تصویر چند نیروی کار به دنبال کاریابی

کاریابی در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی تا حدودی سخت است اما اگر شما درباره جزئیات آن اطلاعات کامل داشته باشید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید افرادی که میخواهند از طریق کاریابی اقامت خود را را دریافت کنند و می‌ خواهند در این زمینه به جستجو بپردازند از چه طریقی می‌ توانند کار خود را پیدا کرده و در قبرس شمالی مشغول به کار شوند.همچنین در این زمینه می توانید از مشاوره کاملا رایگان متخصصان مجرب ما به شماره تماس های 09192095100 و یا 00905338890738 استفاده کنید.

در صورت کاریابی و اخذ شغل در قبرس میانگین درامد در این کشور چقدر است؟

 

کاریابی در قبرس شمالی معمولاً از روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود. شما می‌ توانید از طریق موسسات کاریابی شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. همچنین آگهی‌ های مربوط به نیازمندی‌ های کاریابی در اینترنت یا روزنامه منتشر می‌ شوند. معمولا در قبرس شمالی شرکت‌ هایی که به دنبال جذب نیرو هستند از این دو طریق اقدام به جذب نیرو می‌ کنند. روزنامه معتبر کاریابی در قبرس شمالی شامل روزنامه قبرس تایمز و قبرس امروز است که به زبان انگلیسی می‌ باشند. افراد می‌ توانند به راحتی شغل مورد نظر خود را در این دو روزنامه پیدا کنند.

سوالات رایج درباره کاریابی در قبرس شمالی

1-سوال: برای کاریابی در قبرس شمالی باید به چه زبانی مسلط باشیم ؟

زبان های انگلیسی و ترکی بهترین انتخاب برای کسانی می باشد که قصد کاریابی در قبرس شمالی را دارند.

2-چه شغل هایی برای کاریابی در قبرس مناسب تر هستند و شانس بالاتری دارند ؟

مشاغل تعمیراتی ،خدماتی و مشاغل مربوط به حوزه عمران از شانس بالاتری برای موفقیت در پروسه کاریابی برخوردارند.

وب سایت های کاریابی در قبرس شمالی

لیست وب سایت های کاریابی در قبرس شمالی

isbul.gov.ct.tr

naukri.com

indeed.com

cyprusjobs.com

cy.linkedin.com

cypruswork.com

بسیاری از افراد این سوال را دارند که بازار کار در قبرس شمالی به چه صورت است. قبل از اینکه به بررسی نحوه کاریابی در قبرس شمالی بپردازیم بهتر است در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. قبل از مهاجرت باید یک موضوع بسیار مهم را بررسی کنید و آن نیز بازار کار قبرس شمالی می‌ باشد. برای اینکه متوجه شوید زندگی در قبرس شمالی صرفه اقتصادی برای شما دارد یا نه باید به بررسی میزان حقوقی که به یک کارگر پرداخت می‌ شود بپردازید.

تصویر چند نیروی کار به دنبال کاریابی

درامد در قبرس شمالی در صورت موفقیت در پروسه کاریابی چقدر است ؟

ذکر این نکته لازم است که درامد کارمندان و متخصصان در این کشور به طور متوسط عددی در حدود 15000 تا 20000 لیر می باشد.همچنین این کشور بازار کار داغ و فعالی برای متخصصان خصوصا متخصصان حوزه های فنی مثل سیم کشی ،نقاشی ، کاشی کاری ، هوشمندسازی ساختمان ، نصب دوربین های مدار بسته ، برق کاری ، ارایشگری ، تعمیرکاری لپ تاب و موبایل و همچنین مکانیک خودور دارد.

همانطور که گفته شد نرخ بیکاری نیز یکی از عواملی می‌ باشد که بر روی تصمیم گیری شما تاثیر مستقیمی می گذارد. هرچقدر نرخ بیکاری پایین‌ تر باشد شما می‌ توانید شغل مورد نظر خود را با توجه به دانش و مهارت تان راحت‌ تر پیدا کنید. در نظر داشته باشید که در چند سال گذشته نرخ بیکاری در قبرس شمالی دارای سیر نزولی بوده و توانسته است درصد بسیار پایینی را از آن خود کند. نرخ بیکاری پایین در این کشور سبب می‌ شود تا شما بتوانید به آینده آن امیدوار باشید.

مطالعه بیشتر : کار در قبرس شمالی

یک عکس مربوط به قبرس

موسسات معتبر کاریابی در قبرس که به شما معرفی کرده ایم  یک روش بسیار عالی برای پیدا کردن کار است. معمولا افراد از طریق موسسات معتبر کاریابی شغل خود را در قبرس شمالی پیدا می‌ کنند. این روش جزو روش های بسیار مرسوم و متداول می‌ باشد. معمولاً این موسسات به صورت رایگان و یا در ازای دریافت مبلغی برای افراد شغل مورد نظرشان را پیدا می‌ کنند. افراد در ابتدا باید رزومه خود را برای این موسسات بفرستند تا این موسسات بتوانند بر اساس تخصص و رزومه‌ دریافت شده، شغل مورد نظر را پیدا کنند.

خدمات کاریابی امیرال اینوستمنت

در صورت نیاز به کاریابی در قبرس و پیدا کردن شغل در قبرس می توانید با همکاران ما در ارتباط بوده و از مشاوره تخصصی انها استفاده کنید:

 

 معرفی موسسات کاریابی در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی از طریق این موسسات بسیار راحت می‌ باشد. اگر شما ویزای کاری خود را دریافت کرده باشید به راحتی می‌ توانید کاریابی را نیز از طریق این موسسات انجام دهید. شرکت stuff matters یکی از شرکت‌ های بسیار معتبر در این زمینه می‌ باشد. این شرکت در شهر لیماسول قرار دارد.  افراد متخصصی در این شرکت حضور دارند که می‌ توانند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کرده و شغل مورد نظرتان را با توجه به حرفه و تخصصی که دارید به شما معرفی کنند.

 pluton یکی از موفق‌ ترین شرکت‌ ها در زمینه کاریابی در قبرس شمالی است. این شرکت در شهر لارناکا قبرس قرار دارد. در نظر داشته باشید شما با توجه به شهری که در آن ساکن هستید می‌ توانید یکی از این شرکت‌ های کاریابی را انتخاب کرده و متناسب با آن شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته می‌ توانید از شرکت‌ های کاریابی شهر های دیگر نیز استفاده کنید اما انتخاب شرکت موجود در شهر خود سبب می‌‌ شود تا زودتر و بهتر به نتیجه مورد نظر خود برسید‌. معمولا این شرکت‌ ها از موقعیت شغلی شهر خود آگاهی دارند و می‌ توانند این موقعیت‌ ها را در سریع‌ ترین زمان ممکن به دست افراد متقاضی برسانند.

یک تصویر مربوط به کاریابی

شرکت careefinders ltd نیز شرکت دیگر است که در شهر نیکوزیا قبرس شمالی واقع شده است. شما می‌ توانید موقعیت شغلی موجود در شهر نیکوزیا قبرس شمالی را از طریق این شرکت پیگیری کنید. بسیاری از افراد این شهر را برای اقامت خود انتخاب می‌ کنند و به دنبال پیدا کردن یک شغل مناسب در این شهر هستند. این شرکت به راحتی می‌ تواند موقعیت‌ های شغلی زیادی را در اختیار افراد قرار دهد و با توجه به تخصص افراد یک موقعیت بسیار عالی را در اختیار آن ها بگذارد.

بهترین منابع حوزه کاریابی در قبرس شمالی

اگر شما در رابطه با این سایت‌ ها اطلاع پیدا کنید به راحتی می‌ توانید از طریق اینترنت رزومه خود را ارسال کرده و کار مورد نظر خود را پیدا نمایید. سایت های کاریابی در قبرس شمالی بسیار متنوع می‌ باشند. شما با انتخاب بهترین سایت می‌ توانید روند پیدا کردن کار خود را سریع تر کنید.

www.learn4good.com

www.cyprusjobs.com

www.ergodotisi.com

www.glassdoor.com

در نظر داشته باشید که ارسال رزومه تضمین کننده پیدا کردن شغل مورد نظر شما نیست. شما باید علاوه بر مهارت و تخصص بالا دانش کافی نیز در رابطه با بازار کار قبرس شمالی داشته باشید. همچنین باید به زبان‌ های انگلیسی و ترکی تسلط کافی داشته تا بتوانید کار مورد نظر خود را راحت‌ تر پیدا کنید. پیدا کردن شغل مورد نظر مستلزم داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌ باشد. شما باید بتوانید شرایط کاریابی در قبرس شمالی و شهر های مختلف آن را بررسی کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. همچنین پیدا کردن یک موسسه کاریابی و سایت مناسب برای این کار نیز جزو شروط اصلی و اولیه می‌ باشد.

کاریابی در قبرس شمالی

اگر افراد بعد از دریافت ویزای کاری در یکی از شرکت‌ ها، ادارات و واحد های صنفی قبرس شمالی مشغول به کار و فعالیت شوند می‌ توانند از مزایای زیادی بهره‌ مند گردند. این افراد می‌ توانند از واحد صنفی مربوطه یک نامه دریافت کرده و از خدمات کاریابی قبرس شمالی نیز حداکثر استفاده را ببرند. این افراد می‌ توانند بیمه و حقوق خود را نیز داشته باشند. در نظر داشته باشید که حقوق پایه در قبرس شمالی مانند بسیاری از کشور ها هر سال تغییر می‌ کند و روند افزایشی دارد. افرادی که در این شرکت‌ ها و مجموعه ها مشغول به کار می‌ شوند می‌ توانند از این حقوق پایه استفاده کنند. البته بسیاری از دانشجویان نیز هستند که از طریق ویزای تحصیلی وارد قبرس می‌ شوند و تمایل دارند که کار کنند. یک نکته بسیار مهمی که این افراد باید به آن دقت کنند این است که اگر کار پاره وقت انجام دهند نمی‌ توانند از مزایای قانون کار و بیمه استفاده کنند.

یک سری نکات مهم کاریابی در قبرس شمالی وجود دارند که شما باید به آن ها دقت کنید. در نظر داشته باشید اگر شما بدون دریافت مجوز کار وارد این کشور شوید هیچ اجازه کاری ندارید و نمی‌ توانید به صورت رسمی مشغول به کار شوید.‌ معمولاً مجوز کار بین ۶ ماه تا یک سال صادر می‌ گردد. فرد قبل از تمام شدن این مدت باید بلافاصله برای تمدید آن اقدام نماید. زمانی که شما اجازه کار را دریافت کردید نمی‌ توانید در دو مکان مختلف مشغول به کار شوید. اگر قرارداد شما توسط خودتان یا کارفرمایان باطل گردد مجوز کار شما نیز توسط اداره کار و تامین اجتماعی باطل می‌ گردد.

همچنین زمانی که فرد مجوز کار خود را دریافت می‌ کند اگر تا یه مدت زمان مشخص مشغول به کار نشود از سمت وزارت کار و تامین اجتماعی مجوز او باطل می‌ گردد. در نظر داشته باشید اگر شما به صورت قانونی اقامت خود را در قبرس شمالی دریافت کرده و از طریق خرید ملک یا هر روش دیگری شهروندی قبرس را  بگیرید، می‌ توانید به راحتی مشغول به کار شده و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. مجوز کار برای افرادی که بتوانند شهروندی خود را از قبرس دریافت کنند به صورت اتوماتیک صادر می‌ گردد.

تصویر یک مهاجر جویایی کار

ویژگی های یک موسسه شرکت کاریابی معتبر در قبرس چیست؟

افرادی که به دنبال کاریابی در قبرس شمالی هستند با موسسات بسیار مختلفی مواجه می‌ شوند.‌ ممکن است یک سوال بسیار اساسی برای افراد پیش بیاید که این موسسات چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشند تا بتوانند به آن ها اعتماد کرده و رزومه خود را به آن ها بسپارند. در نظر داشته باشید که موسسات کاریابی در قبرس شمالی بسیار زیاد می‌ باشند. شما باید موسسه‌ ای را انتخاب کنید که درصد بالایی از مراجعین آن رضایت زیادی از نحوه عملکرد این شرکت و موسسه دارند. همچنین این موسسات باید بتوانند شما را در زمینه‌ های مختلف کمک کرده و شما بتوانید تمام سوالات خود را از کارشناس آن به صورت کامل پرسیده و پاسخ درستی دریافت کنید.

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که موسسه کاریابی مناسب است که از آن ها هیچگونه وجهی دریافت نمی‌ کند اما این طرز فکر اشتباه است. برخی از این موسسات نمی‌ توانند آنطور که باید و شاید به شما خدمات حرفه‌ ای ارائه دهند. پس بهتر است موسسه‌ ای را انتخاب کنید که بتواند در کنار اطلاعات کامل به شما خدمات حرفه‌ ای نیز ارائه دهد. پس بهتر است در انتخاب موسسه کاریابی مورد نظر خود بحث هزینه را فاکتور بگیرید. بسیاری از موسسات کاری در این زمینه هزینه نیز دریافت می کنند اما در ازای دریافت هزینه شغل‌ های بسیار عالی در اختیار شما قرار می‌ دهند. یک موسسه کاریابی باید بتواند شغل‌ های متنوعی را به شما ارائه دهد و شما را با توجه به حرفه و تخصصی که دارید به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند.

 همچنین این موسسه باید بتواند شغل‌ های مختلف را به شما معرفی کند. سپس شما در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. زمان در انتخاب شغل بسیار مهم است. پس این موسسات باید بتوانند سریعاً شما را به واحد مربوطه ارجاع دهند. به این صورت شما بدون اتلاف وقت می‌ توانید به راحتی مشغول به کار شوید.

یک تصویر مربوط به قبرس شمالی

مزایا کاریابی در قبرس شمالی

کاریابی در قبرس شمالی دارای مزایای زیادی می‌ باشد. فردی که به دنبال  کاریابی در قبرس شمالی است پس از شروع می‌ تواند به راحتی از مزایای زیادی استفاده کند. این مزایا سبب می‌ شود افراد بتوانند به صورت بلند مدت در قبرس مشغول به کار شده و از مزایای عالی آن بهره‌ مند شوند. افرادی که در قبرس مشغول به کار هستند می‌ توانند از بیمه عمر استفاده کنند. این بیمه می‌ تواند برای افراد آسایش و آرامش به همراه داشته باشد. به این صورت افراد هیچ گونه نگرانی در رابطه با دوران پیری و بازنشستگی خود نخواهند داشت. پاداش سالانه نیز جزو مزایای دیگر  کاریابی در قبرس شمالی می‌ باشد. افرادی که در قبرس شمالی مشغول به کار هستند می‌ توانند از پاداش‌ های بسیار عالی بهره مند شوند. یکی از این پاداش‌ ها، پاداش سالانه می‌‌ باشد که می‌ توانند در پایان هر سال آن را دریافت کرده و به عنوان یک کمک خرج بسیار عالی از آن استفاده کنند.‌

بیمه درمانی نیز جزو مزایای دیگر است. در نظر داشته باشید شما با داشتن بیمه درمانی می‌ توانید از خدمات درمانی به بهترین نحو ممکن و با بهترین قیمت‌ ها استفاده کنید. معمولا کمک‌ های دولتی در زمان بازنشستگی نیز برای افراد در نظر گرفته می‌ شود. اگر شما در قبرس شمالی کار کرده و بازنشسته شوید می‌ توانید از این کمک‌ ها نهایت استفاده را برده و دوران بازنشستگی خود را با کیفیت بسیار بالایی سپری کنید. قبرس شمالی جزو کشور هایی می‌ باشد که آینده بسیار خوبی دارد. افرادی که در این کشور زندگی می‌ کنند و مشغول به کار هستند می‌ توانند از آینده شغلی بسیار خوبی بهره‌‌ مند شوند.

افراد می‌ توانند در شرکت‌ های بسیار معتبری کار کرده و اطلاعات روز دنیا را دریافت کنند. همچنین می‌ توانند از حقوق و مزایای بی‌ نظیری بهره‌ مند شوند. حقوق پایه در قبرس شمالی بسیار معقول و مناسب است. افراد می توانند با حقوق پایه خود یک زندگی نرمال و منطقی را سپری کنند. بدون آنکه مشکلات زیادی را احساس نمایند.

مطالعه بیشتر :بهترین شهر قبرس شمالی برای زندگی

تصویری از قبرس

یک سری مزایای دیگر نیز وجود دارند. نرخ مالیات در قبرس شمالی بسیار پایین است. پس افرادی که در این کشور کار می‌ کنند باید مالیات بسیار کمی بپردازند. همچنین می‌ توانند به راحتی از این طریق ویزای خود را دریافت کرده و به کار و زندگی در کشور قبرس شمالی بپردازند. افراد در صورت کار کردن می‌ توانند به راحتی با فرهنگ مردم آشنایی پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنند. در نظر داشته باشید که هر چقدر شما با افراد بیشتر در ارتباط باشید می‌ توانید زبان خود را تقویت کنید. به این صورت می‌ توانید در حین کار کردن نیز با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و روابط عمومی و زبان خود را تا حدود بسیار زیادی تقویت نمایید. هر چقدر زبان شما بهتر باشد راحت تر می توانید به رتبه های بالاتر شغلی برسید.

موسسات معتبر کاریابی در قبرس توانستند کار افراد متقاضی را بسیار راحت کنند. شما می‌ توانید از طریق این موسسات و سایت‌ ها در سریع‌ ترین زمان ممکن کار مورد نظر خود را پیدا نمایید. نحوه کاریابی در قبرس بسیار پیشرفت کرده است. اگر شما دارای تخصص و حرفه‌ ای هستید نباید در زمینه پیدا کردن کار نگرانی داشته باشید زیرا می‌ توانید با تخصص و حرفه خود بهترین شغل را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. البته در کنار داشتن تخصص بهتر است زبان خود را نیز تقویت کنید. زبان انگلیسی و ترکی جزو زبان‌ های رایج در قبرس شمالی می‌ باشند. قبل از مهاجرت به قبرس شمالی بهتر است در رابطه با کار خود نیز اطلاعات لازم را به دست بیاورید. به این صورت می‌ توانید در زمان رسیدن به این کشور کار خود را پیدا کرده و سریع مشغول به کار شوید.

یک سری سایت های کاریابی در قبرس شمالی وجود دارند که افراد می توانند از این طریق حرفه و شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین این ویژگی برای کارفرمایان نیز بسیار عالی است زیرا آن ها می‌ توانند با افراد متخصص و کاربلد آشنایی پیدا کرده و آن ها را گزینش کنند. به این صورت می‌ توانند با توجه به حرفه مورد نظر خود گزینش را انجام دهند و افراد متخصص را انتخاب کنند. استخدام به این نحو می‌ تواند راندمان کاری شرکت و مجموعه را افزایش دهد.

همچنین می‌ توانید از داخل کشور خود نیز رزومه تان را به سایت‌ های کاریابی ارسال کرده و کار مورد نظر خود را پیدا و ارزیابی نمایید. با انجام این کار می‌ توانید چند پله جلوتر بوده و در زمان ورود به کشور قبرس زمان خود را هدر ندهید. مهاجرت رویای بسیاری از افراد می‌ باشد. به همین دلیل بهتر است این کار را با آگاهی انجام دهید. پس بهتر است شما نیز اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورده تا بتوانید موفق شوید.‌ به این صورت می‌ توانید در کنار خانواده خود مسیر موفقیت را طی کرده و یک کار متناسب با تخصص و مهارت خود پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی