پروژه اولئا قبرس

پروژه اولئا قبرس

پروژه اولئا قبرس

پروژه اولئا قبرس شمالی، یکی از بهترین پروژه‌های ساخت ملک با شرایط ویژه است. قبرس یک کشور جزیره‌ای کوچک و بسیار زیبا با شرایط بسیار امن برای زندگی می‌باشد. این کشور در دریای مدیترانه قرار گرفته و با کشورهایی چون ترکیه، یونان و سوریه همسایه است. در سال‌های اخیر مهاجرت به قبرس شمالی بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته و افراد بسیاری به دنبال قیمت ملک در قبرس شمالی هستند. در این مقاله به یکی از بهترین پروژه‌های قبرس شمالی اشاره می‌کنیم. پروژه رزیدانس اولئا یک پروژه بسیار خوب در دل طبیعت می‌باشد. اطراف این رزیدانس را طبیعت زیبای قبرس شمالی احاطه کرده است. به طوری که در اطراف آن می‌توانید به ساحل، فروشگاه‌های محلی و رستوران‌های خوب دسترسی داشته باشید. در واقعا این پروژه به طوری طراحی شده تا بتوانید با امکانات کامل در یک شهر کوچک زندگی کنید.

ساختمان‌ها در پروژه اولئا

موقعيت جغرافيايي پروژه اولئا در كشور قبرس شمالي

همان طور که مشخص است پروژه‌ اولئا در کشور قبرس شمالی و در مرکز آن قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی پروژه به سواحل زیبای قبرس شمالی نزدیک می‌باشد و حدود ۱۵ کیلومتر تا لانگ بیچ فاصله دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا در یک آب و هوای خوب و با آرامش کامل زندگی کنید. در قبرس شمالی به منطقه که پروژه اولئا قرار گرفته، گجیتکاله می‌گویند. گجیتکاله از مناطق تاریخی و فرهنگی قبرس شمالی محسوب می‌شود. به طوری که انواع موزه‌های جذاب و خارق‌العاده را در دل خود جای داده است. همچنین این منطقه به طبیعت زیبای خود نیز شهرت دارد و تپه‌های کوچک و بزرگ آن با درختان زیتون تزئین شده است.

 

امكانات پروژه اولئا در كشور قبرس شمالي

پروژه اولئا همانند یک شهر کوچک است و تمام امکانات مورد نیاز زندگی را در خود جای داده است. می‌توانید با انتخاب این پروژه زندگی راحت و لوکسی را در در طبیعت بی‌نظیر قبرس تجربه کنید. کل پروژه اولئا از ۲۴ ساختمان مسکونی با ۲۵۶ واحد تمام عیار ساخته شده و یک پروسه پر اهمیت است. امروزه بیشتر رزیداس‌ها را همراه فضای سبز آن طراحی می‌کنند که پروژه اولئا قبرس شمالی هم از این قضیه مستثنی نیست. علاوه بر آن انواع رستوران‌ها، داروخانه، بانک، سالن زیبایی، سوپر مارکت، زمین ورزشی و… باعث شده تا پروژه اولئا به یک پروژه کامل تبدیل شود.

پروژه اولئا

شرایط خرید و پرداخت پروژه اولئا در کشور قبرس شمالی

پروژه اولئا قبرس شمالی دارای ۴ نوع ساختمان مختلف است که شرایط خرید و پرداخت آن‌ها یکسان می‌باشد. برای رزرو و خرید یک خانه مسکونی از پروژه اولئا باید ۱۰۰۰ پوند برای سپرده پرداخت کنید. همچنین ۳۰ درصد هزینه ملک را به عنوان پیش پرداخت، ۴۰ درصد آن قبل از تحویل کلید و ۳۰  درصد بعد از تحویل کلید پرداخت خواهد شد که هزینه‌های بعد از تحویل کلید به صورت اقساط ۱۲ ماهه تا سال ۲۰۲۶ قسط بندی می‌شوند.

 

زمان و چگونگی تحویل پروژه‌ اولئا در کشور قبرس شمالی

زمان اعلان خرید ملک از قبرس توسط پروژه اولئا قبرس از پنجمین ماه سال ۲۰۲۳ شروع شده است و تا سه ماه اول سال ۲۰۲۵ میلادی فرصت دارید تا شرایط را برای مهاجرت فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی