بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی

بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی کدام است؟

بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی کدام است؟

در سال های اخیر با افزایش آمار مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور متوجه شدیم که کشور قبرس شمالی به نوبه ی خود پذیرای حجم زیادی از جمعیت ایرانیان را شده بود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا کشور قبرس شمالی یکی از کشور های پر طرفدار برای مهاجرین و سرمایه گذاران می باشد.

در این مقاله ما به تمامی مسائل اعم از دلایل محبوبیت، مزایای خرید املاک و سرمایه گذاری در کشور قبرس شمالی خواهیم پرداخت. همچنین در این مقاله به طور تخصصی میخواهیم بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی را معرفی کنیم.

مطالعه بیشتر :خرید آپارتمان در قبرس شمالی

بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی

 

نگاهی اجمالی به کشور قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی جزیره ای می باشد که در جنوب کشور ترکیه واقع شده است. قبرس شمالی از لحاظ آب و هوا و طبیعت مسلط بر سواحل مدیترانه ای می باشد. آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع و در ۸۰٪ سال آفتابی است. طبیعت بکر و بی آلودگی این منطقه یکی از شاخص ترین ویژگی های کشور قبرس شمالی می باشد و باعث شده گردشگران فراوانی را به خود جذب کند.

کشور قبرس شمالی جزء یکی از پر طرفدار ترین مناطقی است که گردشگران از سر تا سر جهان به دیدن آن می آیند. این مسئله به صورت قابل توجهی به رشد اقتصادی این منطقه کمک کرده است.

همچنین کشور قبرس شمالی از نظر امنیت اجتماعی و سیاسی در وضعیت متعادل و مطلوبی قرار دارد.

کشور قبرس شمالی یکی از با امنیت ترین مناطق جهان به حساب می آید. این کشور از نظر سیستم آموزشی و تحصیلی نیز کیفیت بالایی دارد و مدارک تحصیلی آن در سراسر جهان از اعتبار خوبی برخوردار هستند.

مطالعه بیشتر :شرایط ثبت شرکت در قبرس شمالی

کدام شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی بهتر است؟

 

چرا سرمایه گذاران این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند؟

بر حسب تمام توضیحاتی که قبل تر بیان کردیم کشور قبرس شمالی بسیاری از ایده آل های سرمایه گذاران و خریداران املاک را دارا است. توسعه ی روز افزون و پیشرفت این منطقه روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه سرمایه گذاری و ساخت انواع پروژه های مسکونی در کشور قبرس شمالی بسیار پر سود به نظر می آید.

از جایی دیگر دولت قبرس شمالی جهت جذب سرمایه گذاران و خریداران املاک برای مهاجران و سرمایه داران تسهیلات فراوانی را در نظر گرفته است. از جمله این تسهیلات اعطای اقامت دائمی و بلند مدت آسان می باشد. برای داشتن اقامت دائم و یا بلند مدت در کشور قبرس شمالی تنها کافی است یک فرد به خرید ملک اقدام کند و آن را بخرد. همچنین دولت قبرس شمالی مالیات کمتری از سرمایه گذاران می گیرد.

به طور کلی برای افرادی که قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی دارند سود و منفعت قابل قبولی پیش بینی شده و این باعث شده است سرمایه داران به این منطقه توجه خوبی نشان دهند.

مطالعه بیشتر :ساعت قبرس

شهر زیبای گیرنه

بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی کدام شهر است؟

بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی را بر حسب ویژگی های خاصی می توان معرفی کرد.

کشور قبرس شمالی مساحت آن چنان بزرگی ندارد و به طور کلی شامل شهرهای مختلف به نام های نیکوزیای شمالی، فاماگوستا، کایرنیا، مورفو، گونیلی، لفکه، کایتریا، لاپیتوس، کاراواس، چاتالکوی، گیرنه و ایسکله است.

هر کدام از این شهر ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. اینکه کدام یک بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی می باشد بستگی به موارد زیر دارد.

برای خرید ملک در یکی از شهر های قبرس شمالی لازم است به چه نکاتی توجه کنیم؟

هر کسی که قصد دارد در کشور قبرس شمالی ملکی را خریداری کند قطعا به یکی از دلایل زیر خواهد بود:

  1. جهت سکونت شخصی پس از مهاجرت
  2. داشتن سکونت گاه برای سفرهای موقت
  3. خرید ملک جهت اجاره دادن آن و درآمد زایی
  4.     خرید ملک برای سرمایه گذاری در آن منطقه

مطالعه بیشتر :اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

ایده آل های یک شهر مناسب برای سرمایه گذاری

 شهر می بایست فعاّل، زنده و جذب کننده باشد.

  1. از آنجایی که بسیاری از گردشگران به قصد گردش و بازدید می آیند شهر می بایست دارای اماکن تفریحی و توریستی باشد.
  2. بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی بهتر است از بیشترین طبیعت و بهترین آب و هوا برخوردار باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که گردشگران به سمت آن جذب می شوند طبیعت بکر و فوق العاده می باشد. مسلم است که هر چه گردشگران بیشتری در منطقه حضور داشته باشند سرمایه گذاری در آن منطقه بسیار سود آور خواهد بود.
  3. اماکن تاریخی و باستانی: اغلب گردشگران به دنبال کشف و دیدن مناطق جدید با تاریخ و سرگذشت های متفاوت هستند. پس هر کجا که اماکن تاریخی بیشتر باشند گردشگران بیشتری نیز خواهند بود.
  4. شهر های ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. و محال است گردشگری به کشور قبرس شمالی سفر کند و از ساحل آن بازدید نکند. سرمایه گذاری در حوزه املاک در شهر های ساحلی بسیار سودمند است.
  5.     شهری را انتخاب کنید که در آن افرادی با سرمایه گذاری های بزرگ فعالیت می کنند.

 مطالعه بیشتر :شهر نیکوزیا قبرس

بهترین شهر های قبرس شمالی

 

انتظارات افراد از خرید ملک در کشور قبرس شمالی بر حسب هدف آنان از خرید ملک تعیین می شود.

اگر هدف، سکونت شخصی پس از مهاجرت باشد آن موقع زیاد اهمیت ندارد که شهر تا چه حد توسعه یافته و پر امکانات است. هنگامی  که یک خریدار ملک به قصد سرمایه گذاری اقدام به خرید املاک کند سنجیدن شهر از همه لحاظ ضروری می شود. در صورتی که سرمایه گذاران از شهری که در آن سرمایه گذاری میکنند اطلاعات کافی نداشته باشند ممکن است سرمایه آن ها بدون سود و حتی با ضرر برخورد کند. دقت داشته باشید بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی باید شامل این ویژگی ها باشد. البته اگر به قصد سرمایه گذاری می خواهید املاک خرید کنید می بایست بر این موضوع حساسیت زیادی به خرج دهید.

 

مطالعه بیشتر :اجاره استودیو در قبرس شمالی

 

یکی از معروف ترین شهرهای قبرس شمالی و مناسب ترین آن ها برای خرید ملک می باشد. این شهر از نظر اقتصادی بسیار فعال است و رشد بسیار خوبی دارد. بسیاری از افراد با هدف سکونت و زندگی این شهر را انتخاب می کنند.

 

شهر گیرنه:

یکی از زیبا ترین شهر های ساحلی قبرس شمالی است که به عنوان مهم ترین قطب فرهنگی و اقتصادی این کشور شناخته می شود. فضایی آرام و ساحلی که دارای تمام ایده آل های مناسب یک انتخاب درست می باشد. این  شهر برای سرمایه گذاری فوق العاده است. این شهر از لحاظ تاریخی دارای قلعه ای بزرگ، اسکله به شکل نعل، کلیسا و بسیاری از اماکن تفریحی می باشد.

شهر ایسکله:

 یکی از شهرهایی است که تابستان دلچسبی دارد. اگر قصد دارید تابستان خود را در کشور قبرس شمالی بگذرانید این شهر انتخاب مناسبی می باشد.

شهر نیکوزیای شمالی

پایتخت قبرس شمالی و یکی از بهترین شهر ها برای گرفتن سود از اجاره بلند مدت است.

این شهر به دلیل پایتخت بودن نقطه ی مهم تمامی مراکز تحصیلی و اقتصادی کشور می باشد. نیکوزیا علاوه بر آب و هوای خوب و رشد اقتصادی بالا یکی از مهم ترین مراکز جذب سرمایه داران در این کشور است.

البته که پایتخت هر کشور قلب آن کشور است. در نتیجه نیکوزیا می تواند بهترین شهر برای خرید خانه و سرمایه گذاری باشد.

شهر لافکا:

منطقه ای آرام و ساحلی، غنی از فرهنگ قدیمی و زیبای قبرس شمالی می باشد. یکی از شهرهای خوب قبرس شمالی است که میتوانید آرامش را در آن پیدا کنید.

زیبا ترین شهر های قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی