محوطه دانشگاه

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی ADAKENT

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی (Kibris Ada Kent Universitesi) یکی از دانشگاه‌های معتبر است که در شهر  فاماگوستا در سال ۲۰۱5 تاسیس شده است. این دانشگاه با هدف ارائه آموزش عالی و مطالعاتی در سطح بین المللی تاسیس شده و به دانشجویان علاقه مند به تحصیل در قبرس شمالی اجازه همکاری و همراهی با استادان و محققان بین المللی، در زمینه های مختلف علمی و تحقیقاتی را می دهد.

دانشگاه آداکنت قبرس دارای کادر علمی برجسته از کشور های مختلف جهان مانند: قبرس، ترکیه و چندین کشور دیگر می‌باشد.

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی با رتبه   1093جهانی متشکل از 7 دانشکده و 1 مدارس در 29 رشته مختلف شناخته شده است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این دانشگاه می پردازیم ، همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه آداکنت قبرس شمالی با همکاران ما به شماره تماس  0905338622810 تماس حاصل فرموده و یا از طریق چت انلاین سایت سوالات خود را مطرح کرده تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیرند.

توصیه میکنیم پیش از مطالعه ادامه متن حتما ویدیو زیر درباره نحوه اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه آداکنت قبرس شمالی و سایر دانشگاه های این کشور را مشاهده بفرمایید

دانشکده های دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی با برخورداری از استانداردهای بین المللی، به عنوان یکی از مراکز آموزشی برتر در منطقه شناخته می‌شود. دانشگاه آداکنت در حال حاضر بیش از 7 دانشکده را در دو شهرک دانشجویی مختلف دارا می‌باشد.

جدول خلاصه اطلاعات مهم در رابطه با ada kent university cyprus

شهریه دانشگاه اداکنت قبرس 

بین 3500 دلار تا 5500 دلار 

هزینه های جانبی تحصیل در دانشگاه اداکنت قبرس شمالی

بین 250 تا 500 دلار 

هزینه اجاره خوابگاه دانشجویی دانشگاه اداکنت قبرس شمالی

بین 250 تا 350 دلار

در این قسمت، ما به بررسی دانشکده های دانشگاه آداکنت قبرس شمالی خواهیم پرداخت:

1-دانشکده حقوق، برای دانشجویان فرصتی برای شناخت نقش انسان در جامعه و درک اجتماعی، فراهم می‌کند.

2-دانشکده مدیریت و کسب و کار، به دانشجویان امکان توسعه مهارت های کسب و کار و مدیریت را می‌دهد.

3-دانشکده تعلیم و تربیت، به دانشجویان فرصتی برای آموزش علوم تربیتی و تجربیات تعلیمی می دهد.

4-دانشکده علوم بهداشت، به دانشجویان فرصتی برای آموزش در حوزه‌های سلامت و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای می‌دهد.

5-در دانشکده دندانپزشکی، دانشجویان به طور حرفه ای به تعلیم دندان پزشکی در این دانشگاه می پردازند.

6-دانشکده داروسازی، به دانشجویان فرصتی با هدف بهداشت و سلامت در حوزه داروسازی می‌دهد.

محوطه دانشگاه

رشته های دانشگاه اداکنت قبرس شمالی

دانشگاه آداکنت (Kibris Ada Kent Universitesi) در قبرس شمالی برای تحصیل در رشته های زیر از مقطع کارشناسی تا دکترا آماده پذیرش دانشجو می باشد:

– کسب و کار (Business)

– اقتصاد (Economics)

– مدیریت عام و خدمات (Public Administration and Service)

– روابط بین الملل (International Studies)

– حقوق (Law)

– تاریخ و فرهنگ (History and Culture)

– روابط عمومی (Public Relations and Advertising)

– روانشناسی (Psychology)

– مطالعات شهری (Urban Studies)

– آموزش و پرورش   (Education)

– زبان های خارجی(Foreign languages) 

-دندانپزشکی(Dentistry)

-داروسازی(Pharmaceutical)

-پرستاری(Nursing)

همچنین، دانشگاه آداکنت قبرس قابلیت ارائه دوره های کوتاه مدت نیز در زمینه های مختلف دارد.

يكي از رشته پر مخاطب و داراي متقاضي بالا در دانشگاه آداكنت قبرس شمالي رشته دندانپزشكي است كه يك دوره 5 ساله با مدرك DDS و مطابق با سيستم آموزشي و قابل تاييد وزارت علوم در ايران است كه دانشجويان مي توانند جهت ادامه تحصيل در ايران اقدام نمايند.

رشته دندانپزشكي در دانشگاه آداكنت قبرس شمالي به صورت مشترك با كشور تركيه است كه 2 سال اول در كشور قبرس شمالي و مابقي در كشور تركيه ادامه پيدا مي كند كه دانشجويان موفق به دريافت مدرك از هر دو كشور مي شوند كه داراي امتياز بسيار خوبي است.

تصویر گروهی از دانشجویان

هزینه های تحصیل در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

هزینه هایی که برای تحصیل در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی باید پرداخت شود، به شرح زیر میباشد:

در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی، هزینه های تحصیلی شامل شهریه، کتاب ها، مسکن، غذا و بیمه است. شهریه ها برای دانشجویان در این دانشگاه مختلف است و بر اساس رشته تحصیلی دانشجو و همچنین مقطع تحصیلی باید پرداخت شود. برای مثال، شهریه های کارشناسی در این دانشگاه متفاوت بوده و می‌تواند بین 3.500 دلار تا 5.500 دلار در سال باشد.

علاوه بر شهریه، هزینه های دیگری نیز در برنامه تعلیم ‌و تربیت دانشجویان لحاظ شده است. هزینه های کتاب ها بین 200 تا 500 دلار در سال است، در حالی که هزینه های مسکن دانشجویی متناسب با شرایط مختلف متفاوت است. برای مثال، اجاره یک خوابگاه دانشجویی به صورت متوسط بین 250 تا 350 دلار در ماه است. هزینه های غذایی نیز بسته به سلیقه شخصی و میزان مصرف متفاوت است، اما می‌توان انتظار داشت که هزینه های روزانه برای غذا بین 10 تا 20 دلار باشد.

مطالعه بیشتر :هزینه خوابگاه در قبرس شمالی

تصویری از درون دانشگاه

بیمه نیز یکی از هزینه های قابل توجه در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی است. دانشجویان باید بیمه را به صورت الزامی را تهیه کنند و هزینه پرداختی برای بیمه به صورت خودکار به شهریه دانشجویی اضافه می شود.

به صورت کلی، هزینه های تحصیل در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی متناسب با نیازهای و سلیقه های هر دانشجو متفاوت است.

فایل صوتی بررسی هزینه تحصیل در قبرس 

 بورسیه دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

 در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی، بورسیه‌های مختلفی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شود. بورسیه‌های این دانشگاه می‌تواند از جمله بورسیه‌های دولتی، بورسیه‌های منابع خصوصی و بورسیه‌های ارائه شده توسط سازمانهای جهانی مانند یونسکو و سازمان جهانی بهداشت باشد.

بورسیه‌های دانشگاه آداکنت قبرس شمالی به دانشجویان تمام دوره‌های تحصیلی ارائه می‌شود. دانشجویان بین‌المللی که از بورسیه‌های این دانشگاه بهره‌مند می‌شوند، از مزایای ویژه مانند کاستی از شهریه، و مساعد تر شدن شرایط زندگی در خارج از کشور، سود برده و با موفقیت در تحصیلات خود پیشرفت می‌کنند.

در نتیجه، دریافت بورسیه در دانشگاه آداکنت قبرس شمالی برای دانشجویان یک فرصت عالی برای شروع یک دوره‌ی تحصیلی در یک دانشگاه بین‌المللی است. در صورتی که شما به دنبال فرصت های تحصیلی در یک دانشگاه با کیفیت بالا و با بورسیه ارزان هستید، دانشگاه آداکنت قبرس شمالی را توصیه می کنیم.

مطالعه بیشتر :خرید ماشین در قبرس شمالی

تصویری از سالن مطالعات دانشگاه

امکانات دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی یکی از معتبرترین دانشگاه های قبرس شمالی است که از جمله امکانات آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

۱. امکانات آموزشی:

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی به دانشجویان خود امکانات آموزشی بسیار عالی ارائه می‌کند. این امکانات شامل کتابخانه، مراکز آزمایشگاهی و امکانات آموزشی مجهز به تکنولوژی روز دنیا است.

adakent unuversity

 

۲. امکانات پژوهشی:

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی همچنین به دانشجویان و پژوهشگران خود امکانات پژوهشی عالی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل مراکز پژوهشی، کتابخانه مخصوص علمی و دسترسی به پایگاه‌های داده‌های عمومی و خصوصی می‌باشد.

 

۳. امکانات ورزشی:

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی به دانشجویان خود امکانات ورزشی خوبی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل سالن‌های ورزشی، استخر، زمین های دو ورزشی، بدمینتون، بسکتبال، فوتبال و والیبال و غیره می‌باشد.

 

۴. امکانات تفریحی:

دانشگاه آداکنت به دانشجویان خود امکانات تفریحی خوبی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل رستوران، کافه، سینما، تئاتر و اماکن تفریحی دیگر می‌باشد.

 

۵. امکانات اقامتی:

دانشگاه آداکنت برای دانشجویان خود امکانات اقامتی خوبی را نیز فراهم می‌کند. این امکانات شامل خوابگاه دانشجویی با اتاق های مناسب برای زندگی، اقامت در خانه هایی که مستقیما مربوط به دانشگاه می باشد و خانه های دیگر در محدوده نزدیک دانشگاه می باشد.

 

این دانشگاه با ارائه امکانات بسیار عالی در بخش های مختلف، محیطی مناسب برای پژوهش، آموزش، تفریح و زندگی دانشجویی را برای دانشجویان خود فراهم کرده است.

مطالعه بیشتر :ویزای کار قبرس شمالی

مشخصات دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

آدرس دانشگاه اداکنت قبرس شمالی: Sakarya Mah, Mustafa Kurtuluş Sk No:21/A, Famagusta 9945

ساعات کاری دانشگاه اداکنت قبرس شمالی:

روزهای کاری دانشگاه اداکنت

ساعات کاری دانشگاه اداکنت

جمعه 

17:30-8:30

شنبه

بسته

یکشنبه

بسته

دوشنبه

17:30-8:30

سه شنبه

17:30-8:30

چهار شنبه

17:30-8:30

پنجشنبه 

17:30-8:30

تلفن تماس دانشگاه اداکنت قبرس شمالی+90 548 829 88 88

سال تاسیس دانشگاه اداکنت قبرس:2015

سوالات متداول در رابطه با دانشگاه آداکنت قبرس شمالی

سوال :مهم ترین دانشکده های دانشگاه اداکنت چه دانشکده هایی هستند؟

جواب:دانشکده های پزشکی،دندان پزشکی ،حقوق ،پرستاری ، داروسازی ،کسب و کار از مهم ترین دانشکده های این دانشگاه هستند که جزییات بیشتر در رابطه با هر کدام را میتوانید در این سایت مطالعه بفرمایید.

تصویر چند دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی