پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس

پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس

پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس

کشور قبرس یکی از کشور های مناسب و راحت برای مهاجرت و زندگی است. این کشور امکانات و شرایط ایده الی برای زندگی فراهم کرده است.  به همین خاطر چشم مهاجرین بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. مهاجرت به این کشور راحت تر از کشور های اروپایی و آمریکایی است. هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب است. در این کشور پروژه های ساختمان سازی بسیاری در حال اجرا می باشد یکی از این پروژه های کورت یارد پلاتینیوم است. در این متن می خواهیم در مورد کشور قبرس و پروژه کورت یارد پلاتینیوم قبرس و شرایط پرداخت و هزینه و امکانات این پروژه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

بررسي موقعيت مكاني و خصوصيات پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس شمالي

پروژه کورت یارد پلاتینیوم قبرس شمالی توسط کمپانی قدرتمند دووچ ساخته می شود. این پروژه در قبرس شمالی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. کورت یارد پلاتینیوم در فاصله ی 5 کیلومتری منطقه ی لانگ بیچ قرار دارد. این پروژه در منطقه ی بوآز قرار گرفته است. این پروژه در سال 2019 جایزه بهترین پروژه را به دلیل رشد بالای سرمایه از آن خود کرده است. این پروژه در قبرس شمالی از نظر رفت و آمد موقعیت فوق العاده ای دارد. موادی که در ساخت آن استفاده شده است بهترین متریال ممکن بازار است. واحد هایی که در این پروژه ساخته شده متناسب با سلیقه های متفاوت است. شامل آپارتمان های یک خواب و دو خواب و سه خوابه و دوبلکس و استودیو می باشد که افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند هر کدام را که دوست دارند خریداری کنند.

                                                         ( پروژه کورت یارد )

 

شرايط پرداخت پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس شمالي

پروژه كورت يارد پلاتينيوم در كشور قبرس شمالي شرایطی برای خرید آپارتمان های خود قرار داده است که به شرح زیر می باشد. اولین مرحله  : پرداخت 5000 پوند دیپوزیت است. دومین مرحله: 35 درصد قیمت ملک را در زمان عقد قرارداد پرداخت می کنید. سومین مرحله: 45 درصد قیمت ملک را نیز تا زمان دریافت کلید پرداخت می کنید. آخرین مرحله 20: درصد باقی را بعد از تحویل ملک طی مدت یک سال پرداخت می نمایید.

 

امكانات پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس شمالي

پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری است. این پروژه دارای امکاناتی چون: سالن بدن سازی و پارک بازی و ژنراتور و اتاق لباسشویی و سیستم تهویه هوا دارد. همچنین این پروژه دارای ایستگاه شارژ خودرو نیز می باشد. آنتن ماهواره مرکزی و کافه و آرایشگاه و استخر نیز دارد. این پروژه امکانات فراوانی را به ارائه می کند بهترین های آن نگهبانی شبانه روزی و پارک معلولین و سیستم تشخیص دود و نظارت با دوربین ها و دستشویی مهمان است.

                                                        ( پروژه کورت یارد )

 

شرايط تحويل پروژه كورت يارد پلاتينيوم قبرس شمالي

تحویل پروژه کورت یارد پلاتینیوم قبرس  دارای شرایط خاصی نمی باشد. اما در ابتدا واحد فاز های D1 تا D4 و C1 تا C8 و B3  در دسامبر 2025 به مشتریان تحویل داده می شود. در می 2026 باقی فاز های باقی مانده به مشتریان تحویل داده می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی