تصویری از ورودی دانشگاه لفکه قبرس شمالی

دانشگاه لفکه قبرس شمالی

امروزه تحصیلات نقش مهمی در داشتن رفاه و آسایش در زندگی، ایفا می کند. اگر قصد تحصیل کردن در یک دانشگاه خوب را دارید، یکی از موارد مناسب Lefke of University European یا همان دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی می باشد. در این مقاله سعی داریم تا شما را هر چه بیشتر با دانشگاه لفکه قبرس شمالی آشنا کرده و نکات مربوط به تحصیل در آن را برایتان ذکر کنیم.همچنین اگر نیازمند تحصیل در این دانشگاه هستید می توانید با مشاوران ما به شماره تماس های 09121408190 و یا 00905338890738 در تماس باشید و در خصوص تمام نکات مربوط به تحصیل در این دانشگاه مشاوره رایگان تخصصی دریافت کنید.

قبل از مطالعه ادامه متن هم می توانید ویدیو راهنما جامع اخذ پذیرش دانشگاه لفکه قبرس شمالی و سایر دانشگاه های قبرس را مشاهده فرمایید

معرفی دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 دانشگاه لفکه قبرس شمالی، با طیف گسترده ای از امکانات و آموزش طبق سیستم های اروپایی و آمریکایی دارای جایگاه بالایی برای تحصیلات است. آموزش های دانشگاه لفکه قبرس شمالی طبق اصول و استانداردهای تایید شده ی جهانی و بین المللی هستند و این کیفیت تحصیلات و تدریس اساتید را در این دانشگاه می رساند. دانشگاه لفکه از جمله دانشگاه های دولتی غیر انتفاعی است. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های بین المللی شناخته شده و روز به روز به افرادی که متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستند، افزوده می شود.

ویدیو اشتراک تجربه یکی از دانشجویان خارجی از دانشگاه لفکه 

 

دانشکده های دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 

 دانشگاه لفکه قبرس شمالی، 11 دانشکده دارد که در ادامه ی متن، نام آن ها را ذکر می کنیم: 

  •  دانشکده ی مهندسی 
  •  دانشکده ی علوم و هنر 
  •  دانشکده ی اقتصاد 
  •  دانشکده ی علوم ارتباطات 
  •  دانشکده ی علوم کشاورزی
  •  دانشکده ی علوم بهداشتی 
  •  دانشکده ی آموزش
  •  دانشکده ی معماری 
  •  دانشکده ی حقوق 
  •  دانشکده ی داروسازی 
  •  دانشکده ی دندانپزشکی

دانشجویان دانشگاه لفکه قبرس شمالی

هزینه ی تحصیل در دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

هزینه تحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه لفکه   هزینه بدون شهریه هزینه با بورسیه 50 درصد هزینه با بورسیه 60 درصد هزینه با بورسیه 70 درصد
5750 یورو سالیانه 2875 یورو سالیانه 2300 یورو سالیانه 1725 یورو سالیانه
هزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه لفکه 6000 یورو سالیانه 3000 یورو سالیانه  2400 یورو سالیانه  1950 یورو سالیانه
هزینه تحصیل مقطع دکترا دانشگاه لفکه 15000 یورو سالیانه 7500 یورو سالیانه 6000 یورو سالیانه 4800 یورو سالیانه

 هزینه های تحصیل و زندگی در قبرس، خیلی مقرون به صرفه هستند؛ چرا که در قبرس واحد پول لیر بوده و به واحد پول ایران نزدیک است. دانشگاه لفکه قبرس شمالی یکی از ارزان ترین دانشگاه ها برای تحصیل محسوب می شود. الزم به ذکر است که این دانشگاه به اغلب دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه لفکه را دارند، بورسیه 50 درصدی می دهد. اگر معدل دانشگاهی شما حداقل 16 باشد، شما می توانید بورسیه های تحصیلی از 50 تا حتی 100 درصد دریافت کرده و چه بسا به صورت رایگان در دانشگاه لفکه به تحصیل بپردازید.

محیط دانشگاه لفکه قبرس شمالی

بورسیه های تحصیلی دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه اروپایی لفکه، این است که این دانشگاه بورسیه های مختلف و زیادی را ارائه می دهد. از گذشته تا به امروز دانشگاه هایی که بورسیه ارائه می دهند محبوبیت بسیار زیادی نزد همگان دارند و اختصاص بورسیه باعث افزایش انگیزه ی تحصیل برای دانشجویان می شود. دانشگاه لفکه قبرس به دانشجویان ترم اولی خود(با داشتن معدل یا رزومه مناسب) 50 درصد بورسیه ی تحصیلی اختصاص می دهد. همچنین دانشجویانی که خواهر و یا برادرشان در دانشگاه لفکه تحصیل کند، خود آن ها نیز می توانند از بورسیه ی 25 درصدی بهره مند شوند. الزم به ذکر است که این بورسیه ی 25 درصدی فقط در صورتی ارائه می شود که خواهر و برادر شخص در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل باشند نه مقاطع بالاتر. دانشگاه لفکه عالوه بر بورسیه های تحصیلی، برای دانشجویان خود بورسیه های ورزشی و فرهنگی نیز در نظر می گیرد.

فضای دانشگاه لفکه قبرس شمالی

هزینه ی تحصیل کارشناسی در دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 دانشجویان زیادی هرساله از کشورهای مختلف برای تحصیل به دانشگاه لفکه قبرس شمالی مراجعه می کنند؛ چرا که هزینه های تحصیل در این دانشگاه نسبتا مناسب است. سیستم آموزشی این دانشگاه بسیار عالی بوده و با استانداردهای جهانی نیز هماهنگ می باشد. دانشجویان دانشگاه لفکه در مقطع کارشناسی با مسائل تئوری و عملی مختلفی آشنا می شوند. معمولا هزینه ی تحصیل دوره ی کارشناسی در دانشگاه لفکه حدود 5750 یورو در هر سال تحصیلی می باشد؛ اما این هزینه برای دانشجویان رشته ی داروسازی و دندانپزشکی بیشتر است.

صوت خلاصه از نکات هزینه تحصیل در قبرس شمالی که دید مناسبی در رابطه با این موضوع به شما می دهد

هزینه ی تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 شهریه ی دوره ی کارشناسی ارشد در دانشگاه لفکه قبرس، به صورت سالانه پرداخت می شود. شهریه استاندارد سالانه برای دوره ی کارشناسی ارشد این دانشگاه، حدود 6000 یورو می باشد که در صورت اخذ بورسیه، مقدار شهریه ی پرداختی کاهش خواهد یافت. دانشگاه اروپایی لفکه قبرس، تعداد 12 رشته را در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان ارائه می دهد. شهریه ی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه لفکه، طبق رشته ی مورد نظر تغییر می کند و همه ی رشته های دوره ی کارشناسی ارشد موظف به پرداخت شهریه ی یکسان نیستند.

هزینه ی تحصیل دکترا در دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

 شما برای تحصیل در دوره ی تحصیلی دکترا در دانشگاه لفکه قبرس، باید به طور میانگین مبلغ 11 هزار دلار را به صورت سالیانه برای پرداخت کردن در نظر بگیرید؛ البته شهریه ی استاندارد، سالانه حدود 15000 یورو تخمین زده شده است. تحصیل در دوره ی دکترا در دانشگاه لفکه، حدود 3 تا 4 سال طول می کشد. مقطع دکترا در دانشگاه لفکه قبرس 7 مرحله یا کورس برای پاس کردن داشته و شما برای هر کورس، باید مبلغی حدود 350 یورو را برای پرداخت کردن در نظر داشته باشید.

تصویری از ورودی دانشگاه لفکه قبرس شمالی

شرایط تحصیل در دانشگاه اروپایی لفکه قبرس شمالی

مطابق انچه در وب سایت رسمی این دانشگاه ذکر شده شما برای تحصیل در دانشگاه لفکه قبرس، نیازی به اجرای آزمون ورودی و یا داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارید؛ اما پس از ورود دانشجویان به این دانشگاه، آزمون سنجش زبان انگلیسی برگزار شده و در صورت قبولی در این آزمون و کسب نمره ی قابل قبول در آن، دانشجو می تواند وارد دانشکده ی رشته ی مورد نظر خود شود. اگر دانشجویی در این آزمون نمره ی قابل قبولی را کسب نکند؛ در این صورت 1 الی 2 ترم دوره ی آموزشی زبان انگلیسی به دانشجو تعلق خواهد گرفت و دانشجو پس از گذراندن این دوره ها موظف است مجددا آزمون بدهد تا نمره ی قابل قبولی کسب نماید. دوره ی کاردانی این دانشگاه 2 ساله و دوره ی کارشناسی آن عموما 4 ساله است. نحوه ی پذیرش دانشجو در هر کدام از دانشکده های این دانشگاه، بستگی به سطح نمرات دانشجو در دوره های گذرانده شده ی وی دارد. در دانشگاه لفکه قبرس شمالی، به همه ی رشته ها به جز پزشکی و دندانپزشکی بورسیه ی 50 درصد ارائه می شود. همچنین بورسیه ی 100 درصد نیز در این دانشگاه وجود دارد که به نوابغ و یا مخترعین داده می شود.

 

مشخصات دانشگاه لفکه قبرس شمالی

آدرس دانشگاه لفکه :Laü Lefke Yolu Gemikonağı, Gemikonağı

ساعات کاری دانشگاه لفکه:

روزهای کاری دانشگاه لفکه

ساعات کاری دانشگاه لفکه
جمعه  17:30-8:30
شنبه بسته
یکشنبه بسته
دوشنبه 17:30-8:30
سه شنبه 17:30-8:30
چهار شنبه 17:30-8:30
پنجشنبه 

17:30-8:30

تلفن تماس دانشگاه لفکه: +90 392 660 20 00

سال تاسیس دانشگاه لفکه:1990

اخذ پذیرش از دانشگاه اروپایی لفکه در قبرس

 دانشجویانی که قصد پذیرفته شدن و تحصیل در دانشگاه لفکه قبرس را دارند، باید مواردی را اجرا کنند؛ از جمله: ارائه ی مدارک مقاطع تحصیلی قبلی به همراه ریز نمرات و ارائه ی مدارک هویتی. همچنین اگر دانشجویی دارای مدرک زبان انگلیسی نیز باشد، شانس بهتر و بیشتری برای پذیرفته شدن در این دانشگاه دارد؛ اما داشتن این مدرک زبان الزامی نمی باشد. دانشجویان جهت اخذ پذیرش در دانشگاه اروپایی لفکه، باید گذرنامه ی معتبر و ویزای دانشجویی داشته و در صورت لزوم گواهی پزشکی، بیمه سلامت و زندگی و رزومه ی تحصیلی خود را ارائه دهند.

ما چگونه می توانیم صفر تا صد خدمات پذیرش تحصیلی را برای شما انجام دهیم 

جمع بندی پایانی در رابطه بادانشگاه اروپایی لفکه در قبرس

 انتخاب فضایی برای تحصیلات مناسب همیشه حائز اهمیت بوده و هست؛ چرا که تحصیلات، نوع شغل آینده، میزان درآمد و در نتیجه داشتن و یا عدم داشتن زندگی خوب و آسایش و رفاه را مشخص می کند. شما با خواندن این مقاله با همه ی نکات مهم مربوط به تحصیل در دانشگاه بین المللی لفکه قبرس، آشنا شدید. امیدواریم با خواندن مطالب این مقاله بتوانید هرچه بیشتر کیفیت تحصیلات و در نتیجه کیفیت زندگی خودتان را بهبود بخشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی