ساحل لاك پشت ها قبرس

هر آنچه که لازم است درباره ی ساحل لاك پشت ها قبرس بدانیم

اگر به سفر علاقه مند هستید و تمایل دارید تا در طبیعت بکر و زیبا چیزی را پیدا کنید که در هیچ کجای دیگر نمی توان آن را یافت پیشنهاد ما به شما این است که به ساحل لاك پشت ها قبرس سر بزنید.

این ساحل از اکوسیستم خاص، گیاهان منحصر به فرد و گل های وحشی برخوردار است. گفتنی است که هوای پاکیزه و ماسه های نرم در اینجا هر آنچیزی که شما از ساحل انتظار دارید را برایتان فراهم می کند.

مطمئنا این ساحل جزو سواحل و مناطق توریستی بسیار زیبا و جذاب می باشد. به همین مناسبت ما در این نوشته بر آن هستیم تا شما را به ديدن لاك پشت ها در سواحل قبرس شمالي دعوت کنیم. با ما همراه باشید.

ساحل لاك پشت ها قبرس

بزرگترین جاذبه ی سواحل قبرس

گفته می شود که در کشور قبرس و در شهر نیکوزیای شمالی سواحلی وجود دارند که به ساحل لاك پشت ها قبرس معروف هستند. از این رو اگر دوست دارید تا تعطیلات خودتان را با لاک پشت ها بگذرانید پیشنهاد ما به شما این است که حتما به این سواحل سر بزنید. لاک پشت ها در این سواحل تخم ریزی می کنند از اینرو مدیران این منطقه ی ساحلی شب ها درها را به روی بازدیدکنندگان میبندند. با این حال اگر شما به مرکز حفاظت از لاک پشت های دریایی مراجعه کنید احتمالا بتوانید موفق شوید و همراه با گروه تحقیقات به مکان تخم ریزی لاک پشت ها سر بزنید.

علاوه بر این شما می توانید در طول روز به غواصی رفته و در ساحل لاك پشت هاي كشور قبرس شمالي، این موجودات بامزه ی دریایی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که آب دریا به دلیل آرام بودن و همچنین گرمای دلنشین می تواند به مکانی برای ریلکس کردن تبدیل شود. شما به راحتی می توانید در این مکان تفریح کرده و اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان ایجاد نمایید.

چرا توصیه می شود تا به سواحل قبرس سر بزنیم؟

سواحل این منطقه ی خوش آب و هوا در سراسر سال گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به طرف خود جذب می کنند. ساحل لاك پشت ها در قبرس شمالي قرار دارد. این ساحل آنقدر جذابیت دارد که در صورت امکان نمی توان از خیر دیدن آن گذشت. بطور کلی منطقه ی قبرس شمالی یک منطقه ی توریستی و بسیار جذاب است که بازدید از آن توصیه می شود.

گفته می شود که در این منطقه، هوا در ۳۰۰ روز سال آفتابی و گرم است. آب و هوای معتدل و مدیترانه ای، قبرس را به مکانی جذاب برای هر گردشگری تبدیل کرده است. علاوه بر ساحل لاک پشت ها، بندر گیرنه، قلعه ی بوفانتو، کاخ وونی، قلعه سنت هیلاریون و… از دیگر جاذبه هایی هستند که در این منطقه ی جغرافیایی برای هر گردشگری جذابیت دارند. از اینرو سفر به قبرس و بازدید از سواحل آن توصیه می شود.

    ساحل لاك پشت ها در قبرس شمالي

چرا توصیه می شود تا به ساحل لاك پشت ها قبرس سر بزنیم؟

اگر شما کسی هستید که به دیدن رمز و رازهای آفرینش و دیدن موجودات زنده علاقه دارید قطع به یقین باید سری به ساحل لاک پشت ها قبرس بزنید. از آنجا که لاک پشت یک موجود دوزیست است، او هم در خشکی و هم در دریا زندگی می کند. پس امکان ندارد که کسی در طول عمر چند ساله ی خود آن را ندیده باشد. البته این موجودات کوچک و بامزه دارای گونه هایی عظیم الجثه تر و بزرگ تر نیز می باشند. این نوع به سختی خودشان را به شما نشان می دهند با این حال اگر قصد دارید آنها را ببینید باید در فصل تخم گذاری به این سواحل سر بزنید.

سر زدن به سواحل قبرس شمالی به شما این امکان را می دهد تا لاک پشت ها را مشاهده کنید. با اینکار شما می توانید به گوشه ای از راز آفرینش پی ببرید.

سفر به قبرس شمالی

جمع بندی

اگر دوست دارید تا سفری متفاوت و منحصر به فرد را تجربه کنید حتما به ساحل لاک پشت ها قبرس سر بزنید.

شما در این ساحل علاوه بر لذت بردن از طبیعت و آب و هوا لاک پشت های کوچک و بزرگ را نیز مشاهده خواهید کرد و تجربه ای ناب و خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان ایجاد خواهید نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی