صرافی در قبرس

صرافی در قبرس

صرافی در قبرس

در حال حاضر کشور قبرس به یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها تبدیل شده است. قیمت خوب املاک، امنیت، رفاه، آزادی، زیبایی‌های چشم‌نواز و…. همه از دلایلی هستند که قبرس را به یک کشور سرمایه‌پذیر تبدیل کرده‌اند. با این وجود نحوه انتقال پول از ایران برای خرید ملک و همچنین زندگی در این کشور اهمیت زیادی دارد.

در زیر ما لیستی را تقدیم حضورتان میکنیم از صرافی های قبرس شمالی +اطلاعات تماس شان توجه داشته باشید که این لیست تنها به منظور سهولت کار برای شما معرفی شده است و بررسی صحت کار این صرافی ها بر عهده شما مخاطب عزیز می باشد

نام صرافیشماره تلفنآدرس 
Monex Exchange Döviz903928157005+88MM+9F8, Uğur Mumcu Bulvarı, Girne 99300
Cyprus Exchange+905391258888Kemal Şemiler Cd DB-Apartment 4, Metehan 1010
Es Exchange+905338522434Şht. Kemal Ünal Cd, Lefkoşa 0392

افرادی که تمایل دارند که در این کشور خوش آب و هوا زندگی کنند، باید بدانند که بهترین روش انتقال پول از ایران به قبرس و به‌صورت برعکس چیست. در این مطلب به آشنایی با انواع صرافی در قبرس شمالی می‌پردازیم. پس اگر تمایل دارید که با نقل و انتقالات مالی توسط صرافی‌ها در قبرس آشنا شوید، ادامه این مطلب را تا انتها از دست ندهید.

مطالعه بیشتر :خرید خانه در قبرس شمالی

آشنایی با صرافی‌ها در قبرس شمالی

انواع صرافی در کشور قبرس شمالی

برای کارآمدی در نقل و انتقالات مالی، باید با انواع صرافی در کشور قبرس شمالی آشنا شوید. به‌صورت کلی صرافی‌های این کشور به دو دسته صرافی فیزیکی و آنلاین تقسیم می‌شوند. صرافی فیزیکی نیاز به مجوزهای سفت و سخت‌تری دارد. این صرافی‌ها دارای دفتر بوده و از طریق مراجعه حضوری به آن‌ها می‌توانید به معامله پول نقد به‌صورت ارزهای مختلف بپردازید. کار کردن با صرافی‌های فیزیکی بهترین انتخاب برای افرادی است که به‌تازگی به قبرس مهاجرت کرده‌اند. این افراد نیاز دارند که اسکناس‌های فیزیکی خود را به پول قابل معامله در این کشور تبدیل کنند.

دومین نوع از صرافی در کشور قبرس شمالی شامل صرافی‌های آنلاین می‌شود. این صرافی‌ها در سال‌های اخیر رشد زیادی داشتند و حجم بزرگی از بازار نقل و انتقالات مالی را تصرف کرده‌اند. برای خرید و فروش ارز توسط این دسته از صرافی‌ها نیازی به مراجعه حضوری ندارید و با احراز هویت می‌توانید معاملات خود را به‌سادگی انجام دهید. البته باید دقت داشته باشید که افراد سودجو و فرصت‌طلب زیادی در این حوزه فعالیت دارند. به همین خاطر باید پیش از معامله با هر یک از صرافی‌ها به‌خوبی در مورد آن‌ها تحقیق کنید و پس از اطمینان وارد معامله شوید.

مطالعه بیشتر :ثبت شرکت در قبرس شمالی

صرافی مورد اطمینان و معتبر در کشور قبرس شمالی

پیدا کردن صرافی مورد اطمینان و معتبر در کشور قبرس شمالی اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که گفتیم صرافی در قبرس شامل دو نوع فیزیکی و آنلاین است. فرقی ندارد که شما از کدام‌یک از این روش‌ها برای نقل و انتقالات مالی خود استفاده کنید، به هرحال صرافی مدنظر باید یک‌سری ویژگی‌ها را دارا باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های یک صرافی معتبر می‌پردازیم و سپس لیست کوتاهی از بهترین صرافی‌های قبرس شمالی را معرفی خواهیم کرد.

  •       سوابق کاری: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که اعتبار یک صرافی فیزیکی یا آنلاین را به نمایش می‌گذارد، سوابق کاری است. زمانی که قصد دارید یک صرافی را برای معامله انتخاب کنید، باید دقت داشته باشید که چه مدت زمان از افتتاح صرافی گذشته است. طبیعتا هرچه قدمت صرافی بیشتر باشد، اعتبار بیشتری خواهد داشت.
  •       رضایت مشتری‌ها: رضایت مشتری‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل برای تشخیص اعتبار یک صرافی است. برای تشخیص رضایت مشتری‌ها کافی است که چندین دقیقه در اطراف صرافی‌های فیزیکی پرسه بزنید و نظر افراد را در رابطه با کار صرافی جویا شوید. همچنین اگر قصد دارید که از صرافی خرید کنید، می‌توانید به کامنت‌هایی که کاربران مجازی گذاشته‌اند رجوع کنید.
  •       داشتن صفحات اجتماعی گسترده: یک صرافی معتبر در قبرس شمالی از داشتن صفحات اجتماعی مجازی هراسی ندارد. بسیاری از کسب و کارهایی که به کیفیت خدمات خود اعتماد ندارند قسمت کامنت‌های خود را می‌بندد یا اینکه در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی صفحه نمی‌سازند. اگر قصد دارید که با یک صرافی آنلاین در حوزه قبرس شمالی معامله کنید، بهتر است که پیش از هرچیز جست و جویی در صفحات اجتماعی آن داشته باشید.
  •       بهترین صرافی در قبرس شمالی: صرافی‌های معتبر زیادی در کشور قبرس شمالی وجود دارند. اما از مشهورترین آن‌ها می‌توان از Monex Exchange Döviz، Pundi X Kıbrıs، Miracle و north cyprus exchange نام برد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی‌های معتبر در قبرس شمالی به‌دست آورید، می‌توانید با ما از طریق شماره تماس یا قسمت کامنت‌ها در وبسایت در تماس باشید.

آشنایی با صرافی در کشور قبرس شمالی

روش‌های انتقال وجه به کشور قبرس شمالی

برای انتقال وجه به کشور قبرس شمالی باید در ابتدا مشخص کنید که قصد دارید از چه نوع صرافی در قبرس برای نقد کردن پول‌هایتان استفاده کنید. روش‌های زیادی برای انتقال وجه به کشور قبرس شمالی وجود دارد. از انتقال وجه توسط بانک‌های داخلی به ساده‌ترین نوع ممکن و برای مقاصد قانونی گرفته تا خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های آنلاین این کشور. اگر قصد داشته باشید که از صرافی‌های فیزیکی برای نقد کردن پول‌هایتان استفاده کنید، باید مدارکی در رابطه با منبع تامین مالی خود داشته باشید.

 همچنین باید بدانید که نقل و انتقالات فیزیکی در این کشور هم مانند سایر کشورها با محدودیت همراه است. در صورتی که اگر از صرافی‌های آنلاین استفاده کنید می‌توانید با محدودیت بسیار کمتری به تبدیل ارزهای خود بپردازید. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای انتقال پول به قبرس این است که در ایران یک ارز دیجیتال ثابت و با نوسانات کم را انتخاب و خریداری کنید. سپس زمانی که به مقصد رسیدید با استفاده از انتقال ارز دیجیتال در کیف پول‌های مجازی، ارز خود را به لیر ترکیه یا یورو تبدیل کنید.

 

انتقال وجه از کشور قبرس شمالی

نحوه حواله پول از طریق صرافی به کشور قبرس شمالی

صرافی‌های فیزیکی زیادی در هر دو کشور ایران و قبرس دارای شعب هستند. با استفاده از امکانات این صرافی‌ها می‌توانید بدون دردسر به انتقال وجوه مورد نیاز خود بین ایران و قبرس بپردازید. برای پیدا کردن این دسته از صرافی در قبرس شمالی باید شهر خودتان را در گوگل سرچ کنید و در رابطه با صرافی‌های فعال محل سکونت‌تان پرس و جو کنید. زمانی که یک صرافی در هر دو کشور مشغول به فعالیت باشد، می‌توانید پول‌های نقد ریالی خود را در ایران به صرافی اول تحویل داده و حواله تحویل یورو یا لیر ترکیه را از صرافی دریافت کنید. زمانی که به قبرس رسیدید می‌توانید حواله معتبر را به صرافی مستقر در آن کشور ببرید و با توجه به مبلغ آن، ارز رایج مورد نیازتان را دریافت کنید.

دلایل استفاده از خدمات صرافی در کشور قبرس شمالی

روزانه معامله‌های زیادی در کشور قبرس انجام می‌شود. به همین علت وجود تنوع در بازار صرافی در قبرس شمالی پر اهمیت است. بسیاری از افراد از سایر کشورها و به‌خصوص کشورهای خاورمیانه تمایل دارند تا پس‌انداز خود را در کشور قبرس به املاک تبدیل کنند و برای آیندگان خود منزل امنی به‌جای بگذارند. حجم معاملات بالا و ورود و خروج زیاد پول باعث شده است که استفاده از خدمات صرافی در قبرس شمالی روز افزون باشد.

ضمن اینکه باید یادآوری کنیم خرید و فروش ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به یک منبع درآمد رو روش زندگی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. به همین خاطر تعداد زیادی از افراد به‌خصوص جوانان به صرافی در کشور قبرس شمالی نیاز دارند تا بتوانند معاملات خود را در بازار ارزهای دیجیتال ببندند و از این طریق پول در بیاورند.

انتقال پول از کشور قبرس شمالی

نتیجه‌گیری

کشور قبرس یک جزیره کوچک رویایی سرمایه‌پذیر است. این کشور از سالیان دور جایگاه مناسبی برای تجارت بوده و تجار و بازرگانان توجه زیادی به آن نشان می‌دادند. به‌دلیل حجم معاملات بسیار بالا و سرمایه‌پذیر بودن کشور قبرس به‌خصوص در حوزه مسکن، فعالیت صرافی‌ها در این کشور روزافزون است. دو دسته صرافی فیزیکی و آنلاین در این کشور وجود دارد که بنا بر نیاز کاربر، هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

 

 

 

2 پاسخ

  1. سلام .
    در حال حاضر ، برای انتقال پول از ایران به قبرس شمالی و دریافت آن و واریز آن به یک حساب بانکی (بانک دولتی یا خصوصی) چه روشی بهتر است ؟ مبلغ حدود 2 میلیارد تومان .

    خیلی ممنون

    1. سلام و تشکر از همراهی شما دوست عزیز با توجه به تخصصی بودن این موضوع از شما خواهشمندیم اقدام به ارسال پیام برای همکاران ما فرموده و در واتس اپ و یا بصورت تلفنی اطلاعات لازم را دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی