تصویری از قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی

معرفی قبرس شمالی شما قبل از مهاجرت به قبرس شمالی باید به صورت کامل با این منطقه آشنایی داشته باشید . همچنین اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید . این جزیره خودمختار می باشد و در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است . نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی و جنوبی می باشد . زبان رسمی مردم قبرس شمالی قبرسی است . البته بعضی از افراد نیز در این منطقه به زبان یونانی صحبت می کنند . اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید باید بدانید هزینه های زندگی در این منطقه نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار منطقی و مناسب می باشد . شما می توانید با هزینه ای پایین تر از سایر کشورها در این منطقه ملک مورد نظر خود را خریداری کنید . به دلیل نرخ پایین بیکاری این کشور جزو امن ترین کشور ها به حساب می آید . به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند به این منطقه مهاجرت کرده و زندگی خود را در آنجا شروع نمایند .

ویدیویی از مزایای مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی

 

سوالات متداول در رابطه با مهاجرت به قبرس شمالی

1-سوال:انواع روش های مهاجرت به قبرس شمالی چیست ؟

پاسخ :سرمایه گذاری ،اجاره خانه ،خرید خانه ،ثبت شرکت ،مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای کار از مهم ترین روش های مهاجرت به قبرس شمالی هستند.

2-متوسط هزینه زندگی در قبرس شمالی چقدر است؟

پاسخ:این عدد تا حد زیادی بسته به نوع سبک زندگی شما دارد اما به طور متوسط این عدد چیزی بین 800 تا 1500 یورو می شود که در ادامه این مقاله به صورت کامل ان را بررسی کرده ایم.

3-ایا امکان پیدا کردن شغل در قبرس شمالی از ایران وجود دارد؟

پاسخ : بله در صورتی که شما بتوانید اقامت یک کارفرما در این کشور را متقاعد به همکاری با خود کنید و قرارداد همکاری امضا کنید می توانید به عنوان نیروی متخصص وارد این کشور شوید.

4-ارزان ترین روش مهاجرت به قبرس شمالی چه روشی است ؟

پاسخ :ارزان ترین روش برای مهاجرت به قبرس شمالی در وهله اول کاری و سپس تحصیلی می باشد.

5-در زمان ورود به کشور قبرس چه میزان پول نقد با خو میتوانم به این کشور بیاورم(بدون اعلام به مراکز قانونی)؟

پاسخ:مطابق انچه در سایت سرکنسولگری قبرس امده این عدد 1000 یورو می باشد اما توصیه ما به شما این است که قبل از اقدام به انجام این کار حتما با همکاران ما در تماس باشید و از راهنمایی انها استفاده کنید.

6-برای مهاجرت به قبرس شمالی باید به چه زبانی مسلط باشم ؟

پاسخ:زبان غالب مردم این کشور ترکی هست اما از انجایی که اکثریت مردم در این کشور تسلط مناسبی به زبان انگلیسی دارند میتوانید امورات خود را با زبان انگلیسی هم به خوبی پیش ببرید.

 

مزیت های مهاجرت به قبرس شمالی

 اگر شما قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید بهتر است با مزیت های مهاجرت به این منطقه نیز سریعا به آشنایی پیدا کنید . مزیت های مهاجرت به قبرس شمالی به قدری زیاد است که افراد تمایل دارند این منطقه مهاجرت کرده و زندگی تحصیلی و کاری خود را در آنجا شروع کنند . در نظر داشته باشید این جزیره از کشور های همسایه دور می باشد . به همین دلیل دارای آب و هوای تمیزی است . آب سواحل آن بدون هیچ گونه آلودگی می باشد . شما می توانید از آب و هوای عالی آن استفاده کرده و در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا زندگی کنید . یکی از مزیت های قبرس شمالی تشابه فرهنگی این منطقه با کشور ایران می باشد . شما با مراجعه به این منطقه به هیچ عنوان احساس دلتنگی و غربت نخواهید کرد .

ما از چه طریقی و چگونه می توانیم به شما برای مهاجرت به قبرس شمالی کمک کنیم 

همچنین در این ویدیو یک نگاه واقع بینانه از تجربه یکی از هموطنان(کانال یوتیوب Euromin@) از معایب قبرس شمالی و مهاجرت به ان داشته ایم 

این منطقه دارای سیستم درمانی بسیار پیشرفته و مهاجر پذیر است . قبرس شمالی از نظر اعتبار در بین کشورها رتبه دهم را دارد . در یک بازه زمانی قبرس شمالی مستمری انگلیس بوده است . به همین دلیل مردم زیادی در این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند . اگر شما به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید به راحتی در این کشور زندگی کرده و با مردم ارتباط برقرار کنید . لیر ارز رایج در قبرس شمالی می باشد . البته بسیاری از ارزهای رایج دیگر نیز در این منطقه قابل استفاده هستند . در نظر داشته باشید که مالیات در قبرس شمالی بسیار پایین می باشد . همین موضوع نیز یکی از مزیت های عالی این منطقه به حساب می آید . شاید تصور کنید اینترنت و امکانات در قبرس شمالی بسیار ضعیف است اما این موضوع صحت ندارد . زیرا اینترنت با سرعت بسیار بالایی در قبرس شمالی فعال است و شما در هنگام مهاجرت می توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید .

انواع روش های مهاجرت به قبرس شمالی

 روش های مختلفی برای مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از این روش ها به این منطقه مهاجرت کرده و زندگی خود را شروع کنید . در نظر داشته باشید بهتر است قبل از شروع مهاجرت با یک موسسه و مجموعه کاربلد در این زمینه مشورت کنید . به این صورت می توانید بهترین روش مهاجرت را متناسب با شرایط خودتان انتخاب نمایید . همچنین بتوانید این مسیر سخت را برای خود راحت و هموار کنید . مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که بسیاری از افراد ممکن است این روش را انتخاب کنند .

تصویری از قبرس شمالی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یک انتخاب بدون ریسک می باشد که افراد می توانند در سریعترین زمان ممکن توسط این روش اقامت خود را دریافت کنند . مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری نیز جزو مهاجرت های دیگری هستند که پر متقاضی می باشند . مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق تولد فرزند و مهاجرت از طریق ازدواج از انواع دیگر مهاجرت به قبرس شمالی می باشند که شما می توانید با توجه به شرایط خود هر کدام از این روش ها را انتخاب کرده و به این جزیره خوش آب و هوا رفته و زندگی خود را شروع کنید . اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید باید بتوانید با آگاهی و دید باز این کار را انجام داده و بهترین روش مهاجرتی را برای خود و خانواده تان انتخاب نمایید . به این صورت می توانید این مسیر سخت و دشوار را برای خود آسان کرده و مهاجرت را به کاری دلنشین تبدیل نمایید .

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

 یکی از روش های مهاجرت به قبرس شمالی مهاجرت تحصیلی می باشد . بسیار از دانش آموزان و دانشجویان تمایل دارند که از طریق مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی مهاجرت کنند . این روش نسبت به روش های دیگر کم هزینه تر می باشد . افراد می توانند در هر سنی با دریافت پذیرش از دانشگاه های معتبر قبرس شمالی مهاجرت خود را انجام دهند .

مزیت های مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی چیست

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد ،برای تحصیل در دانشگاه های مختلف شما می توانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و بنا به خواست دانشگاه، مدارک را ارسال نمایید اما به طور کلی داشتن سوابق تحصیلی و همچنین دانش زبان انگلیسی جزو مدارک بسیار مهم می باشند که هر دانشگاه برای اعطای پذیرش به آن توجه می کند .

دانشجویان دانشگاه

اگر شما می خواهید در دوره کارشناسی پذیرش دریافت کنید، باید مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید . در نظر داشته باشید که شما تنها با تسلط به زبان انگلیسی نیز می توانید در قبرس شمالی به ادامه تحصیل بپردازید . برخی از دانشگاه های این منطقه وجود مدرک زبان انگلیسی را الزامی می دانند اما برخی از دانشگاه ها نیز این مدرک را الزامی نمی دانند و تنها شما با شرکت در دوره های زبان پیش نیاز می توانید در دانشگاه مورد نظر خود به ادامه تحصیل بپردازید .

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

 یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به قبرس شمالی، مهاجرت کاری به این منطقه می باشد . افراد برای شروع روند مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ابتدا باید یک دعوت نامه از کارفرمای خود دریافت کنند . سپس این دعوت نامه را برای دریافت مجوز ورود به اداره کار و تامین اجتماعی ارائه دهند و سپس وارد خاک قبرس شمالی شوند . سپس در شغل تعیین شده به کار کردن مشغول گردند . در نظر داشته باشید اگر با دعوت نامه وارد خاک قبرس شوید و در تاریخ مشخص شده نتوانید کار مورد نظر خود را پیدا کنید و مشغول به کار شوید باید مجدد برای دریافت مجوز کار اقدام نمایید . اگر شما از طریق دعوت نامه کار وارد خاک قبرس شوید باید ظرف مدت ۱۵ روز از اداره کار مجوز الزم را دریافت کرده و مشغول به کار شوید .

درامد مشاغل مختلف در قبرس چقدر است ؟

افرادی که متقاضی کار کردن در قبرس شمالی هستند باید ویزای کاری را دریافت کنند . این ویزا در پاسپورت آن ها نیز قید می شود . شخصی که وارد خاک قبرس شمالی می شود ظرف مدت ۳۰ روز پس از ورود به خاک قبرس شمالی باید کار خود را شروع کند . نکاتی وجود دارد که شما پس از دریافت ویزای کاری باید به آن دقت کنید . اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که افراد بدون اجازه کار نمی توانند در قبرس شمالی مشغول به کار شوند . مجوز کار به مدت ۶ ماه تا یک سال صادر می شود . فرد پیش از اتمام این مدت زمان باید این مجوز را تمدید کند . شما نمی توانید همزمان در دو مکان مختلف مشغول به کار شوید . اگر شما بعد از دریافت مجوز کار مشغول به کار نشوید مجوز شما از طریق وزارت کار و تامین اجتماعی باطل می شود .

تصویر یک مکان دیدنی در قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

 یکی از روش های مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری است . شما برای انجام سرمایه گذاری در قبرس شمالی باید دارای یک سری مدارک لازم باشید . مدارکی مانند مدارک هویتی، مجوز اقامت موقت، یک قطعه عکس پرسنلی، تاییدیه بانکی برای حساب فرد متقاضی، قرارداد یا سند خرید ملک، بیمه درمانی، رزومه شغلی و … جزو مدارک هویتی بسیار مهمی می باشند که افراد باید برای مهاجرت و سرمایه گذاری آن ها را به دولت قبرس ارائه دهند . یکی از شروط اصلی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی، داشتن درآمد سالیانه ۳۰ هزار یورو می باشد . داشتن سپرده بانکی که مبلغ ۳۰ هزار یورو در آن پس انداز شده باشد به مدت سه سال نیز یکی از مدارک الزم دیگر می باشد . افراد با روش های متعددی در سرمایه گذاری می توانند به قبرس شمالی مهاجرت کنند . مهمترین و مشهورترین روش های سرمایه گذاری روش هایی مثل خرید ملک در قبرس شمالی ، کارآفرینی، خرید اوراق بهادار، ثبت شرکت، فرنچایز ها و راه اندازی رستوران می باشند . دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی دارای مزایای زیادی است . به عنوان مثال دریافت ویزای شینگن و سفر به سراسر اروپا، دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری، امکان دریافت تابعیت بعد از ۷ سال، برخورداری از امکانات بسیاری مانند امکانات آموزشی و درمانی و … جزو قابلیت های بیشمار این روش می باشند . سیستم مالیاتی در این منطقه بسیار منعطف است . اکثر افرادی که در قبرس زندگی می کنند به زبان انگلیسی تسلط دارند . این افراد به راحتی می توانند در این منطقه سرمایه گذاری کرده و به زندگی بپردازند .

نحوه اخذ اقامت دائم قبرس شمالی

 اگر شما می خواهید اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید باید یکی از شرایط زیر را دارا باشید تا بتوانید از این طریق اقامت دائمی این منطقه بسیار عالی را دریافت کرده و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید . اگر شما در این منطقه یک شرکت قانونی ثبت کرده و مدت ۶ سال به طور پیوسته و مداوم در این شرکت بدون هیچ گونه سوء پیشینه ای فعالیت داشته باشید، می توانید اقامت دائمی خود را دریافت کنید . همچنین خرید خانه به مبلغ ۱۲۵ هزار یورو و داشتن درآمد ماهانه برای همه اعضای خانواده نیز سبب دریافت اقامت دائم شما می شود . 

البته در نظر داشته باشید که شما و اعضای خانواده تان باید کاملا سالم باشید و هیچ گونه سوء پیشینه ای نیز نداشته باشید تا بتوانید اقامت دائم خود را دریافت نمایید . همچنین می توانید با یک فرد قبرسی ازدواج کرده و با رعایت تمام قوانین قبرس برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایید . افرادی که بیش از ۶۰ سال سن دارند می توانند در عرض یک سال زندگی در این منطقه اقامت دائم خود را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی دریافت کنند .

مطالعه بیشتر : پاسپورت قبرس شمالی

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

 اگر شما قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید بهتر است در رابطه با هزینه های زندگی در این منطقه اطلاعات کاملی به دست آورید . می توان گفت هزینه های زندگی در قبرس شمالی بسیار مناسب تر از هزینه های زندگی در ترکیه می باشند . ارز رایج در قبرس شمالی لیر است . افراد می توانند از ارزهای رایج دیگر نیز در این منطقه استفاده کنند . اگر شما قصد خرید خانه داشته باشید می توانید با مبلغ بسیار کم تر و مناسب تر از سایر کشورهای اروپایی در این منطقه صاحب خانه شوید . همچنین هزینه های تحصیل، زندگی، پوشاک، خوراک و … نسبت به کشورهای اروپایی و یا حتی ترکیه بسیار منطقی تر و معقول تر می باشند . می توان گفت هزینه های زندگی در قبرس شمالی پایین است و افراد زیادی به دلیل همین هزینه های پایین تمایل دارند که به این منطقه مهاجرت کرده و زندگی خود را در آنجا شروع نمایند .

توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از هزینه های ماهانه زندگی در این کشور حتما ویدیو زیر را مشاهده فرمایید

همیچنین در جدول زیر هم به ریز هزینه های زندگی در قبرس شمالی بر اساس جدید ترین امار پرداخته ایم(اپدیت 2023)

هزینه رستوران 

متوسط هزینه

یک وعده غذایی در یک رستوران متوسط

100.00 لیر

سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران متوسط

400.00 لیر

هزینه مواد غذایی

 

شیر (1 لیتر)

26.50 لیر

یک تکه نان (500 گرم)

7.50 لیر

برنج سفید (800 گرم)

40 لیر

تخم مرغ (شش عدد)

20 لیر

یک کیلوگرم گوشت

400 لیر

آب(1.5 لیتر)

8.50 لیر

سیگار مارلبرو(20نخ)

34.00 لیر

حمل و نقل

 

بنزین(یک لیتر)

21.40 لیر

هزینه های جاری

 

برق ،آب ،سرمایش ،گرمایش (یک واحد 85 متری) 

1,500 لیر

هزینه اینترنت

250 لیر

هزینه اجاره خانه (ماهانه)

 

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 

5,000 لیر

آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر 

7,500 لیر

اقتصاد قبرس شمالی

 براساس تحقیقاتی که انجام شده و همچنین آمارهایی که به دست آمده است، نرخ بیکاری در قبرس شمالی ۵ درصد می باشد . این درصد بسیار پایین است . می توان گفت نرخ بیکاری در قبرس شمالی نزدیک به صفر می باشد و افراد می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی در این منطقه کار مناسب خود را پیدا کنند . این موضوع نشان از اقتصاد قوی قبرس شمالی دارد . می توان گفت درصد تورم در این منطقه نیز بسیار پایین می باشد . شما بدون نگرانی می توانید ملک مورد نظر خود را بدون تورم های بالا خریداری نمایید . اقتصاد قبرس شمالی همواره رو به رشد است . مخصوصا در چند سال اخیر که مهاجرین بسیار زیادی به این منطقه سفر کرده و با خرید ملک و سرمایه گذاری توانستند اقتصاد قبرس شمالی را بسیار توسعه ببخشند .

تصویری از سواحل قبرس شمالی

آشنایی با سیستم آموزشی قبرس شمالی

 بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند می خواهند از طریق ویزای تحصیلی این کار را انجام دهند . این افراد باید با سیستم آموزشی قبرس شمالی آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند قدم های خود را درست و بر اساس قوانین موجود بر دارند . تحصیل جزو روش های بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای سفر و مهاجرت به قبرس شمالی می باشد . سیستم آموزشی قبرس شمالی شبیه به سیستم آموزشی ایران است . افراد می توانند در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ویزای تحصیلی خود را دریافت کرده و در مقطع مورد نظر خود مشغول به تحصیل شوند . سیستم آموزشی در قبرس شمالی برای افراد و کودکانی که در مقطع دبستان و دبیرستان می باشند بسیار مناسب است زیرا این افراد می توانند از سیستم آموزشی باز قبرس شمالی استفاده کنند .

بازار کار و درآمد در قبرس شمالی

 همانطور که عنوان کردیم قبرس شمالی از نظر اقتصادی بسیار اقتصاد قوی و رو به رشدی دارد . همچنین نرخ بیکاری در این منطقه بسیار پایین می باشد . همه این موارد سبب می شود که شما به بازار کار قوی در قبرس شمالی پی ببرید . بازار کار در این منطقه بسیار عالی است . البته در نظر داشته باشید اگر شما به زبان انگلیسی و یک مهارت خاص تسلط داشته باشید به راحتی می توانید کار مورد نیاز خود را با درآمد بالا در قبرس شمالی پیدا نمایید . می توان گفت اگر افراد از تخصص بسیار خوبی برخوردار باشند هیچ کجای دنیا بدون کار و بدون درآمد نمی مانند . قبرس شمالی نیز از این قاعده مستثنا نیست . بازار کار این منطقه بسیار پر رونق است . افراد می توانند با فراگیری یک تخصص بسیار عالی و پولساز در این منطقه شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و مشغول به کار شوند . هر چقدر حرفه ای که شما مشغول به کار می شوید تخصصی تر باشد، درآمد شما نیز از آن بیشتر می گردد .

سیستم بهداشت و درمان در قبرس شمالی

 همانطور که در مطالب بالا عنوان کردیم مهاجرت به قبرس شمالی و دریافت اقامت دائم برای افراد بالای ۶۰ سال که به مدت یک سال در این منطقه زندگی کردند بسیار راحت می باشد . به دلیل مهاجرت افراد مسن به این منطقه سیستم بهداشت و درمان بسیار قوی است . شما می توانید بیمارستان های بسیار مجهز و پیشرفته ای را در قبرس شمالی مشاهده نمایید که توانستند در کل دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند . همچنین پزشکان متخصص و بسیار با تجربه ای در این سیستم درمانی قرار گرفتند که می توانند بهترین درمان ها را انجام دهند . می توان گفت بیشتر پیشرفت سیستم درمان و بهداشت در قبرس شمالی به علت مهاجرت افراد میانسال به این منطقه می باشد .

سیستم بهداشت و درمان قبرس

ساختار سیاسی و فرهنگی در قبرس شمالی

 مهاجرت به قبرس شمالی در عین ساده بودن پر از پیچیدگی و نکات بسیار مهم می باشد . افرادی که می خواهند به این منطقه مهاجرت کنند باید با ساختار سیاسی و فرهنگی قبرس شمالی آشنایی داشته باشند . ساختار سیاسی بر در قبرس شمالی به صورت دموکراتیک می باشد . در این منطقه رئیس جمهور و نخست وزیر وجود دارند که می توانند تصمیم گیری های مهم کشور را انجام دهند . وظیفه مهم رئیس جمهور ریاست کردن بر کل امور مملکت می باشد . وظیفه نخست وزیر ریاست بر دولت و احزاب مختلف است . چندین حزب در قبرس شمالی وجود دارند . این حزب ها ساختار سیاسی این منطقه را تشکیل می دهند . تمامی این حزب ها زیر نظر دولت هستند و وظایف مختلفی را اجرا می کنند . در نظر داشته باشید نخست وزیر و رئیس جمهور دو رکن قدرتمند در قبرس به حساب می آیند که می توانند در تمام امور نظارت داشته باشند . 

وضعیت آب و هوای قبرس شمالی

 همانطور که میدانید قبرس شمالی جزیره ای بسیار زیبا می باشد که از آب و هوای مرطوب و شرجی برخوردار است . در طول سال هوا در قبرس شمالی گرم می باشد . تابستان در این منطقه بسیار طولانی است . همچنین دارای روز های آفتابی زیادی می باشد . اگر شما به آب و هوای گرم و روزهای آفتابی علاقمند هستید، قبرس شمالی یک انتخاب عالی برای شما می باشد . فصل پاییز و زمستان در قبرس شمالی کوتاه می باشند . این منطقه در فصل بهار و زمستان دارای آب و هوای معتدلی است . در مقایسه با قبرس جنوبی از آب و هوای گرم و خشک تری برخوردار می باشد .

مطالعه بیشتر : آب و هوای قبرس شمالی

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق ازدواج

 یکی از روش های عالی مهاجرت به قبرس شمالی مهاجرت از طریق ازدواج می باشد . شما می توانید با یک فرد قبرسی ازدواج کرده و اقامت خود را دریافت نمایید . دریافت اقامت از طریق ازدواج در قبرس شمالی دارای شرایطی می باشد . شما قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با این شرایط آشنایی پیدا کنید . در نظر داشته باشید که شما بعد از ازدواج با یک فرد قبرسی باید به مدت سه سال با او زندگی کنید تا بتوانید اقامت دائم خود را دریافت نمایید . می توان گفت دریافت اقامت از طریق ازدواج یک راه بسیار آسان و پر از منفعت می باشد . افراد می توانند از این طریق اقامت دائم کشور قبرس شمالی را دریافت نمایند .

تصویر یک خانواده

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق شرکت امیرال اینوستمنت

 شما بعد از تحقیقاتی که انجام دادید، می توانید از یک شرکت بسیار معتبر و با سابقه در این زمینه کمک بگیرید . شرکت امپایر استیت یک شرکت بسیار عالی و با تجربه در زمینه اخذ اقامت قبرس شمالی می باشد که می تواند روش های دریافت اقامت این منطقه را به شما معرفی کرده و بهترین روش را با توجه به شرایط شما ارائه دهد . شما می توانید یک همراه دلسوز و مهربان را در کنار خود داشته و از تجربیاتش استفاده کنید . این شرکت با داشتن افراد متخصص و کاربلد در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت توانسته است کمک حال افرادی باشد که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند . پس شما با یک انتخاب درست می توانید این مسیر سخت را برای خود آسان کرده و از مزایای مهاجرت به این منطقه استفاده نمایید . این شرکت صفر تا صد مهاجرت به قبرس شمالی و نحوه اخذ اقامت و شهروندی قبرس را به طور کامل انجام می دهد.

مطالعه بیشتر : ثبت شرکت در قبرس شمالی

یک پاسخ

  1. به نظر من یکی از بهترین مکانها برای مهاجرت و زندگی است حیف که امکانش رو ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی