تصویری از انجام کار یک مختار

نامه مختار در قبرس شمالی

نامه مختار در قبرس شمالی بسیار پر آوازه می باشد. شما هنگامی که تصمیم به درخواست اجازه اقامت و یا قصد افتتاح حساب بانکی را در کشور قبرس داشته باشید، به گرفتن گواهی مختار از شهرداری یا کدخدای منطقه ای که در آن ساکن می باشید، احتیاج پیدا خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نامه مختار در قبرس و همچنین مختار مناطق گوناگون این کشور آشنا کنیم.

امیرال اینوستمنت چگونه می تواند در پروسه مهاجرت در کنار شما باشد

نامه مختار در کشور قبرس شمالی چیست؟

چرا به نامه مختار در قبرس شمالی احتیاج داریم؟ این نامه چیست؟ این سوالات بسیار پرتکرار می باشد. همانطور که می‌دانید کشور قبرس به دو ناحیه شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قسمت شمالی این کشور تحت حاکمیت ترکیه و قسمت جنوبی این کشور تحت حاکمیت یونان می باشد. هر یک از این ناحیه ها دارای قوانین خاص خود جهت اخذ ویزا و اقامت می باشند. این نامه مختار جهت اقامت، افتتاح حساب بانکی، اجاره ملک، خرید و فروش ملک و … نیاز می باشد. به طور کلی نامه مختار گواهی است که اقامت شما در محله مورد نظر تایید می کند.

مطالعه بیشتر :اجاره استودیو در قبرس شمالی
تصویری از انجام کار یک مختار

نامه مختار شامل چه موضوعی است؟

در حقیقت موضوع نامه مختار در قبرس شمالی، درباره اقامت شما در یکی از محله ها می باشد. این گواهی توسط شهرداری یا کدخدای منطقه زندگی افراد صادر می شود. نامه مختار در قبرس به شما کمک می کند تا از برخی امکانات شهروندی در این کشور بهره مند شوید. اگر دانشجو می باشید و قصد اجاره خانه به جای خوابگاه را دارید، شما باید به مختار محله مورد نظر خود مراجعه کنید و حتما گواهی مختار را برای اجاره نامه و برخی امور دیگر دریافت کنید. توصیه می شود این کار را با مشورت وکلا و متخصصان مهاجرتی انجام دهید.

مطالعه بیشتر:مدارس قبرس شمالی

هزینه نامه مختار در کشور قبرس شمالی

یکی از دغدغه های اصلی افراد درباره هزینه دریافت نامه مختار در قبرس شمالی می باشد. هزینه دریافت این گواهی در کشور قبرس زیاد نمی باشد. افراد می توانند با هزینه ای بین 10 الی 30 لیر گواهی مختار را از منطقه مورد نظر خود دریافت کنند. مختار در شهر های کوچک می تواند توسط یک کدخدا انجام شود. معمولا این افراد با بررسی اجاره نامه، مبایعه نامه و … منطقه زندگی شما را در قبرس تایید می کنند. اگر جهت دریافت مختار به یک مغازه در قبرس مراجعه کردید، اصلا تعجب نکنید. زیرا ممکن است مختار شما یک فروشنده باشد. مختار در شهر های مختلف متفاوت می باشد که در این مقاله قصد داریم تا شما را برخی از آنها آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر :دانشگاه آمریکایی گیرنه

تصویری مربوط به هزینه نامه مختار

مختار منطقه مسکونی سزار در کشور قبرس شمالی

منطقه مسکونی سزار یکی از زیباترین مناطق کشور قبرس است که در کنار ساحل لانگ بیچ قرار گرفته است. این منطقه توانسته است که توجه بسیاری از افراد را برای ساخت خانه های لوکس و زیبا به خود جلب کند. وکلا و متخصصان ما با توجه به محل اقامتی شما در سزار با مختار مورد نظر منطقه در کوتاه ترین زمان ارتباط می گیرند.

ادرس مختار این منطقه واقع شه در اسکله سزار، فروشگاه بزرگ کالای خانگی می باشد

مطالعه بیشتر :دانشگاه قبرس مورد تایید وزارت بهداشت

مختار منطقه فاماگوستا در کشور قبرس شمالی

شهر فاماگوستا یکی از شهرهای مشهور و قدیمی قبرس شمالی می باشد. افراد زیادی تمایل دارند در این شهر زیبا اقامت کنند. شما می توانید با توجه به منطقه زندگی خود در فاماگوستا به یکی از مختار های نزدیک خود مراجعه و گواهی مختار را دریافت کنید. توصیه می شود این کار را به یک فرد آشنا به منطقه بسپارید.

ادرس مختار فاماگوستا : فاماگوستا، اواسط خیابان سالامیس، هایپر مارکت

تصویری از کشور قبرس

مختارهای شهر لفکشا به تفکیک هر منطقه در کشور قبرس شمالی

شهر لفکشا یا نیکوزیا یکی از شهر های مرکزی قبرس شمالی است که به 25 منطقه تقسیم می شود. این شهر یکی از بزرگترین شهر های قبرس شمالی محسوب می شود که می توان آن را پایتخت فرهنگی، سیاسی قبرس شمالی معرفی کرد. این شهر زیبا دارای مختار های مختلفی است که در ادامه برخی از آدرس های آنها آورده شده است.

ادرس مختار لفکشا:لفکشا، خیابان آدی اکواس، عثمان یا کاپ

مطالعه بیشتر : دانشگاه لفکه

آدرس و نام مختار هر منطقه در کشور قبرس شمالی

جهت دریافت نامه مختار در قبرس شمالی می توان به آدرس های مختلفی مراجعه کرد برخی از آنها در زیر آورده شده است:
• اسکله سزار، فروشگاه بزرگ کالای خانگی
• فاماگوستا، اواسط خیابان سالامیس، هایپر مارکت
• لفکشا، خیابان آدی اکواس، عثمان یا کاپ
• لفکشا، خیابان سرابی وگا، علی سار
• لفکشا، خیابان رایف دن کاتا، آری بارانا
• جهت کسب آدرس های بیشتر می توانید با متخصصان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

یک عکس مربوط به قبرس

مطالعه بیشتر:دانشگاه kstu

مطالعه بیشتر:تحصیل در قبرس

مطالعه بیشتر :خرید ملک در قبرس شمالی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی