شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی

شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی

شهر ماراش يا واروشا در قبرس شمالي

 

شهر ماراش يا واروشا در قبرس شمالي یکی از شهرهای دیدنی زیبای قبرس شمالی است. قبرس شمالی جزیره سوم موجود در دریای مدیترانه است که آن را با نام مروارید مدیترانه نیز می‌شناسند. افراد بسیار زیادی برای سفر به قبرس شمالی رهسپار می‌شوند و شهرهای متنوع و زیبای این جزیره زیبا را برای تفریح انتخاب می‌کنند. از میان شهرهای موجود شهر ماراش یا شهر ارواح در کشور قبرس شمالی بسیار معروف می‌باشد. این شهر بسیار زیبا و دیدنی دارای هتل‌های زیادی است و شما می‌توانید برای اقامت در آن‌ها اقدام کنید. در این متن سعی داریم همه آنچه که شما باید در خصوص شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی بدانید را عنوان نماییم. در این حالت می‌توانید بدون نگرانی این شهر را برای مقصد نهایی سفر خود انتخاب کنید و از دیدن مکان‌های دیدنی آن لذت ببرید.

شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی

 

گذشته و تاریخچه شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی

 

بسیاری از افراد به تاریخچه شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی علاقمند هستند. برخی از افراد دیگر نیز قصد دارند زمانی که به خاک این کشور سفر کردند، مکان‌های دیدنی متعددی را از آن مشاهده کنند و در کنار عزیزانشان از سفر خود لذت ببرند. این شهر را با نام شهر سوخته نیز می‌شناسند و به همین دلیل است که نمادهای تاریخی بسیاری را در این شهر می‌توانیم مشاهده کنیم. در سال ۱۹۷۴ نیروهای مسلح ترکیه این شهر را به اثارت خود درآوردند و حق عبور و مرور افراد به این شهر منع شد.

افرادی که بیشتر یونانیان مهاجر در این کشور بودند بعد از مشاهده نیروهای مسلح ترکیه کشور خود و شهر خود را ترک کردند. این شهر در جنگ جهانی نیز اهمیت بسیار زیادی داشت و مورد حمله قرار گرفت. در سال ۱۹۹۰ این شهر به دست نیروهای امنیتی افتاد و منع عبور و مرور و تردد در این شهر دیگر مشاهده نشد.

 

گشتي در شهر ماراش يا واروشا در كشور قبرس شمالی

 

شهر ماراش یا واروشا در کشور قبرس شمالی مکان‌های بسیار دیدنی و جذابی را در خود جای داده است. این موضوع سبب می‌شود تا هر فردی به گشت و گذار در شهر ماراش علاقمند شود. بسیاری از افراد معروف بعد از شنیدن تعریف از این شهر زیبای تاریخی برای مشاهده آن اقدام نمودند. در سطح شهر خیابان‌های زیبا، مغازه‌های مدرن و جدید، مغازه‌های قدیمی با تابلوهای رنگ و رو رفته و تعطیل شده، خانه‌های سنتی یونانی، خانه‌های مدرن، رستوران‌های زیبا و مجلل و … بعد از گشت و گذار در این شهر به چشم شما نیز خواهند آمد.

بعد از گشت و گذار در این شهر در کشور قبرس، می بینیم قسمتی از شهر هنوز حالت جنگ زده دارد. قسمت دیگر شروع به مدرن شدن کرده است. تضاد ایجاد شده در این شهر به واسطه طراحی داخلی مدرن و جنگ زده، سبب شده است تا افراد زیادی برای بازدید این منطقه اقدام کنند.

مکان های دیدنی شهر ماراش یا واروشا در کشور قبرس شمالی

 

تصاوير ديدني از شهر واروشا در كشور قبرس شمالي

 

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قبل از سفر سعی می‌کنید تصاویر مناطق دیدنی شهرها را بررسی کنید، بهتر است شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی را نیز بررسی کنید. اگر دوست دارید تضادهای شهرنشینی در دنیای مدرن و قدیمی بودن خانه‌ها را در یک شهر به فاصله کوتاه یک یا دو خیابان مشاهده کنید. این شهر می‌تواند احساسات عجیبی را به شما انتقال دهد. تصاویری که می‌توانند بالا و پایینی‌ها، پستی ها و بلندی‌هایی که این شهر آنها را سپری کرده است به شما نشان دهند. همچنین شما به واسطه تصاویر دیدنی از این شهر می‌توانید لیستی از مکان‌های دیدنی مانند کلیسای معروف این شهر و غیره را یادداشت کنید و برای بازدید از آنها اقدام کنید. در میان این نمونه از عکس‌ها قطعاً تصاویر ساحل شنی زیبای ماراش را نیز مشاهده خواهید نمود.

 

موقعيت جغرافيايي شهر واروشا در كشور قبرس شمالي

 

اطلاع یافتن از اینکه شهر ماراش یا واروشا در قبرس شمالی در کدام قسمت کشور قرار گرفته است، می تواند خیال شما را در زمان سفر راحت‌تر کند. شهر ارواح یا شهر سوخته در کشور قبرس شمالی در کنار شهر فاماگوستا قرار گرفته است. موقعیت دقیق جغرافیایی این شهر بر اساس خط استوا در قسمت جنوبی کشور قبرس شمالی و در کنار دریای زیبای مدیترانه مشاهده می‌شود.

دسترسی این منطقه به کشورهای مختلف مانند ترکیه، یونان، مصر، سوریه، لبنان و … این شهر را به عنوان یک شهر با دسترسی بالا به کشورهای مختلف تبدیل نموده است. شاید یکی از دلایل استعمار این شهر توسط نیروهای مسلح ترکیه و در جنگ جهانی دقیقاً موقعیت جغرافیایی مناسب این شهر بوده باشد. وجود آب و هوا عالی و مکان های دیدنی زیبای این شهر آن را به یکی از مناطق دیدنی این روزها تبدیل نموده است.

شهر ماراش یا شهر ارواح در کشور قبرس شمالی

 

شهر واروشا معروف به لاس وگاس خاورميانه در كشور قبرس شمالي

 

بعد از آنکه در سال ۱۹۹۰ شهر واروشا رونق خود را بازپس گرفت، افراد بسیار زیادی به این شهر بازگشتند. با گذشت زمان رفته رفته هتل‌های متعددی در شهر واروشا تاسیس شدند که تا به امروز تعداد آنها به صد هتل می‌رسد.  اولین هتل هفت ستاره دنیا در این شهر ساخته شد. لوکس بودن مغازه‌ها، وجود برندهای مختلف مطرح در این شهر، جاذبه‌های دیدنی متنوع شهر، آب و هوای ویژه، دسترسی آسان به ساحل شنی دریای مدیترانه و … این شهر را به لاس وگاس خاورمیانه در کشور قبرس شمالی تبدیل کرده است. لاس وگاس در آمریکا یکی از شهرهای پرجمعیتی است که افراد زیادی دوست دارند به کازینوهای آن بروند و در آن تفریح کنند. با افزایش قیمت دلار برای افرادی که در خاورمیانه زندگی می‌کنند، سفر به لاس‌وگاس امکان‌پذیر نخواهد بود. در چنین حالتی وجود شهری مشابه لاس وگاس در خاورمیانه به نام واروشا می‌تواند مقصد سفر مناسبی برای افراد ساکن در خاورمیانه باشد.

 

لذت شنا كردن در سواحل شهر واروشا در كشور قبرس شمالي

 

شاید شما هم با شنیدن اسم شهر ماراش یا شهر ارواح در کشور قبرس شمالی کمی نگران شوید. ساحل شنی این شهر و همچنین آب‌های نیلگون مدیترانه می تواند تصاویر زیبایی را برای شما در یک سفر دل‌انگیز به همراه داشته باشد. شما همچنین در این سفر می‌توانید از شنا کردن در سواحل شهر زیبای واروشا بهره‌مند شوید. تنها کافی است همین امروز برای سفر به واروشا و لذت بردن از این شهر زیبا اقدام کنید. این شهر دارای ساحل‌های متعددی است که شما می‌توانید به صورت رایگان و یا به صورت پولی برای تفریح در آنها اقدام نمایید.

آینده ماراش

 

آينده شهر واروشا در كشور قبرس شمالي چه خواهد شد؟

 

همه شما بعد از خواندن این مقاله قطعاً به این نتیجه رسیده‌اید که شهر ماراش یا واروشا در کشور قبرس شمالی روز به روز در حال پیشرفت است. از زمانی که ترکیه به آزادسازی این شهر فکر کرد و خبر آن در تمامی دنیا پیچیده شد، افراد بسیار زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری در این شهر و در این کشور بودند. امروزه افراد بسیار زیادی نیز به دنبال خرید و فروش ملک در این شهر هستند. برخی دیگر نیز به دنبال آنند تا با راه‌اندازی کسب و کار بتوانند آینده شغلی خود را در کشور قبرس شمالی تامین کند. بسیاری دیگر نه تنها این شهر را برای سفر بلکه برای مهاجرت نیز می‌پسندند. شما نیز می‌توانید برای تفریح، دریافت اقامت، شروع یک کار در این کشور و در این شهر اقدام کنید. آینده واروشا در کشور قبرس شمالی از آنچه که شما به آن می‌اندیشید روشن‌تر خواهد بود.

 

نظرات مردم از بازديد شهر ارواح در كشور قبرس شمالي

 

همانطور که عنوان کردیم بسیاری از افراد معروف و مشهور تا انسان‌های معمولی برای بازدید شهر ماراش یا شهر ارواح در کشور قبرس شمالی اقدام کردند. بسیاری از افراد معروف شهر ماراش یا واروشا در کشور قبرس شمالی را شهر تضادهای زیبا می‌نامند. برخی دیگر آن را شهر گمشده یا الماس گمشده نامیدند. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز عنوان نمودیم برخی از افراد این کشور را به عنوان مروارید مدیترانه نامیدند. شما نیز با توجه به این موارد و با توجه به علاقه خود می‌توانید برای سفر به این شهر زیبا اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی