تصویر-یک-استودیو-در-قبرس-شمالی-

صفر تا صد خرید و اجاره استودیو در قبرس شمالی

در این مقاله درباره شرایط خرید و اجاره استودیو در قبرس شمالی صحبت خواهیم کرد. قبرس شمالی جزیره‌ای در دریای مدیترانه است که امکانات رفاهی فوق العاده‌ای دارد و همین موضوع سبب شده تا یکی از گزینه‌های محبوب برای مهاجرت به صورت دائم و موقت باشد. اجاره و خرید استودیو در کشور قبرس شمالی هم مانند دیگر کشورهای جهان یک سری قوانین خاص دارد. با این وجود، هزینه‌ی خرید و اجاره سوئیت و استودیو در قبرس نسبت به دیگر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است.

شما می توانید برای کسب مشاوره تخصصی و رایگان با مشاوران ما  به شماره تماس های 09909700450 و یا 00905338890738در تماس باشید و یا از طریق واتس اپ اقدام به ارسال پیام کرده و مشاوره خود را دریافت کنید.

تصویر فضای داخلی یک استودیو در قبرس شمالی

قبل از آن که درباره شرایط خرید و هزینه اجاره استودیو(سوئیت) در قبرس شمالی صحبت کنیم، بد نیست ابتدا اطلاعاتی درباره استودیو در اختیار شما قرار دهیم. استودیو به نوعی یک آپارتمان است که کاملا مستقل بوده و تمامی امکانات رفاهی را دارا می‌باشد. با این وجود، استودیوها نسبت به آپارتمان‌ها از مساحت ساخت کمتری برخوردارند و امکاناتی مانند اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن و … در استودیو به سبک خاص و جدیدی طراحی شده است.

در ادامه به صورت کامل‌تر در خصوص شرایط خرید و اجاره استودیو در قبرس شمالی صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : خرید خانه در قبرس شمالی

سوالات متداول در رابطه با اجاره سوئیت در قبرس شمالی

سوال:ایا اجاره استودیو در قبرس شمالی از اجاره یک خانه معمولی ارزانتر است ؟

پاسخ:به دلیل ان که متراژ واحد های استودیو از واحد های چند خوابه کوچک تر است هزینه اجاره انها از واحد های معمولی کمتر است.

سوال :آیا برای اجاره استودیو در قبرس شمالی نیاز به پیش پرداخت می باشد ؟

پاسخ:بله در برخی از استودیوها پول اجاره شش ماه و در برخی سوئیت ها پول اجاره یکساله می بایست از پیش پرداخت شود.

قیمت اجاره استودیو در قبرس شمالی

قیمت اجاره استودیو در قبرس شمالی نیز به پارامترهای مختلفی وابسته است. تقریبا تمام پارامترهایی که در بخش قبلی ذکر شد، از جمله موقعیت جغرافیایی استودیو، امکانات سوییت، متراژ آن و … در تعیین هزینه اجاره استودیو (سوئیت) در قبرس شمالی نیز تاثیر به سزایی دارنداما به صورت کلی هزینه اجاره استودیو در قبرس شمالی از 300 یورو به صورت ماهیانه اغاز می شود . با این وجود، هزینه اجاره استودیو در این کشور بسیار کمتر از هزینه اجاره خانه یا آپارتمان است.

یکی از مهمترین پارامترها در هزینه اجاره استودیو (سوئیت) در قبرس شمالی، شهری است که شما به دنبال خرید یا اجاره استودیو در آن هستید. در ادامه سعی می‌کنیم اطلاعات مفیدی در خصوص هزینه اجاره سوئیت در سه شهر کایرینا، نیکوزیا و فاماگوستا که از بزرگترین و زیباترین شهرهای این کشور هستند، در اختیار شما قرار دهیم.

مطالعه بیشتر :اجاره خانه در قبرس شمالی

یک تصویر با معنای معامله استودیو

قیمت خرید استودیو در قبرس شمالی

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت خرید استودیو در قبرس شمالی نقش دارند. اولین پارامتر مهم، موقعیت جغرافیایی استودیو است. استودیوهایی که در مناطق محبوب و گردشگری قرار دارند، معمولاً از قیمت بالاتری برخوردارند. به عنوان مثال، استودیوهایی که در نزدیکی ساحل قرار دارند، معمولاً گران‌تر هستند. به صورت کلی هزینه خرید استودیو در قبرس شمالی از 65000 یورو اغاز می شود.

دومین پارامتر مهم در قیمت خرید استودیو در قبرس شمالی، امکانات و تجهیزات استودیو است. استودیوهایی که امکانات و تجهیزات بیشتری مانند استخر، سالن ورزشی و پارکینگ و … دارند، گران‌تر هستند. همچنین وضعیت ساختمان، نوساز یا قدیمی بودن آن و پارامترهایی از این دست نیز در تعیین قیمت خرید استودیو نقش مهمی را بازی می‌کنند. در کنار این موراد، شرایط اقتصادی و بازار نیز ممکن است تاثیر زیادی بر قیمت استودیوها داشته باشد. در برخی مواقع، قیمت‌ها ممکن است به دلیل رکود اقتصادی کاهش یابد و در برخی مواقع، به دلیل رشد اقتصادی، افزایش داشته باشد. با این وجود، قیمت حدودی خرید سوئیت در قبرس شمالی از حدود یکصد هزار دلار شروع می‌شود.

مطالعه بیشتر:ثبت شرکت در قبرس شمالی

هزینه اجاره استودیو در شهر نیکوزیا (لفکوشا)

نیکوزیا یا لفکوشا پایتخت قبرس شمالی است و واضح است که هزینه اجاره ماهیانه استودیو در این شهر بالاتر از دیگر شهرهای این کشور است. متوسط قیمت اجاره ماهیانه استودیو در نیکوزیا چیزی در حدود سیصد تا چهارصد دلار می‌باشد. استودیوهایی که در مرکز شهر قرار دارند، هزینه اجاره‌ی بیشتری خواهند داشت و گاهی هزینه اجاره آن‌ها تا پانصد، پانصد و پنجاه دلار هم می‌رسد.

هزینه اجاره استودیو در شهر گیرنه (کایرنیا)

یکی دیگر از شهرهای گران‌قیمت و لوکس قبرس شمالی، شهر گیرنه یا کایرینا است. هزینه اجاره استودیو در این شهر اندکی پایین‌تر از نیکوزیا بوده و به صورت میانگین چیزی در حدود دویست و پنجاه تا سیصد و پنجاه دلار می‌باشد.

مطالعه بیشتر :قیمت خودرو در قبرس شمالی

هزینه اجاره استودیو در شهر فاماگوستا

شهر فاماگوستا یکی دیگر از شهرهای زیبای کشور قبرس شمالی است. این شهر دارای آثار تاریخی جذاب و ساحل دلنشینی می‌باشد. هزینه اجاره استودیو در شهر فاماگوستا نسبت به دو شهر نیکوزیا و گیرنه بسیار کمتر است. به صورت میانگین اجاره بها برای استودیوها در شهر فاماگوستا چیزی بین یکصد و پنجاه تا سیصد دلار است. با این وجود، بسته به امکانات رفاهی استودیو،‌ هزینه‌ی اجاره بها ممکن است بیشتر هم باشد.

یک تصویر مربوط به خرید و فروش استودیو

شرایط اجاره و خرید استودیو در قبرس شمالی

شرایط خرید و اجاره استودیو در قبرس شمالی نسبتا ساده است. اولا برای ورود و اقامت به این کشور نیاز به ویزا ندارید که مزیتی قابل توجه برای ما ایرانیان به حساب می‌آید.

برای خرید استودیو در قبرس شمالی، کافی‌ست تنها ۲۵ درصد از ارزش استودیو را به عنوان پیش پرداخت به صاحب استودیو پرداخت کنید. پس از آن، پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساطی و در اقساط بلند مدت هفت ساله امکان پذیر است. لازم به ذکر است که پس از پرداخت پیش پرداخت، مدت پنج ماه تنفس برای خریدار در نظر گرفته می‌شود و بعد از آن، باید اقساط را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید.

در خصوص دیگر شرایط خرید استودیو در قبرس شمالی لازم به ذکر است که از نظر قیمت و متراژ استودیو برای سرمایه گذاران خارجی، هیچ محدودیتی وجود ندارد اما مطابق با قوانین قبرس، هر شخص یا زوج فقط می‌توانند یک خانه، استودیو یا ویلا را در این کشور خریداری کنند. علاوه بر این، شخص خریدار نباید در هیچ کشوری سابقه کیفری داشته باشد.

به علاوه درباره شرایط اقامت با خرید استودیو در قبرس شمالی هم لازم به ذکر است که شما بعد از پرداخت حدود سی درصد از ارزش استودیو، می‌توانید برای اقامت موقت خود و خانواده‌تان درخواست بدهید. پس از گذشت پنج سال و در صورتی که در این پنج سال بیش از هشتاد روز از قبرس شمالی خارج نشده باشید، اقامت دائم این کشور را دریافت خواهید کرد.

درباره شرایط و هزینه اجاره استودیو (سوئیت) در قبرس شمالی نیز لازم به ذکر است که اجاره استودیو در این کشور فرایند بسیار ساده‌ای دارد و تفاوت چندانی با اجاره استودیو یا همان سوئیت در ایران ندارد. البته، اجاره استودیو در این کشور، شرایط برای اقامت شما به مدت تنها شش ماه را فراهم می‌کند و با اجاره استودیو در کشور قبرس شمالی نمی‌توانید از اقامت طولانی مدت برخوردار شوید.

از طرفی، استودیو‌ها در قبرس شمالی به صورت مبله اجاره داده می‌شوند و وسایلی مانند مبلمان، تلویزیون، تخت خواب، کولر، پرده و لوازم کلیدی و بزرگ آشپزخانه مانند گاز، فر یا ماکروویو، ماشین لباسشویی، میز ناهار خوری و … نیز همراه استودیو در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین علاوه بر مبلغ اجاره، شما باید مبلغی را به عنوان هزینه برق، آب، گاز و شارژ استودیو پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که هزینه امکانات رفاهی در قبرس شمالی نسبتا بالاست.

با تمام نکاتی که ذکر شد، قبل از خرید و اجاره استودیو در قبرس شمالی، حتما با اشخاص متخصص و کاربلد مشورت کنید تا با اطلاعات کافی و جامع، خریدی امن و دلچسب داشته باشید. 

مطالعه بیشتر : خرید ویلا در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی