تصویر یک ملک در فاماگوستا

راهنمای خرید ملک در فاماگوستا قبرس شمالی

فاماگوستا (Famagusta) یک شهر بزرگ و مهم در جنوب شرقی قبرس شمالی است. این شهر واقع شده در کنار دریای مدیترانه می باشد و این دریا در شرق و شمال شرقی این شهر ساحلی زیبا قرار دارد. خرید ملک در فاماگوستا قبرس شمالی، از جمله گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری در این منطقه می باشد. فاماگوستا با دارا بودن شرایط اقلیمی ملایم، آب و هوای خوب، واقع شدن در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه و دسترسی به منابع طبیعی مختلف، به یکی از پرطرفدارترین شهر های قبرس شمالی تبدیل شده است. در فاماگوستا، می توانید انواع ملک از آپارتمان های کوچک تا ویلا های بزرگ پیدا کنید. همچنین، قیمت ملک ها در این منطقه نیز نسبتا پایین تر از مناطق دیگر قبرس شمالی است، به همین دلیل خرید ملک در فاماگوستا برای بسیاری از افراد جذاب است.اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید و شهر فاماگوستا را به عنوان مقصد خود در نظر گرفته اید می توانید  برای دریافت اطلاعات ازکارشناسان ما با شماره تماس های 09121408190 و یا 00905338890738  تماس حاصل فرموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تصویر یک ملک در فاماگوستا

قیمت ملک در فاماگوستا قبرس شمالی 

قیمت ملک در فاماگوستا قبرس شمالی بطور میانگین و بسته به منطقه ای که در ان واقع شده و متریال استفاده شده در ساخت و همچنین امکانات ان از 70000 پوند اغاز شده و هرچه موردی که شما انتخاب میکنید ویژگی های کامل تری داشته باشد و اصطلاحا لوکس تر باشد این قیمت بالا تر می رود.

خرید آپارتمان در شهر فاماگوستا قبرس شمالی

زمانی که شروع به تحقیق برای خرید ملک در فاماگوستا قبرس شمالی میکنید شاید به این نتیجه برسید که خرید آپارتمان به دلیل ارزان تر بودن و تعدد انتخاب می تواند برایتان گزینه بهتری باشد. برای خرید آپارتمان ارزان قیمت در فاماگوستا قبرس، ابتدا باید با مشاوران و شرکت های ملکی تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تا ملک مناسب خود را پیدا کنید. این مشاوران به شما مشاوره می دهند تا با توجه به نیاز های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در انتخاب آپارتمان خود باید به چند نکته توجه کنید. از جمله این نکات این است که در زمان انتخاب به مواردی مثل  امکانات و ویژگی هایی همچون نزدیکی به مراکز خدماتی و تجاری، امکانات رفاهی مانند استخر و سونا و قیمت مربوط به کیس مورد نظر خود توجه کنید و همه چیز را به دقت بررسی کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آپارتمان مورد نظر شما دارای مالکیت معتبر است و مستندات قانونی لازم را دارد.

برای  خرید آپارتمان ارزان قیمت در فاماگوستا قبرس، حتما این مورد را در نظر داشته باشید که ملک مورد نظر دارای ساخت مناسبی بوده باشد و با روش های غیر استاندارد و یا متریال ساخت ضعیف ساخته نشده باشد.

همچنین، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های اینترنتی مربوط به فروش آپارتمان در فاماگوستا، از قیمت‌های مختلف آگهی‌ها آگاه شوید. در هنگام خرید آپارتمان ارزان، باید به این نکته توجه داشت که قیمت پایین آپارتمان ممکن است به دلیل وضعیت نامطلوب ساختمان، موقعیت غیرمناسب یا امکانات پایین باشد. لذا قبل از خرید و هرگونه و معامله، حتماً باید به دقت مستندات قانونی و وضعیت ساختمان را بررسی کنید و با مشاور خود مشورت کنید. در پایان، باید به هزینه های مربوط به خرید آپارتمان در فاماگوستا نیز توجه کنید. هزینه هایی مانند قیمت خرید ملک، هزینه های مربوط به تراکم مسکن، مالیات های محلی و هزینه های ثبت ملک باید در نظر گرفته شود.

یک تصویر از یک ملک در فاماگوستا

آیا خرید ملک در فاماگوستا انتخاب مناسبی است؟

هزینه زندگی در فاماگوستا به نسبت بسیاری از شهرهای اروپایی پایین تر بوده و در عین حال این شهر با دارا بودن ساحلی زیبا و امکانات مناسب شرایط خوبی را برای ساکنان خود فراهم کرده است. 

 

مطالعه بیشتر : اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

 

تصویر افتتاحیه یک پروژه املاک در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی