تصویر یک ویلا در قبرس با استخر

خرید ویلا در قبرس شمالی

این روز ها خرید ویلا در قبرس شمالی به موضوع جذابی تبدیل شده است. قبرس شمالی از آن دسته کشور هایی‌است که در کنار قوانین ساده خرید ملک و مهاجرت، امنیت مثال زدنی را برای ساکنان خود ایجاد کرده‌است. به همین دلیل افراد زیادی به خرید ملک و ویلا در این کشور علاقه‌مند شده‌اند. سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی که امنیت ملک شما را تضمین می‌کنند یکی از راه‌های ساده کسب درآمد ارزی در این اوضاع نابسامان اقتصادی مملکت است. همچنین هر فردی می‌تواند با هزینه مبلغی کاملا به‌صرفه، در کشور آزاد، زیبا و با رفاه اجتماعی بالا مانند قبرس شمالی ویلا خریده و در آن ساکن شود.

ویدویی درباره قبرس و مزایای خرید ویلا در قبرس شمالی

اگر شما هم از کاهش ارزش پس‌انداز خود نگران هستید و دوست دارید که سرمایه خود را در خارج از کشور به ملک تبدیل کنید، خرید ویلا در قبرس شمالی علاج درد شماست. در ادامه این مطلب به‌دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی، مزایای آن، شرایط و نحوه خرید و… می‌پردازیم. پس اگر دوست دارید که از سیر تا پیاز خرید ویلا در قبرس شمالی مطلع شوید، به‌هیچ‌وجه مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید ، همچنین از شما دعوت میکنیم برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان با همکاران ما در تماس باشید.

تصویر ویلایی در قبرس شمالی

دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی

قطعا معیارهای هر شخص برای انتخاب محل زندگی متفاوت است. اما خرید ویلا در قبرس شمالی مزایایی برای افراد به‌همراه دارد که کمتر کسی نسبت به آن بی علاقه است. عدم نیاز به صدور ویزا برای ایرانیان از جمله مهم‌ترین دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی است. چه شرایطی بهتر از اینکه بدون دردسر و گرفتاری‌های اداری سفارت برای دریافت ویزا و چندین ماه معطلی بتوانید در یک کشور خارجی سرمایه‌گذاری کنید و از مزایای بی‌شمار آن لذت ببرید؟

از مهم‌ترین دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی این است که شما می‌توانید به‌سادگی به ترکیه که کشور همسایه قبرس شمالی است رفت و آمد داشته‌باشید. قطعا قیمت خرید ویلا در قبرس بسیار مناسب‌تر از ترکیه است و شما می‌توانید با کمترین هزینه، دسترسی به‌شدت ساده‌ای به ترکیه داشته‌باشید و بدون هیچ مشکلی به این کشور به‌شدت جذاب رفت و آمد کنید.

فاصله کم قبرس شمالی با ایران از مزایای بعدی خرید ویلا در این کشور محسوب‌می‌شود. افرادی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی و  مهاجرت به این کشور را دارند معمولا به‌دنبال مکانی هستند که فاصله نزدیکی به کشور مادری خود داشته‌باشند. به همین دلیل قبرس شمالی می‌تواند رضایت خاطر زیادی را برای ایرانیان به وجود آورد. شما با خرید ویلا در قبرس شمالی می‌توانید هر زمانی که اراده کنید به این کشور بدون ویزا سفر کنید و از تعطیلات خود در یک ویلای لوکس به‌همراه ویو فوق العاده لذت ببرید.

جدول متوسط هزینه زندگی در قبرس شمالی

شهر گیرنه

متوسط هزینه زندگی (3نفر) 25000 لیر در ماه

شهر نیکوزیا

متوسط هزینه زندگی (3نفر) بین 20000 لیر در ماه

شهر فاماگوستا

متوسط هزینه زندگی (3نفر) 20000 لیر در ماه

شهر لفکه

متوسط هزینه زندگی(3نفر) 18000 لیر در ماه

هزینه‌های زندگی و نحوه پرداخت آن‌ها هم از مهم‌ترین دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی است. با توجه به اینکه ارزش پول ملی ما به‌شدت کم و ناچیز است، انتخاب کشوری که هزینه زندگی نسبتا پایینی دارد؛ تاثیر زیادی در رفاه و سطح زندگی ایرانیان خواهد داشت. به همین دلیل قبرس شمالی از بهترین گزینه‌های موجود ایرانیان برای خرید ملک و مهاجرت است.

تصویری از یک ویلا در قبرس شمالی

چرا خرید ویلا در قبرس شمالی؟

اگر دلایل خرید ویلا در قبرس شمالی شما را برای سرمایه‌گذاری در این کشور قانع نکرد، قطعا بیان سایر مزیت‌های خرید ملک در این کشور برای شما حجت را تمام می‌کند. اگر فرزند محصل در مدرسه یا دانشگاه دارید، یا اینکه خودتان به فکر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر هستید؛ باید بدانید که قبرس شمالی با داشتن دانشگاه‌های بسیار خوب می‌تواند بستر رشد شما را فراهم کند.

دانشگاه‌های این کشور با وجود رتبه بالا، شهریه کمی دارند و در کنار هزینه‌های زندگی به‌شدت مناسب، تحصیلات بسیار مقرون به‌صرفه ای را برای ایرانیان رقم می‌زنند. آب و هوای این کشور هم از مهم‌ترین دلایل خرید ویلا محسوب‌می‌شود. هر فردی می‌داند که آب و هوای مدیترانه‌ای قبرس بسیار مطبوع و دلپذیر است.

و در نهایت مهم‌ترین دلیل خرید ویلا در قبرس شمالی اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک حتی به‌صورت اقساط است. در ادامه به شرایط خرید ویلا در قبرس شمالی با اقساط می‌پردازیم و سیر تا پیاز این روش سرمایه‌گذاری و مهاجرتی ساده را به شما توضیح می‌دهیم.

شرایط خرید ویلا در قبرس شمالی

اگر به خرید ویلا در قبرس شمالی فکر می‌کنید، باید بدانید که پروژه‌های ساختمان سازی بسیار زیادی در بهترین لوکیشن‌های این کشور در حال فعالیت هستند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای محدود در یک کشور آزاد و زیبا همراه با امنیت بسیار بالا صاحب ملک شوید.

هر فرد می‌تواند به دو صورت نقد و اقساط پروژه‌های در حال ساخت یا تکمیل شده را خریداری کند. در صورتی که منزل رویایی خود را پیش‌خرید کنید قطعا تخفیف بیشتری برای شما لحاظ می‌شود و می‌توانید هزینه کمتری برای خرید ویلا کنید.

پروسه خرید ویلا در قبرس شمالی تقریبا یک ماه زمان می‌برد. پس از انتخاب ملک مورد نظر برای خرید، باید وکیل خود را در این کشور معرفی کنید و طی کردن باقی مراحل را به او بسپارید. البته باید توجه داشته‌باشید که هزینه‌های جانبی مانند مالیات ثبت سند، عوارض شهرداری و غیره را به برآوردهای هزینه‌های خود اضافه کنید.

در قبرس شمالی دو نوع ویلا برای خرید وجود دارد. اگر طرفدار باغ و باغچه و استفاده از فضای آزاد و باز هستید و دوست دارید که از استخر سرباز خود لذت ببرید، قطعا باید به‌دنبال خرید ویلاهای گاردن در قبرس شمالی بروید. اما اگر سکونت در طبقه‌های بالا و زندگی در یک خانه لاکچری را ترجیح می‌دهید، باید در جست و جوی ویلای پنت هاوس در این کشور به‌شدت زیبا باشید.

تصویر یک ویلا در قبرس با استخر

قیمت ویلا در قبرس شمالی

وقتی پای خرید به میان می‌آید اولین سوالی که به ذهن مخاطبان می‌رسد در رابطه با قیمت است. قیمت خرید ویلا در قبرس شمالی اهمیت زیادی برای خریداران دارد. باید توجه داشته‌باشید که مانند سایر کشورها قیمت خرید ویلا در قبرس وابسته به عوامل زیادی مانند منطقه، متراژ، امکانات، شرایط دسترسی و… است.

اما به‌صورت کلی برای خرید ویلا در قبرس شمالی باید حداقل 150 هزار پوند پول کنار بگذارید. اگر به قیمت ملک در ایران و به‌خصوص در تهران و کلان‌شهرها نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که خرید ویلا در قبرس بسیار به‌صرفه و خوش قیمت است.

شما با این مقدار هزینه می‌توانید یک ویلا با امکانات رفاهی عالی و بسیار لوکس در کشوری آزاد و با ثبات اقتصادی را تحویل بگیرید، در صورتی که برای دسترسی به چنین امکاناتی در ایران باید هزینه بسیار بیشتری را متحمل شوید.

عکس یک ویلا در قبرس

انواع معماری ویلا ها در قبرس شمالی 

  • ویلا با معماری مدیترانه ای 

یک ویلا با معماری مدیترانه ای در قبرس

 

  •     ویلا با معماری سنتی 

ویلا با معماری سنتی در قبرس شمالی

 

هزینههای جانبی خرید ویلا در قبرس شمالی

شما برای خرید ویلا در قبرس شمالی با همکاری با شرکت امیرال اینوستمنت در اسرع وقت می توانید ویلا مورد نظر خود را با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه جانبی خریداری کنید( در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر تماس بگیرید).

از اولین هزینه‌های جانبی که باید پرداخت کنید مربوط به‌حق الوکاله وکیلی است که مراحل قانونی انتقال سند شما را در قبرس پیگیری می‌کند. از دیگر هزینه‌های خرید ملک در این کشور این است که باید پنج درصد از مبلغ خرید خانه را به‌عنوان مالیات و در قالب تمبر مالیاتی پرداخت کنید.

برای اینکه یک ملک در قبرس به نام شما ثبت شود باید عدم سوء پیشینه خود را اثبات کنید. انجام مراحل قانونی و دریافت گواهی عدم سوء پیشینه الزامی می باشد.

در پایان خرید و فروش هم باید 12.5% درصد از قیمت فروش ملک را به‌عنوان مالیات انتقال سند به اداره تاپو پرداخت کنید.

انتقال سند به‌جز موارد نام برده شده و همچنین مالیات شهرداری هزینه‌هایی جزئی دیگری هم دارد که مجموع آن مبلغ چشم گیری می‌شود. به همین دلیل خریداران ویلا در قبرس باید این هزینه‌ها را در بودجه خود لحاظ کرده باشند. پس اگر تمایل دارید که در قبرس ویلا بخرید باید حدود 10 درصد از قیمت ملک را صرف هزینه‌های جانبی آن کنید. اما فراموش نکنید که هر هزینه‌ای ارزش آرامش، رفاه، آزادی و زیبایی و امکانات این کشور فوق‌العاده را خواهد داشت. البته خالی از لطف نیست که بگوییم 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده فقط به خانه‌های جدید تعلق می‌گیرد. بنابراین اگر ویلای مدنظر را به‌عنوان شخص دوم یا بیشتر می‌خرید، نیازی به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ندارید.

یک ویلا در قبرس شمالی

مراحل خرید ویلا در قبرس شمالی

در اولین مرحله برای خرید، شما باید به‌دنبال ویلاهای فروشی در قبرس شمالی بروید. همان طور که پیش‌تر گفتیم، پروژه‌های در حال ساخت و تکمیل شده زیادی در این کشور وجود دارند. اما فراموش نکنید که پیدا کردن بهترین ویلا برای خرید در قبرس شمالی به‌کمک مشاوران و وکلای حرفه‌ای در این زمینه بسیار ساده‌تر از حالت معمول است.

برای پیدا کردن ویلا در قبرس باید در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. یعنی به‌صورت خیلی واضح رنجی از حداقل و حداکثر مبلغی که قرار است برای خرید ویلا در قبرس هزینه کنید را مشخص کنید. سپس منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کمک وکیل یا مشاور خود به جست و جوی پروژه‌ها و املاک با رنج قیمت مشخص شده توسط خودتان در منطقه مورد نظر بگردید.

در ادامه با رزرو ملک می‌توانید بلیطی برای سفر به قبرس تهیه کنید و از ملک مورد نظر برای خرید به‌صورت حضوری بازدید انجام دهید. در صورتی که ملک انتخاب شده مورد پسند واقع شد می‌توانید قرارداد اولیه را تنظیم کنید و قسط اول خرید ویلا را در همان زمان بپردازید.

اگر پروژه انتخابی شما آماده تحویل و تکمیل شده باشد، انتقال ملک در همین مرحله به شما صورت‌می‌گیرد. یعنی شما با پرداخت اولین قسط، کلید ملک خود را تحویل می‌گیرید و می‌توانید با خانواده در آن ساکن شوید. اما در صورتی که پروژه انتخابی شما در حال ساخت باشد، و به‌اصطلاح شما قصد پیش‌خرید کردن ویلا را داشته‌باشید؛ با پرداخت 30 درصد از قیمت ملک، ویلا به نام شما ثبت می‌شود و پس از تکمیل ساخت و ساز می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید.

باید توجه کنید که اگر به‌صورت کاملا نقد ملک مورد نظر خود را خریداری کنید، پروسه انتقال سند به‌سرعت انجام‌می‌شود. اما در خریدهای اقساطی، کاغذبازی‌ها و مراحل قانونی ثبت سند و مراحل دیگر مقداری طولانی‌تر و کندتر طی می‌شود. البته نباید فراموش کنید که برای خرید ویلا در قبرس شمالی هیچ نیازی به پرداخت همه مبلغ به‌صورت یک جا وجود ندارد.

تمام پروژه‌های ساخت و ساز در این کشور، امکان خرید اقساطی را برای خریداران در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید در بلند مدت و بدون هیچ بهره‌ای اقساط ویلای خود را بپردازید. زمان بازپرداخت اقساط ویلا معمولا بیش از پنج سال است. به همین دلیل اصلا نگران پرداخت و زیاد بودن مبلغ اقساط خانه خود نباشید.

مطالعه بیشتر : سرمایه گذاری در قبرس شمالی 

ویلا در یکی از شهرهای قبرس شمالی

اخذ اقامت از طریق خرید ویلا در قبرس شمالی

برای اخذ اقامت در قبرس شمالی از طریق خرید ویلا، باید به این نکته توجه کنید که بسته به تعداد و شرایط اعضای خانواده؛ شما نیاز به سرمایه‌گذاری در مبالغ مشخصی دارید. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید برای اقامت یک خانواده چهار نفره یک منزل کوچک تک خوابه را خریداری کنید.

به همین علت اگر هدف شما از خرید ویلا در قبرس شمالی به‌دست آوردن اقامت این کشور است، پیش از انتخاب و جست و جوی ملک؛ از قوانین مهاجرتی این کشور مطلع شوید و مشورت‌های لازم را با وکیل خود انجام دهید. البته اینکه اخذ اقامت تنها مزیت خرید ملک در این کشور نیست. برای افرادی که قصد سکونت در ایران را داشته‌باشند، خرید ملک در قبرس و اجاره دادن آن می‌تواند منبع درآمد ارزی بسیار به‌صرفه ای باشد.

موقعیت جغرافیایی قبرس شمالی 

 

مطالعه بیشتر : پاسپورت قبرس شمالی

جمعبندی موضوع خرید ویلا در قبرس

کشور قبرس شمالی با داشتن زیبایی‌های زیاد، امنیت، آزادی، هوای فوق‌العاده، سطح رفاه بالا، خدمات آموزشی و درمانی مناسب و… شرایط بسیار مطلوبی را برای خرید ملک و به‌خصوص ویلا برای مهاجران از سایر کشورها فراهم آورده‌است. با توجه به نزدیکی این کشور به ایران و امکانات بسیار عالی در کنار قیمت‌های کاملا به‌صرفه، خرید ویلا در قبرس از بهترین تصمیم‌های اقتصادی است.

همچنین افراد می‌توانند با خرید ویلا در قبرس شمالی  به‌صورت نقد یا اقساط از شرایط اخذ اقامت در این کشور بهره‌مند شوند. یا اینکه بدون سکونت در ملک خریداری شده آن را اجاره دهند و از به‌دست آوردن اجاره‌بها به‌صورت ارزی لذت ببرند. اگر شما هم دوست دارید که شرایط خود را برای خرید ویلا در قبرس بسنجید و مشاوره و راهنمایی بیشتری دریافت کنید، تماس با کارشناسان ما را فراموش نکنید.

مجموعه ما مفتخر است که بهترین مشاوره در رابطه با خرید ویلا در قبرس شمالی را به شما ارائه دهد. کافیست که با ما تماس بگیرید یا شماره خود را جهت دریافت اطلاعات بیشتر در قسمت کامنت‌های همین پست قرار دهید. ضمن اینکه ما همواره پاسخ‌گوی سوالات شما در رابطه با خرید ملک در کشور قبرس خواهیم بود.

یک ویلا در قبرس شمالی و امکانات ان

 

مطالعه بیشتر : اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی