دانشگاه باهچه شهیر قبرس کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟

آیا شما هم به دنبال مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس هستید؟ حتما می دانید که راه های زیادی برای دنبال کردن این پروسه در اختیارتان قرار گرفته است! دانشگاه باهچه شهیر قبرس یکی از بهترین دانشگاه های قرار گرفته در این کشور به حساب می آید. این مجموعه آموزشی هم ویژگی های مثبت زیادی دارد و هم خدمات بهترین اساتید آموزشی بین المللی را مورد استفاده قرار می دهد. جالب است بدانید که دانشگاه های مطرح و شناخته شده ای همچون باهچه، می توانند یک گزینه عالی برای دنبال کردن مراحل مهاجرت به حساب بیایند. امروز ما قصد داریم تا ویژگی های دانشگاه باهچه شهیر قبرس و شرایط تحصیل در آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

مطالعه بیشتر :تحصیل در قبرس شمالی

Bahçeşehir Üniversitesi(BAU)

جدول هزینه تحصیل در رشته های محتلف دانشگاه باهچه شهیر قبرس

رشته تحصیلیهزینه شهریه نقدی(به لیر)هزینه شهریه قسطی(به لیر)
BUSINESS (EN, NT)    ₺59.400,00₺66.000,00
MARKETING (EN, T)₺49.500,00₺55.000.00
FINANCIAL ECONOMY₺45.000,00₺50.000,00
ENTREPRENEURSHIP₺49.500,00₺55.000.00
CAPITAL MARKETS AND FINANCE₺49.500,00₺55.000.00
FINANCIAL TECHNOLOGY₺49.500,00

 

₺55.000,00
CINEMA AND TELEVISION₺27.000,00         ₺30.000.00
GLOBAL RELATIONS₺45.000,0050.000.00
EUROPEAN UNION RELATIONS₺45.000,00         ₺50.000,00
CLINICAL PSYCHOLOGY₺72.000,00         ₺80.000,00
COGNITIVE NEUROPSYCHOLOGY₺49.500,00         ₺55.000,00
GAME DESIGN₺27.000,00         ₺30.000,00
COMPUTER ENGINEERING₺49.500,00         ₺55.000,00
CYBER SECURITY₺49.500,00         ₺55.000,00
AUDIO TECHNOLOGIES₺49.500,00         ₺55.000,00
INDUSTRIAL ENGINEERING₺49.500,00         ₺55.000,00
ARCHITECTURE (EN,T)₺49.500,00         ₺55.000,00
ENERGY SYSTEMS OPERATION₺49.500,00         ₺55.000,00
MECHATRONIC ENGINEERING (EN,T)₺45.000,00         ₺50.000,00
BIOMENGINEERING (EN,T)₺49.500,00         ₺55.000,00

 

منبع:https://bau.edu.tr/

معرفی اولیه دانشگاه باهچه شهیر قبرس

بیایید کارمان را با معرفی اولیه دانشگاه باهچه شهیر قبرس شروع کنیم. دانشگاه باهچه قبرس یا BAU قبرس، یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی این کشور به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. این دانشگاه یکی از زیبا ترین و بزرگ ترین مراکز آموزشی این کشور به حساب می آید که در سال 2016 برای اولین بار تاسیس شد. جالب است بدانید که مجموعه BAU تا امروز دانشگاه های زیادی را در سراسر جهان تاسیس نموده و به متقاضیان کسب علم اجازه داده تا در رشته های مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دانشگاه باهچه شهیر قبرس برای اولین بار در سال 2016 تاسیس شد. گروه BAU تصمیم گرفت تا این مرکز آموزشی را در شهر لفکوشا یا نیکوزیا تاسیس نماید. جالب است بدانید که این دانشگاه محبوب و جذاب یک شبکه بین المللی را در خود جای داده و به افراد اجازه می دهد تا نسبت به کسب اطلاعات جامع در مورد حوزه های مختلف اقدام نمایند. برنامه های ارائه در این دانشگاه به زبان انگلیسی بوده و برای کاربران بین المللی مناسب هستند. اگر شما به دنبال مهاجرت به قبرس هستید و به زبان ترکی تسلط کافی ندارید، BAU می تواند یک گزینه عالی برای تحصیلتان به حساب بیاید.

مطالعه بیشتر :دانشگاه آمریکایی گیرنه

شرایط تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس چیست؟

شرایط تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس هم مثل تحصیل در سایر دانشگاه های این کشور می باشد. برای تحصیل در این مجموعه آموزشی، شما باید نسبت به دریافت پذیرش یا تاییدیه تحصیلی اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که دانشگاه باهچه شهیر قبرس کمی سختگیر بوده و به راحتی نسبت به ارائه پذیرش تحصیلی اقدام نمی نماید. اگر شما هم قصد دارید تا در این مرکز آموزشی به تحصیل بپردازید، در ابتدا باید مدارک تحصیلی داخلی خود را آماده کنید. مسلما هرچه مرتبه علمی شما بالا تر باشد، کارتان برای کسب پذیرش تحصیلی هم راحت تر خواهد بود.

اگر شما قصد دارید تا در دانشگاه باهچه شهیر قبرس و مقطع کارشناسی نسبت به تحصیل اقدام نمایید، باید مدرک دیپلم 12 ساله خود را همراه با ریز نمرات در اختیار این مجموعه قرار دهید. BAU در هر سال یک بازه زمانی خاص را مشخص می کند که در آن کاربران می توانند نسبت به ثبت مدارک و درخواستشان اقدام نمایند. اگر شما به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، لزوما باید ریز نمرات خود در مقطع کارشناسی را در اختیار این دانشگاه قرار دهید. به همراه داشتن مدارک تحصیلی همراه با ریز نمرات همواره نتایج مطلوبی را برای شما به همراه دارد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس

به نظر شما مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس کدام اند؟ در حال حاضر نمی توان مدارک مورد نیاز برای تحصیل در این مجموعه را به صورت عمومی مشخص نمود. این دانشگاه رشته های آموزشی زیادی را ارائه کرده و شما باید بر اساس نیاز های رشته مد نظر خود نسبت به بررسی مدارک اقدام نمایید. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین مدارک عمومی برای تحصیل در BAU قبرس را مشاهده نمایید ولی هر رشته به یک سری مدارک جداگانه و اختصاصی نیاز دارد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید به سایت دانشگاه باهچه شهیر قبرس مراجعه و نسبت به بررسی دقیق و تخصصی مدارک مورد نیاز خود اقدام نمایید.

  •       مدارک هویتی همچون پاسپورت
  •       عکس تمام چهره با پس زمینه سفید
  •       مدارک تحصیلی
  •       ریز نمرات دیپلم
  •       ریز نمرات مقطع کارشناسی
  •       مدرک کارشناسی
  •       مدارک مربوط به چاپ مقاله در مجلات معتبر
  •       مدارک مربوط به انجام تحقیقات علمی
  •       رزومه علمی بدون گپ تحصیلی
  •       ارائه مدارک مربوط به تمکن مالی
  •       واریز هزینه های مورد نیاز برای بررسی پرونده

رشته های ارائه شده توسط این مجموعه

این مجموعه آموزشی چه رشته هایی را ارائه می کند؟

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق، دانشگاه باهچه شهیر قبرس چه رشته های تحصیلی را ارائه کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد؟ پاسخ به این سوال خیلی راحت نیست چرا که این مجموعه، نسبت به ارائه رشته های زیادی اقدام می نماید. رشته های ارائه شده توسط این مجموعه را می تواند در چند زیر شاخه همچون مهندسی، پزشکی، علوم پایه و غیره تقسیم نمود. در لیست زیر، شما می توانید چند مورد از مهم ترین رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه را مشاهده نمایید.

  •       آشپزی
  •       برنامه نویسی کامپیوتر
  •       حسابداری
  •       خدمات اجتماعی
  •       مدیریت سیستم های اطلاعاتی
  •       علوم سیاسی
  •       هتلداری
  •       مدیریت بازرگانی
  •       زبان انگلیسی
  •       بیهوشی
  •       کمک های اولیه
  •       پرفیوژن
  •       معماری
  •       مهندسی کامپیوتر
  •       حقوق بین الملل

بهترین راه موجود برای اخذ پذیرش دانشگاه باهچه شهیر قبرس کدام است؟

آیا شما هم به دنبال اخذ پذیرش از دانشگاه باهچه شهیر قبرس هستید؟ برای دنبال کردن این پروسه در ابتدا باید رشته خود را انتخاب و سپس نسبت به ثبت درخواست از طریق سایت اقدام نمایید. بهتر است منتظر ثبت اطلاعیه مربوط به جذب دانشجوی جدید بمانید و سپس درخواستتان را ثبت کنید. البته که برای افزایش شانس پذیرش، شما می توانید با کارشناسان حرفه ای فعال در حوزه مهاجرت تماس بگیرید. به کار گیری خدمات وکلای با تجربه مهاجرت برای اخذ پذیرش تحصیلی، همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

مطالعه بیشتر :دانشگاه خاور نزدیک

بهترین رشته های ارائه شده در این دانشگاه

هزینه های تحصیل در این دانشگاه چقدر است؟

هزینه ای که شما باید برای تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس پرداخت کنید، ثابت نیست. عوامل زیادی هستند که هزینه تحصیل در دانشگاه باهچه شهیر قبرس را تحت تاثیر خود قرار می دهند. جدا از تمکن مالی و هزینه هایی که شما باید برای زندگی در خود کشور قبرس پرداخت کنید، شهریه دانشگاه بر اساس مقطع و نوع رشته متغیر است. مسلما رشته های کارشناسی ارشد گران قیمت تر از رشته های کارشناسی و کاردانی هستند.

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده نمودید، دانشگاه باهچه شهیر قبرس یکی از بهترین مراکز علمی واقع شده در قبرس شمالی به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. این دانشگاه با نام هایی همچون BAU هم شناخته می شود. مجموعه BAU تا امروز مراکز آموزشی زیادی را در سراسر جهان طراحی نموده و به کاربران اجازه می دهد تا نسبت به کسب اطلاعات گسترده در رشته های آموزشی مختلف اقدام نمایند. جالب است بدانید که دانشگاه باهچه شهیر قبرس هم در زمینه ارائه دوره های آموزشی کارشناسی و هم در زمینه ارائه دوره های مخصوص دانشجویان ارشد فعالیت می کند. پس برای کسب بازدهی مطلوب، شما با خیال راحت می توانید خدمات این مجموعه آموزشی را مورد استفاده قرار دهید. 

مطالعه بیشتر : خرید خانه در قبرس شمالی

مطالعه بیشتر :قوانین ثبت شرکت در قبرس شمالی

مطالعه بیشتر :موسسه کاریابی در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی