تصویر یک پروژه اپارتمان در قبرس

خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی

 شهر گیرنه یا کایرنیا شهری بندری واقع در سواحل شمالی قبرس شمالی است که پایتخت گردشگری این کشور به شمار می رود. این شهر همواره به عنوان شهری زیبا و توریست پذیر با آب و هوای مدیترانه ای ایده آل شناخته می شود. علل عمده شهرت این شهر، بندر و قلعه تاریخی بی نظیر آن است. بر اساس آخرین آماری که از شهر گیرنه گرفته شده است، بالغ بر 33 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند. شهر گیرنه عالوه بر اینکه مقصدی به یاد ماندنی برای سفر به شمار می رود، به دلیل برخورداری از سه دانشگاه باکیفیت، مقصد تحصیلی مناسبی هم محسوب می شود. نکته مهم دیگر در مورد شهر گیرنه، برگزار شدن هر ساله جشنواره فرهنگ و هنر در آن می باشد.اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید و شهر گیرنه را به عنوان مقصد خود در نظر گرفته اید می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

تصویر یک پروژه اپارتمان در قبرس

مزاياي خريد ملك در گيرنه قبرس شمالي:

1- قيمت مناسب

2- فرصت  عالي سرمايه گذاري

3- زندگي آرام و دلپذير و طبيعتي زيبا

4- داراي سيستم مالي يكپارچه

و به طور كلي از مزاياي مهم و كاربردي خريد ملك در گيرنه پرداخت اقساطي طي سه سال براي ملك موردنظر مي باشد كه شما با هزينه كردن 35 در صد كل قيمت ملك صاحب آن مي شويد.

آپارتمان در گیرنه

 شهر گیرنه با نام جواهر قبرس شمالی شناخته می شود. خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی، به دلیل توریستی بودن این شهر، سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری به شمار می رود. پیشرفت فوق العاده زیرساخت های این شهر، باعث شده است افراد زیادی اقدام به خرید ملک در گیرنه نمایند. هزینه خرید آپارتمان در گیرنه قبرس شمالی در مقایسه با کشورهای حوزه دریای مدیترانه خیلی کمتر است. امکان خرید ملک در گیرنه قبرس شمالی هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری وجود دارد. قیمت آپارتمان در گیرنه بستگی به عوامل مختلفی از قبیل سال ساخت، ارزش ملک، متراژ و همچنین منطقه ای که آپارتمان در آن واقع شده است دارد. معاملات ملک در گیرنه با پوند انگلیس انجام می گیرد.

مطالعه بیشتر : اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی