عکس از قبرس

عکس از قبرس

عکس از کشور قبرس شمالی جدید

با توجه به محبوبیت کشور قبرس شمالی جدید و سادگی مهاجرت به آن، می توانیم با مشاهده عکس از کشور قبرس شمالی جدید، تا حد زیادی آن را بشناسیم. دیدن عکس از قبرس شمالی جدید، نشان می دهد که این کشور، جاذبه های طبیعی و چشمگیر بسیاری دارد. یکی از جاذبه های کشور قبرس شمالی جدید، سواحل وسیع و بکر آن است که شن های طلایی رنگی دارد. گردشگران زیادی در سراسر جهان به این کشور سفر کرده اند و با اشتراک تصاویر قبرس شمالی، آن را به سایر مردم دنیا می شناسانند.

در بیشتر عکس های دیدنی کشور قبرس، هوای آفتابی دلپذیری مشاهده می شود. کشور قبرس شمالی جدید، بیش از 300 روز آفتابی دارد که همین فرصت مناسبی را برای گذراندن تعطیلات در آن فراهم می نماید. دیدن عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی جدید در صفحات مجازی، هر فردی را به فکر مسافرت یا مهاجرت به این کشور می اندازد.

عکس از شهر فاماگوستا  در کشور قبرس شمالی

عکس از قبرس شمالی و شهر فاماگوستا، نشان می دهد که فاماگوستا یک شهر بندری پهناور است. این شهر، عمیق ترین بندر قبرس را دارد؛ بنابراین برای کشتیرانی و سفر های دریایی هم بسیار مناسب است. شهر فاماگوستا، شهری کهن بوده که آثار هجوم پناهندگان مسیحی به آن، در شهر سازی آن مشهود است.

عکس از کشور قبرس شمالی، نشان می دهد که باوجود تمام خرابی های ناشی از زلزله در فاماگوستا، این شهر یک بخش مسکونی زیبا و نوساز دارد. شهر فاماگوستا برای تاریخ دوستان این امکان را فراهم آورده است که بتوانند با مشاهده قلعه های صلیبی و کهن، از سفرشان لذت بیشتری ببرند.

عکس از شهر لفکوشا در کشور قبرس شمالی

در عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی قدیم، شهر لفکوشا در آن به چشم می خورد و باعث می شود بخواهیم بیشتر درباره آن بدانیم. آنچه در عکس کشور قبرس نمی توان دریافت، نام قدیمی این شهر، یعنی نیکوزیا می باشد. عکس از شهر لفکوشا قبرس شمالی و عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی جدید، نشان دهنده با اهمیت بودن این سازه است. باتوجه به اهمیتی که به ساختن شهر و سازه های موجود داده اند، لازم است بدانید که شهر لفکوشا، پایتخت کشور قبرس شمالی می باشد.

عکس از شهر فاماگوستا و لفکوشا

عکس از کشور قبرس شمالی قدیم

قبرس شمالی قدیم یا همان جمهوری ترک قبرس شمالی، یک ایالت مستقل است. این ایالت بخش شمالی جزیره قبرس را در بر می گیرد. مشاهده عکس از قبرس شمالی، نشان می دهد که این کشور پر از سازه ها و کاخ های کهن و قدیمی است. چیزی که در عکس از کشور قبرس شمالی قدیم می توان دریافت، شباهت این کشور به ترکیه و التبه جمهوری قبرس است. تصاویر موجود از کشور قبرس شمالی قدیمی نشان می دهد که بدلیل آب و هوای مدیترانه ای و آفتابی، سفر به آن، جذاب و راحت خواهد بود.

با مقایسه عکس از کشور قبرس شمالی قدیم و قبرس شمالی جدید و ساختمان های مدرن ساخته شده، می توان به پیشرفت این کشور کوچک پی برد. با وجود تمام تغییرات ظاهری قبرس شمالی قدیمی، می توان دریافت که فرهنگ کهن این کشور که بخشی از آن برخاسته از اروپا است، هنوز دست نخورده باقی مانده.

 عکس هایی از شهر گیرنه در کشور قبرس شمالی

با مشاهده عکس هایی از شهر گیرنه کشور قبرس شمالی، می توان به قدمت و زیبایی آن پی ببرید. در شهر گیرنه قبرس شمالی، می توانید تفریحات سالمی را همراه با خانواده تان تجربه کنید. با مشاهده عکس از قبرس شمالی و شهر گیرنه، می توانید آن را پیش از سفر ببینید و بگردید و مطمئن شوید که ارزشش را دارد.

 عکس از لانگ بیچ در کشور قبرس شمالی

با توجه به عکس از قبرس شمالی، لانگ بیچ به معنی ساحل وسیع، ساحلی آفتابی واقع در شهر فاماگوستا قبرس شمالی می باشد. عکس از لانگ بیچ کشور قبرس شمالی نشان می دهد که شما می توانید تعطیلاتی ایده آل را تجربه کنید.

همانطور که در عکس های دیدنی کشور قبرس پیدا است، هتل های نوساز و زیبایی، در این منطقه و در نزدیکی دریا واقع شده اند. با سفر به لانگ بیچ کشور قبرس شمالی، تجربه مسافرت به یکی از زیباترین سواحل دنیا را به کارنامه خود افزوده اید. آب های کریستالی این سواحل نیز، برای غواصی و شنا، بسیار مناسب اند.

عکس از لانگ بیچ و شهر گیرنه قبرس شمالی

عکس از بهترین جاهای دیدنی در کشور قبرس شمالی

مشاهده عکس های دیدنی کشور قبرس و عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی، شما را برای سفر به این کشور وسوسه می کند. عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی قدیم، گویای وجود کاخ Vouni، مسجد سلیمیه، موزه بربریت و …. می باشد. عکس از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی جدید، بنا های نوساز و جذابی مثل هتل های خوش منظره است.

مقایسه چهره قبرس شمالی قدیم و جدید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی