پروژه آپارتمانی ویستریا قبرس

پروژه آپارتمانی ویستریا قبرس

پروژه آپارتماني ويستريا قبرس

یکی از کشور هایی که امروزه به شدت مورد توجه همگان قرار گرفته است کشور قبرس می باشد. این کشور امکانات رفاهی و خدماتی و آموزشی فراوانی را در اختیار مردم قرار می دهد. کشور قبرس جزو کشور های امن و مناسب برای زندگی و پلی برای رفتن به کشور های اروپایی و آمریکایی می باشد. تمامی مدارک دانشگاهی این کشور معتبر هستند و هزینه زندگی در آن نسبت به اروپا و امریکا مناسب تر است. امروزه در کشور قبرس پروژه های بسیار توسط گروه های بزرگ در حال ساخته شدن می باشد. یکی از این پروژه ها پروژه آپارتمانی ویستریا قبرس می باشد. در این متن می خواهیم در مورد این پروژه و امکاناتی که دارد و بررسی ساختمان و زمان تحویل آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

                                                        پروژه های آپارتمانی 

 

بررسي اجمالي پروژه آپارتماني ويستريا در كشور قبرس شمالي

پروژه آپارتماني ويستريا قبرس شمالي یکی از پروژه های فوق العاده در قبرس شمالی می باشد. بیشتر واحد هایی که در این پروژه هستند ویوی خوبی را دارند و منظره ی زیبایی را به نمایش می گذارند. این پروژه در منطقه ی فاماگوستا قرار دارد. این پروژه زیبا در منطقه ی فاماگوستا 800 متر با دانشگاه مدیترانه شرقی فاصله دارد. همچنین 3 کیلومتری از پلاژ ساحل و در نزدیکی مرکز خرید سیتی مال می باشد و 300 متر نیز با بیمارستان فاصله دارد. این موارد همگی باعث شده اند که این پروژه به شدت مورد توجه همگان قرار گیرد. پروژه آپارتمانی ویستریا قبرس در حالت آپارتمان های دو خوابه و سه خوابه لافت ساخته شده است. منطقه ی فاماگوستا یکی از بهترین منطقه های قبرس شمالی است.

 

امكانات و شرايط پرداخت پروژه آپارتماني ویستریا در كشور قبرس شمالي

پروژه آپارتماني ویستریا در كشور قبرس امکانات داخلی و خارجی بسیاری دارد. امکانات خارجی این پروژه پارکینگ و جکوزی است. امکانات داخلی این پروژه ساختمانی داشتن آشپزخانه های مدرن و بالکن و روف تراس و لابی و … است. منطقه ی فاماگوستا دارای آب و هوای مناسب و خوب است. این پروژه امکانات فراوانی دارد و شما می توانید به راحتی اوقات ارامش بخش خود را در ان سپری کنید. این پروژه شرایط پرداخت هزینه را نیز برای افراد مشخص نموده است تا به راحتی بتوانند تصمیم خود را بگیرند. شرایط پرداختی که این پروژه به مردم ارائه کرده این است که 40 درصد هزینه را در ابتدا پرداخت نمایید. سپس 60 درصد باقی را تا زمان تحویل پروژه به شما به صورت بی بهره و اقساط می توانید پرداخت کنید. شرایطی که برای پرداخت هزینه گذاشته شده بسیار خوب و مناسب است چرا که نیازی نیست شما در چندین مرحله ی متفاوت همراه با بهره های بالا هزینه را بپردازید.

                                                 آپارتمان های منطقه ی فاماگوستا 

 

زمان تحويل پروژه آپارتماني ويستريا در كشور قبرس شمالي

شرایط تحویل پروژه آپارتمانی ویستریا قبرس را شرکت سازنده برای ماه می سال 2025 اعلام کرده است. در می سال 2025 افراد می توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند. تمامی واحد های این پروژه به صورت همزمان تحویل داده می شود و وقفه در تحویل واحد ها وجود ندارد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی