قیمت خانه در قبرس به پول ایران

قیمت خانه در قبرس به پول ایران

قيمت خانه در قبرس به پول ايران

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که همه ی ایرانی ها دارند مهاجرت کردن به کشور های دیگر است. یکی از کشور هایی که امروزه می توانند به راحتی با کمترین مشکل به آن مهاجرت کنند کشور قبرس می باشد. کشور قبرس یکی از کشور های مناسب و خوب برای زندگی است. کشور قبرس جزو کشور هایی است که نسبت به کشور های اروپایی هزینه زندگی مناسب تری دارد و شما می توانید از این کشور به عنوان پلی برای رسیدن به کشور های اروپایی و آمریکایی استفاده کنید.

قیمت خانه در قبرس به پول ایران یکی از سوالات مهمی است که در زمان مهاجرت برای افراد پیش می آید. کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود. بخش جنوبی را یونانی ها اداره می کنند. بخش شمالی قبرس را نیز ترک ها اداره می کنند. زبان بخش جنوبی انگلیسی و یونانی است. زبان بخش شمالی قبرس انگلیسی و ترکی می باشد. شما به شکل های گوناگونی می توانید به این کشور مهاجرت کنید. شما می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور قبرس شمالی به راحتی اقامت دریافت کنید. در این متن می خواهیم در مورد قیمت خانه در قبرس و عوامل تعیین کننده و مقایسه ی قیمت خانه در قبرس شمالی و ایران و … را به صورت کامل برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

   ( خانه در قبرس شمالی )

قيمت خانه در كشور قبرس شمالي به پول ايران چقدر مي باشد؟

قیمت خانه در قبرس به پول ایران چقدر است؟ آیا ارزش دارد که پول خود را در کشور دیگری ملک بخریم ؟ آیا بهتر نیست در ایران خانه خریداری کنیم؟ آیا خرید خانه در کشور قبرس شمالی به جای خرید خانه در ایران بهتر است چرا ؟ قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران چقدر می شود؟ چرا در کشور قبرس سرمایه گذاری کنیم؟ این سوالات در زمان مهاجرت به صورت سرمایه گذاری و خرید ملک ممکن است شما را مردد نماید. بهتر است که در این زمان تحقیقات و اطلاعاتی درست داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. همان طور که می دانید قیمت خانه در کشور ما از حدود 1 میلیارد تومن شروع می شود. با توجه به ساخت و متراژ و مکانی که خانه قرار دارد متفاوت است. مبلغ 1 میلیارد برای خرید خانه ای کوچک در روستا ها می باشد و برای خرید خانه در شهر ها قیمت ها بالاتر نیز می رود.

قیمت خانه در قبرس به پول ایران مناسب تر است. شما برای خرید یک واحد استدیو 70 هزار پوند است که با توجه به قیمت پوند در ایران حدود 4 میلیارد 200 میلیون تومان می باشد. شما با توجه به این که یکی از شرایط خرید ملک در قبرس شمالی اقساطی بودن ان می باشد. حدود 30 درصد از کل این مبلغ را باید همان ابتدا بپردازید. 30 درصد از مبلغ گفته شده حدود  1 میلیارد 260 میلیون تومان می شود. زمانی که شما مبلغ را بپردازید و خانه را خریداری کنید می توانید برای دریافت اقامت درخواست بدهید.

 ( خرید خانه )

عوامل تعيين کننده قيمت خانه در كشور قبرس شمالي

برای تعیین قیمت خانه در کشور قبرس به پول ایران عوامل بسیاری وجود دارد. اولین دلیلی که در تعیین قیمت خانه در قبرس شمالی وجود دارد این است که قبرس یک کشور توریستی است. این کشور به دلیل این که آب و هوایی مدیترانه ای دارد و دارای سواحلی زیبا و فرهنگی جذاب است برای گردشگران مقصدی عالی به شمار می رود. این کشور یکی از کشور های فوق العاده زیبا برای مسافرت و گردش است. یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت تاثیر دارد امنیت و آمار جرم و جنایت در این کشور است. آمار جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین می باشد. یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت تاثیر دارد نزدیک بودن به ساحل و دریا است. هر چه خانه به ساحل و دریا نزدیک تر باشد ویو و منظره ای جذاب تر را نشان بیننده می دهد برای همین قیمت بالاتری دارد.

یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت خانه در قبرس به پول ایران امکانات پروژه است. اگر شما بخواهید یک واحد از یک پروژه را خریداری کنید با توجه به امکاناتی که ساختمان دارد قیمت متفاوتی خواهد داشت. مثلا اگر ساختمان دارای سونا و جکوزی و باشگاه اختصاصی و … باشد قیمت هر واحد آن با پروژه ای که این امکانات را ندارد فرق می کند و بالاتر است. یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت تاثیر دارد تعداد اتاق خواب می باشد. در ایران متراژ خانه ها اهمیت دارد اما در قبرس شمالی بر روی تعداد اتاق ها تمرکز می کنند. هر چه تعداد اتاق ها بیشتر باشد قیمت خانه بالاتر است.

    ( قبرس شمالی )

مقايسه قيمت خانه در تهران با كشور قبرس شمالي

مقایسه ی قیمت خانه در قبرس به پول ایران بر چه اساسی است؟ یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام دهید قیاس و سنجیدن شرایط می باشد. شما برای خرید یک خانه معمولی یک خواب در پایین ترین منطقه ی شهر تهران باید هزینه ی بسیار بالایی را انجام دهید. حتما خبر از قیمت های بسیار بالای ملک در ایران دارید. خرید خانه در شهر تهران در یک منطقه ی معمولی بسیار گران است. خرید خانه امروزه در شهر تهران یک رویا شده است هر کسی قادر به خرید خانه نمی باشد

اما قیمت خانه در کشور قبرس به پول ایران در بهترین منطقه نیز مناسب تر در می آید. شما می توانید در قبرس خانه را به صورت اقساطی خریداری کنید نیازی نیست همان ابتدا کل مبلغ را بپردازید. با پرداخت اقساطی مشکلی در خرید خانه نخواهید داشت.  با توجه به مبلغی که برای کشور ایران و کشور قبرس شمالی به صورت حدودی بیان کردیم خرید ملک در قبرس منطقی تر است چرا که شما هم صاحب خانه می شوید و هم می توانید اقامت دریافت کنید. اما با این مبلغ در ایران به سختی می توانید خانه ای خریداری کنید.

     ( خرید ملک در قبرس )

چرا خريد خانه در كشور قبرس شمالي

قیمت خانه در کشور قبرس شمالی به پول ایران نسبت به خرید خانه در ایران به صرفه تر است. سوالی که در این جا پیش می آید این است که چرا باید در قبرس شمالی خانه خریداری کنیم؟ اولین مزیتی که خرید خانه در قبرس شمالی دارد سرمایه گذاری پول و از بین نرفتن سرمایه شما می باشد. شما با خرید خانه در قبرس می توانید اقدام به دریافت اقامت نیز کنید. قبرس شمالی یکی از کشور هایی است که شما می توانید با هزینه ای مناسب در آن زندگی کنید. همزمان با زندگی در این کشور می توانید زبان آن را نیز یاد بگیرید. همان طور که گفتیم آّب و هوای این کشور معتدل مدیترانه ای است و فوق العاده می باشد.

افراد بسیاری هستند که با مشکلاتی که در ایران وجود دارد می خواهد از کشور خارج  شوند یکی از بهترین کشور هایی که شما می توانید به آن بدون کمترین مشکل مهاجرت کنید قبرس شمالی می باشد. در این کشور آمار جرم بسیار پایین است. شما بدون نگرانی می توانید در این کشور زندگی کنید. برای خرید خانه نیازی نیست حتما کل مبلغ را همان ابتدا بپردازید. شما می توانید به صورت اقساطی خانه مورد نظرتان را خریداری کنید و 30 درصد از مبلغ را بپردازید. سپس مابقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی