترین تصمیم را بگیرید.

زنی در حال خرید در یک ملک تجاری در قبرس شمالی

خرید مغازه در قبرس شمالی سبب می‌ شود تا افراد بتوانند از مزیت‌ های زیادی بهره مند گردند. به عنوان مثال شما با خرید مغازه در قبرس شمالی می توانید به یک درآمدزایی بسیار خوبی برسید. همچنین می توانید در صورت عدم تمایل به ایجاد کسب و کار جدید در مغازه خود، آن را اجاره داده و تا هر زمان که بخواهید اجاره بهای آن را دریافت نمایید. بسیاری از افراد برای راحت تر کردن دریافت کارت شهروندی خود مغازه ای خریداری می کنند و سپس آن را به مدت یک سال اجاره می دهند و از این طریق می‌ توانند منبع درآمد ارزی بسیار خوبی نیز به دست بیاورند. قبرس شمالی جزو مقاصد اصلی برای سرمایه‌گذاری خارجیان می باشد.

همچنین حالا که بحث درامد شد به شما پیشنهاد میکنیم حتما ویدیو زیر را در رابطه با هزینه های زندگی در این کشور مشاهده فرمایید 

دریافت اقامت از طریق خرید مغازه در قبرس شمالی

امکان  دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق خرید مغازه وجود داشته و این موضوع سبب ایجاد رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.   مهاجرین در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند و به کسب درآمد زیادی پرداخته اند. چرا که انها به این صورت می‌ توانند درآمد ارزی داشته و سرمایه خود را چندین برابر کنند. این  فرصت برای ایرانیان نیز بسیار مناسب می باشد زیرا می توانند با خرید مغازه و اجاره دادن ان از درآمد ارزی بهره مند گردند.

بررسی قوانین خرید مغازه در قبرس شمالی

ابتدا افراد باید مجوز کسب و کار خود را دریافت کنند و سپس اقدام به راه اندازی کسب و کار جدید خود کنند تا از این طریق بتوانند به کسب درامد از ان بپردازد .در نظر داشته باشید که با اجاره دادن مغازه در قبرس شمالی می توانید درآمدی معادل پوند انگلیس دریافت نمایید .

به عنوان مثال حداقل هزینه اجاره مغازه در این منطقه ماهانه بین ۵۰۰ پوند تا ۱۰۰۰ پوند می باشد. البته این قیمت بسیار متغیر است. قیمت ها بستگی به متراژ و موقعیت مغازه خریداری شده دارند.

اکثر اجاره ها در قبرس شمالی یک ساله می باشند‌. افراد از این طریق می توانند مغازه خود را اجاره دهند. شما در صورت داشتن هرگونه پرسش و سوالی می توانید از همکاران ما در موسسه امیرال اینوستمنت راهنمایی دریافت کنید. همکاران ما می توانند در تمامی زمینه های مورد  نیاز برای مهاجرت شما مشاوره تخصصی ارائه دهندو در کنار شما شرایط بسیار عالی فراهم کنند تا بتوانید در راحت ترین زمان ممکن مهاجرت کنید.

جمع بندی در رابطه با خرید مغازه در قبرس شمالی

در مطالب بالا سعی کردیم تا در رابطه با خرید مغازه در قبرس شمالی و نحوه دریافت اقامت و کسب درآمد از این طریق صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که مزایای مهاجرت به قبرس شمالی سبب شده است تا افراد تمایل داشته باشند به این منطقه مهاجرت کنند. یکی از مزیت‌ های بسیار عالی مهاجرت به قبرس شمالی، عدم دریافت ویزا توسط ایرانیان می باشد. این منطقه با ترکیه بسیار ارتباط قوی دارد و ایرانی‌ ها می‌ توانند به راحتی به آنجا رفت و آمد کنند. فاصله آن با ایران کم است و افراد در هر زمان که تعامل داشته باشند با یک بلیط هواپیما می توانند به قبرس شمالی رفته و به کسب و کار خود بپردازند.

با خرید مغازه می توانید راحت تر کارت شهروندی را دریافت نمایید. اگر به صورت همزمان بتوانید کسب و کار خود را درون مغازه خریداری شده در قبرس شمالی شروع کنید، می توانید علاوه بر سود خرید مغازه از کسب و کار خود هم درامد زایی کنید. خرید مغازه سبب می شود تا بتوانید کارت شهروندی خود را سریع و راحت دریافت کنید. سپس به هدف خود برسید. همچنین در کنار آن نیز می توانید کسب و کار خود را داشته و به درآمد خوبی نیز دست پیدا کنید.

هزینه‌ های زندگی، مسکن و تحصیل در این منطقه بسیار پایین می باشد. این منطقه دارای آب و هوای مدیترانه ای و معتدل است و با روحیه ایرانیان بسیار سازگار می باشد. از مناطق تفریحی و طبیعی بسیار زیادی برخوردار است و افراد می‌ توانند اوقات بسیار خوبی را در آن سپری کنند. باید در نظر داشته باشید مهم ترین مزیت آن دریافت اقامت و اشتغال به صورت بسیار راحت و سریع است. شما از طریق تحصیل می توانید در این منطقه اقامت خود را دریافت کنید. سرمایه‌گذاری نیز یک روش عالی برای دریافت اقامت قبرس شمالی می باشد. افراد با سرمایه ای کم و حتی به صورت اقساطی مغازه مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس اقامت خود را در قبرس شمالی دریافت کرده و زندگی جدیدی را در این منطقه شروع کنند. امید است با این مطالب اطلاعات مفیدی در زمینه خرید مغازه در  قبرس شمالی به دست آورده باشید.

فایل صوتی خلاصه این مقاله 

یک پاسخ

  1. با خرید مغازه در قبرس چه نوع سندی میدن ، با همون روالی که در مورد سند خونه هاش وجود داره پیش میریم یا روال متفاوت هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی