تصویر چند وکیل

وکیل مهاجرت به قبرس شمالی 

قبرس جزیره ای در شرق مدیترانه و در جنوب شبه جزیره آناتولی است که اکثریت جمعیت آن را ارتدوکسهای یونانی تشکیل میدهند. البته در مناطق شمالی این کشور که به قبرس شمالی مشهور است یک جمهوری ترک نشین با ۳۶ درصد از جمعیت کل قبرس به وجود آمده است. به همین دلیل قبرس شمالی تبدیل به یک گزینه اروپایی جذاب برای مهاجرت مردم ایران شده است. متاسفانه بسیاری از علاقه مندان این مهاجرت تصور میکنند که برای موفقیت در این کار داشتن پول یا دیگر فرصتهای مهاجرت به تنهایی کافی است. آنها از اهمیت وکیل مهاجرت به قبرس شمالی آگاهی ندارند. مهاجرت به هیچ وجه مسیر آسان و همواری نیست. مشاوره با یک وکیل و سپردن کارها به او میتواند چالشهای مهاجرت را برای شما در مسیر رسیدن به قبرس شمالی کمتر کند. وکیل مهاجرت اقامت و ویزا قبرس شمالی به طور کامل با قوانین پذیرش افراد خارجی به این کشور آشنا است. در کنار این که وکیل مسائل حقوقی را به خوبی میشناسد، از وضعیت زندگی در شمال قبرس آگاهی کامل دارد و میتواند توصیف خوبی از شرایط آنجا برای شما داشته باشد. اعتماد به وکیل مهاجرتی بسیاری از دغدغه های شما را رفع خواهد کرد فلذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی می توانید با همکاران ما به شماره تماس های 09121408190 و یا 00905338890738 تماس حاصل فرموده و یا از طریق واتس اپ در تماس باشید.

چرا مهاجرت به قبرس شمالی

 

خدمات وکیل مهاجرت به قبرس

تحصیل ،سرمایه گذاری ،ثبت شرکت در قبرس و مواردی از این دست در کشور قبرس  هر کدام میتواند روشی باشد برای شما تا به این کشور مهاجرت کنید. استفاده از وکیل امور مهاجرت  قبرس برای مهاجرت موفق به این کشور و استفاده از امکانات این کشور اروپایی ضروری است. دلایل زیادی وجود دارد که نیاز به وکیل مهاجرت به قبرس شمالی برای شما به شدت احساس میشود. مهمترین دلیلی که پیشنهاد میکنیم از وکیل برای این کار استفاده کنید عبارتند از:

  انتخاب دانشگاه: یکی از مهمترین مزایای استفاده از وکیل مهاجرت تحصیلی، استفاده از مشاور های او برای انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی مناسب است. وکیل به شما میگوید که کدام رشته آینده شغلی خوبی خواهد داشت و کدام دانشگاه در قبرس رتبه بالاتری در رشته مد نظر شما دارد. همچنین او در زمان آماده سازی مدارک و ارسال آنها برای دانشگاه می تواند بسیاری از مشکلات را برای شما برطرف کند. 

تصویر یک وکیل

فرهنگ و قوانین: همانگونه که شهرهای مختلف ایران از لحاظ فرهنگی و فرایند کاری با هم تفاوت هایی دارند، کشور قبرس هم شرایط متفاوتی با میهن ما خواهد داشت. وکیل با تجربه ایرانی در امور مهاجرت تحصیلی به شما کمک میکند که از زمان ورود به قبرس بدون هیچ مشکلی مسائل قانونی اقامت را پشت سر بگذارید. همچنین او به شما کمک میکند سریعا با فرهنگ قبرس هماهنگی پیدا کنید. 

ثبت نام دانشگاه: ارتباط گرفتن با یک دانشگاه خارجی به خودی خود کار به شدت سختی محسوب میشود. حال به این فکر کنید که بخواهید روند ثبت نام در آن دانشگاه را بدون اطلاعات قبلی و مشاوره انجام دهید. وکیل ایرانی در قبرس شمالی به شما کمک میکند تمام مراحل ثبت نام و پرداخت شهریه را پشت سر بگذارید. 

خوابگاه: پیدا کردن یک خوابگاه مناسب در کشوری که احتمال برای اولین بار پای به آن می گذاریم، چالشهای زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. خوابگاه، محل زندگی و استراحت شما در قبرس خواهد بود. شما با کمک وکیل مهاجرت تحصیلی میتوانید بهترین خوابگاههای قبرس را بررسی کنید و نهایتا به سراغ گزینهای بروید که با معیارهای شما همخوانی بیشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که یک انتخاب غلط می تواند دوران تحصیلی شیرین شما را تبدیل به جهنم کند.

مشاوره سرمایه گذاری :اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشید و یا بخواهید در این کشور کسب و کاری را ثبت کنید حضور یک کارشناس متخصص در کنار شما بدون شک شانس شما را برای موفقیت در این پروسه بالا می برد.

مطالعه بیشتر :خرید ملک در قبرس

تصویر چند وکیل

مزایای مهاجرت به قبرس چیست؟

 در مورد اهمیت کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به قبرس شمالی، نکاتی را خدمت شما عرض کردیم. شاید برای شما هم جالب باشد که با مزایای پاسپورت قبرس بیشتر آشنا شوید. مزایای این پاسپورت متعدد هستند و ما فقط چند مورد از مهمترین آنها را با هم مرور میکنیم:  مزایای استخدام: یکی از ویژگیهای بزرگ پاسپورت قبرس، ایجاد فرصت اشتغال در اروپا برای شما است. شما با این پاسپورت میتوانید در اروپا سفر کنید و از شرایط کاری موجود در آن استفاده نمایید. نکته جالب این است که با این پاسپورت حتی میتوانید از بیمه بازنشستگی و سایر حمایتهای آن بهره مند شوید.  مالیات در قبرس شمالی از نظر دریافت مالیات، در میان کشورهای اروپایی کم نظیر است. دولت قبرس پایین ترین مالیات را از کسب و کارها دریافت میکند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل، این کشور را برای فعالیت خود انتخاب میکنند.  قدرت پاسپورت: افرادی که پاسپورت قبرس داشته باشند میتوانند به ۱۲۲ کشور بدون ویزا و ۴۰ کشور با اخذ ویزا در بدو ورود سفر کنند. مطابق شاخص جهانی پاسپورت در سال ،2019 پاسپورت قبرس با ضریب ۸ رتبه بندی شده است.  بهداشت: مراقبتهای بهداشتی و خدمات پزشکی در کشور قبرس به شکل وسیعی به دارندگان پاسپورت این کشور تعلق میگیرد. اگر شما در این کشور زندگی کنید در برخی موارد خاص میتوانید از خدمات رایگان بیمارستانهای دولتی قبرس استفاده ببرید. ضمنا با کارت بیمه درمانی اروپا، شما میتوانید تحت شرایط یکسان با دیگران و با هزینه های مشابه در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا درمان شوید.  آموزش: سیستم آموزشی کشور قبرس برای تمامی دارندگان پاسپورت آن، بهترین و باکیفیت ترین آموزشها را ارائه می کند. داشتن پاسپورت قبرس این فرصت را برای شما به وجود می آورد که با پایین ترین هزینه ممکن در مدارس و دانشگاههای این کشور تحصیل کنید. 

مطالعه بیشتر : تحصیل در قبرس شمالی

تصویر قبرس شمالی

مطالعه بیشتر :مهاجرت کاری به قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی