دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس

دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس

دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس

آیا می ‌دانید که برای تحصیل در  دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی ندارید.

 اگر علاقه ‌مند به تحصیل در قبرس شمالی هستید، خبر خوش این است که هزینه ‌های تحصیل در دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس شمالی نسبت به سایر کشور‌های اروپایی بسیار کمتر است. مهم ‌ترین و جذاب‌ ترین نکته، عدم نیاز به مدرک زبان برای درخواست پذیرش در دانشگاه ‌های این کشور است.

دانشگاه آرکین قبرس شمالی یکی از گزینه‌ های مناسب برای دانشجویان علاقه‌ مند به تحصیل در رشته ‌های هنر در این کشور است. در دانشگاه آرکین، احترام به برابری در ارزش ‌های جنسیتی و نژادی در کل محیط آموزش، یادگیری اعمال خواهد شد. در ادامه، جهت معرفی دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد در کشور قبرس شمالی با ما همراه باشید.

دانشگاه آرکین قبرس شمالی یکی از گزینه‌ های مناسب برای دانشجویان

درباره دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد کشور قبرس شمالی

دانشگاه هنرهاي خلاقانه و طراحي آروكاد در كشور قبرس شمالي در سال 2017 تاسیس شد. این دانشگاه در زمینه ‌های هنر، طراحی، و ارتباطات تمرکز دارد و دارای چهار دانشکده می ‌باشد. از جمله: دانشکده هنر، دانشکده طراحی، دانشکده ارتباطات، و دانشکده زبان انگلیسی. برای تحصیل در اکثر دانشگاه‌ های جهان، مدرک زبان انگلیسی الزامی است. البته دانشگاه آروکاد این امکان را برای دانشجویان غیر انگلیسی زبان فراهم می‌ کند تا پیش از شروع تحصیل در مقطع مورد نظر، در دانشکده زبان انگلیسی این دانشگاه به فراگیری زبان بپردازند. تمام دانشجویان بین‌ المللی به محض ثبت نام در دانشگاه آروکاد از بورسیه تحصیلی شامل 50% تخفیف در شهریه برخوردار می ‌شوند. با توجه به شرایط دانشجو، ممکن است به وی بورسیه ‌های 75% یا حتی 100% نیز اعطا شود.

شرايط تحصيل و اخذ پذیرش در دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد کشور قبرس شمالی

با توجه به دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس  می توان گفت، کشور قبرس شمالی به دلیل کیفیت بالای آموزش و هزینه مناسب تحصیل، یکی از مقاصد محبوب دانشجویان بین ‌المللی است. دانشگاه‌ های معتبر قبرس شمالی تنوع گسترده‌ ای از رشته ‌های آموزشی را ارائه می ‌دهند. از جمله آن ها می توان به رشته های هنری اشاره کرد. دانشجویان علاقه ‌مند به تحصیل در رشته هنر در قبرس شمالی می ‌توانند جهت پذیرش در دانشگاه‌ های معتبر این کشور درخواست دهند. رشته ‌های هنری محبوب در قبرس شمالی شامل موارد نام برده شده هستند: گرافیک، نقاشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، طراحی لباس، فیلمبرداری و طراحی صحنه. برای ثبت درخواست تحصیل در رشته هنر در قبرس شمالی، دانشجویان می ‌توانند اطلاعات خود را در سایت ‌های آنلاین دانشگاه‌ های این کشور بارگذاری کنند.

گرافیک قبرس

هزينه تحصيل در  دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد کشور قبرس شمالی

یکی از دلایلی که باعث شده است دانشجویان ایرانی به تحصیل در قبرس علاقه ‌مند شوند، هزینه مناسب تحصیل در این کشور است. اکثر دانشگاه‌ های کشور قبرس شمالی به دانشجویان ایرانی بورسیه تحصیلی اعطا می‌ کنند که 50 درصد از هزینه تحصیل را پوشش می ‌دهد. این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی بدون محدودیت معدل است. اگرچه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، معدل نهایی بالای 14 مورد نیاز است. هزینه تحصیل در قبرس شمالی مانند ایران، با افزایش تعداد واحدهای عملی و کارگاهی افزایش می‌ یابد. بنابراین، میزان هزینه تحصیل شما در این کشور به نوع رشته هنری که انتخاب می‌ کنید بستگی دارد. در قبرس شمالی، شرایط مناسبی برای کار دانشجویی نیز وجود دارد. دانشجویان کارشناسی می ‌توانند تا 10 ساعت در هفته و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌ توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند.

رشته هاي تحصيلي مختلف در دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد کشور قبرس شمالی

تحصيل در دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آروکاد قبرس به صورت تخصصی در این کشور امکان پذیر است. دانشگاه هنرهای گرافیک قبرس یکی از دانشگاه ‌های تخصصی این کشور در زمینه آموزش هنرهای گرافیکی است. این دانشگاه در سه شاخه طراحی وب، گرافیک انیمیشن، و طراحی گرافیکی فعالیت می‌ کند. این مکان هر ساله میزبان دانشجویان زیادی از سراسر دنیا است.

علاوه بر دانشگاه هنرهای گرافیک قبرس، بسیاری از دانشگاه‌ های دیگر این کشور نیز در زمینه آموزش رشته ‌های هنری مانند نقاشی، مجسمه ‌سازی، تئاتر، سینما، طراحی لباس، طراحی بر روی شیشه و سرامیک، موسیقی، عکاسی، ادبیات، هنرهای آزاد، کاریکاتور و فیلمبرداری فعالیت می‌ کنند. به لطف سیستم آموزشی مدرنی که در این کشور برقرار است، توسعه هنر در کشور قبرس با سرعت بالایی انجام شده است. امروزه بسیاری از هنرمندان قبرسی در عرصه ‌های جهانی بسیار شناخته شده و مطرح هستند. قبرس توانسته در عرصه‌ های مختلف نقاشی، مجسمه‌ سازی، موسیقی، عکاسی، ادبیات، و فیلم هنرمندان سرآمدی را در جهان معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی