تصویر یک کلاس درس در قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی و سوالات در رابطه با ان یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده هایی می باشد که به قبرس شمالی مهاجرت کرده و دارای فرزند خردسال یا نوجوان هستند ، در ادامه این مطلب از امیرال اینوستمنت به بررسی صفر تا صد تحصیل در مدارس قبرس شمالی خواهیم پرداخت و همچنین لیست مدارس قبرس شمالی در شهرهای مختلف را تقدیم حضورتان می کنیم. 

تصویر یک کلاس درس در قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی در کنار امکان زندگی در کنار سواحل مدیترانه ای و آب و هوای معتدل برای والدین  مزیت های بسیار دیگری نیز دارد ، مهم ترین مزیت پایین بودن هزینه های مدارس در کشور قبرس شمالی می باشد در کنار این موضوع افراد می توانند از امتیاز تحصیل در مدارس دولتی، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای بهره مند شوند علاوه بر آن ، فرصت تحصیل در مدارس بین المللی درجه یک هم برای کودکان و نوجوانان فراهم است.

جدید ترین لیست مدارس در قبرس شمالی (این لیست در حال تکمیل می باشد)

اسم 

شماره تماس 

ادرس سایت -آدرس فیزیکی

The English School of Kyrenia

 903924440375+

http://www.englishschoolkyrenia.com/

The American College

903926502022+

87J9+QXJ, Karaman 99320

Rauf Denktas University lefkosa

903926001616+

http://www.rdu.edu.tr/

سوالات متداول در رابطه با مدرسه در قبرس شمالی 

1-سوال:شروع سال تحصیلی در قبرس شمالی از چه زمانی است؟

جواب : شروع سال تحصیلی در قبرس شمالی از هفته اول سپتامبر می باشد.

2-سوال:متوسط هزینه تحصیل در مدارس قبرس شمالی چقدر است ؟

جواب: این عدد به طور متوسط به صورت سالانه از ۲۵۰۰ دلار تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار می باشد.

3-سوال:آیامدارس ایرانی در قبرس شمالی وجود دارند ؟

جواب:در حال حاضر مدرسه ایرانی در قبرس شمالی وجود ندارد اما این کشور دارای مدارس با استانداردهای اموزشی مناسبی هستند که فرزندان شما می توانند در انها ادامه تحصیل بدهند.

4-سوال : ایا دانش اموزان در مدرسه امکان فراگیری زبان ترکی را دارند؟

جواب : بله درس های زبان ترکی به همه دانش اموزان تدریس می شود.

مطالعه بیشتر : تحصیل در قبرس شمالی

لیست مدارس خصوصی بین المللی در قبرس شمالی

1-مدرسه انگلیسی گیرنه (Bellapais) :

این مدرسه بین المللی اماده پذیرش دانش اموزان سنین 2 تا 18 سال بوده و دانش اموزانی با ملیت های مختلف از سراسر دنیا را پذیرایی می کند.

شماره تماس : 903924440375+

ایمیل:info@englishschoolkyrenia.org

ادرس وب سایت :https://bellapaisschool.com.tr/

مدرسه Bellapais

2-مدرسه انگلیسی نکات (necat british college) :

این مدرسه پذیرای دانش اموزان در مقاطع مختلف از دبستان تا دبیرستان بوده و هم اکنون دارای شعباتی در گیرنه و نیکوزیا می باشد :

شماره تماس : 903928212011+  /  905488880622+

ایمیل: info@necatbritishcollege.com

ادرس وب سایت : necatbritishcollege.com

 

3-کالج امریکایی گیرنه(GAU GROUP OF SCHOOLS)

شماره تماس: 3926502323(0)90+     –  3926502220(0)90+

ایمیل:nursery@gau-americancollege.k12.tr    – gacprep@gau-americancollege.k12.tr   – gaucollege@gau-americancollege.k12.tr

ادرس وب سایت :https://www.gau.edu.tr/en/

تصویری از مدرسه نکات

لیست مدارس قبرس شمالی به تفکیک شهرها 

در ادامه لیستی از مدارس قبرس شمالی را به شما تقدیم میکنیم که اطلاعات ان از این منبع به دست امده است. 

 

اسامی مدارس لفکوشا

  • 9 Eylül İlkokulu
  • Gelibolu İlkokulu
  • Arabahmet İlkokulu
  • Gönyeli İlkokulu
  • Akıncılar İlkokulu
  • Hamitköy Dr. Fazıl Küçük İlkokulu
  • Alayköy İlkokulu
  • Haspolat İlkokulu
  • Atatürk İlkokulu
  • Necati Taşkın İlkokulu
  • Balıkesir-Meriç İlkokulu
  • Şehit Doğan Ahmet İlkokulu
  • Cihangir-Düzova İlkokulu
  • Şehit Ertuğrul İlkokulu
  • Çağlayan Cumhuriyet İlkokulu
  • Şehit Mehmet Eray İlkokulu
  • Değirmenlik İlkokulu
  • Şehit Tuncer İlkokulu
  • Dilekkaya İlkokulu
  • Şehit Yalçın İlkokulu

لیست مدارس گیرنه 

23 Nisan İlkokulu

Karakum İlkokulu

Ağırdağ-Dağyolu İlkokulu

Karaoğlanoğlu İlkokulu

Alsancak İlkokulu

Karşıyaka Merkez İlkokulu

Bahçeli İlkokulu

KTEV Şehit Hasan Cafer İlkokulu

Çamlıbel Aysun İlkokulu

Lapta İlkokulu

Çatalköy İlkokulu

Mehmet Boransel İlkokulu

Dikmen İlkokulu

Tepebaşı İlkokulu

Esentepe İlkokulu

 

شرایط تحصیل در مدارس قبرس چیست؟

 در ادامه بررسی های امیرال اینوستمنت از شرایط تحصیل در مدارس قبرس شمالی باید بگوییم که نظام آموزشی این کشور، کامال با استانداردهای تحصیل در کشور آمریکا همخوانی دارد. به همین علت اگر قصد دارید برای تحصیل کودکان و فرزندان خود در مدارس قبرس شمالی به این کشور مهاجرت کنید، باید بدانید که این فرصت مناسب می تواند میانبری برای ورود به یک سیستم آموزشی با استانداردهای کشور امریکا می باشد. البته قبرس شمالی برای گسترش سطح خدمات آموزشی خود مدارس را به سه دسته دولتی، شبانه روزی و غیر انتفا ی تقسیم کرده است. افراد مقیم در این کشور ملزم به تحصیل در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان، البته آن هم بصورت رایگان هستند. به شکلی که تنها عهده دار هزینه کتاب، سخت افزار و یونیفرم خود خواهند بود. تحصیل در مدارس غیر انتفاعی و شبانه روزی نیز برای همگان در دسترس بوده ولی شامل هزینه های نسبی می باشد. لازم به ذکر است که بدانید نظام آموزشی حاکم بر تحصیل در مدارس قبرس شمالی از سیستمی قدرتمند و به روز تشکیل شده است. اگر چه تفاوت های جزئی در آن وجود دارد. برای مثال، زبان آموزشی مدارس دولتی، ترکی استانبولی با لهجه کمی متفاوت بوده و در مدارس خصوصی، زبان انگلیسی می باشد. البته در مواردی زبان فرانسه یا یونانی هم به عنوان زبان خارجی در برنامه درسی دانش آموزان گنجانده می شود. بعلاوه بر اساس میزان هزینه ای که پرداخت می کنید، امکانات و کلاسهای فوق برنامه در اختیار فرزندانتان قرار خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر :خرید ملک در قبرس شمالی

تصویر والدین در حال بردن فرزندان خود به مدرسه

هزینه تحصیل در مدارس بین المللی قبرس

تا اینجا دریافتید که اگر به عنوان والدین متقاضی تحصیل در مدارس قبرس شمالی دارای اقامت دائم این کشور شوید، هزینه تحصیل برایتان رایگان خواهد بود. در غیر این صورت اگر مایل به بهره مندی از مدارس خصوصی و بین المللی هستید، لازم است بدانید که هزینه ها بسته به شهر سکونت شما در قبرس شمالی متغیر است. در حالت کلی می توان گفت که تحصیل در مدارس بین المللی، سالانه از ۲۵۰۰ دلار تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار یا یورو برای افراد هزینه در بر خواهد داشت. البته باید بدانید که این هزینه ها نسبت به سایر کشورها بسیار پایین تر می باشند. 

 

تصویر ورودی یک مدرسه در قبرس

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدارس قبرس شمالی

 مجموعه امپریال اینوستمنت در این عنوان به بررسی مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در مدارس قبرس شمالی می پردازد. در اولین بخش از ارائه مدارک لازم برای تحصیلی در مدارس قبرس شمالی لازم است از طریق سایت رسمی آموزش پرورش این کشور، اقدام به پر کردن فرم 11 DDE جهت ثبت اولیه درخواست پذیرش فرمایید. قدم بعدی، ارائه اصل گواهی تولد یا پاسپورت به عنوان سند صادره از کشور محل تولد برای خود متقاضی می باشد. در مواردی که مدارک اشخاص به تایید مقام مربوطه برسد، می توان با فتوکپی آنها هم اقدام نمود.سپس لازم است جهت اقدام بعدی برای تحصیل در مدارس قبرس شمالی، آخرین قبض برق و پسماند را که نشان دهنده محل سکونت شما ا ست، به سازمان مربوطه ارائه دهید. در حالتی که منزل، اجاره ای بوده و امکان دریافت قبض پسماند وجود ندا شته با شد، می توان از اجاره نامه به عنوان جایگزین آن استفاده کرد. مرحله بعد، دارا بودن کارت واکسیناسیون مورد تایید این کشور می باشد. در نهایت با ارائه مدار شناسایی متقاضیان اعم از عکس پرسنلی و فتوکپی یا اصل کارت شناسایی و پاسپورت به همراه پرداخت مبلغ 200 یورو بابت ثبت نام می توان این مراحل را به اتمام رساند.

 

 توجه کنید که اگر خود سوابق تحصیلی داشته باشید، ضروری است که کارنامه ها و گزارشات مربوطه را هم ضمیمه پرونده کنید. البته فراموش نکنید، بهتر است جهت بهبود فرایند تحصیل در مدارس قبرس شمالی قبل از تکمیل مراحل ثبت نام با مسئولین مدرسه مربوطه یک قرار ملاقات داشته باشید. این کار باعث می شود که شرایط و انتظارات خود را به اطلاع طرف دیگر رسانده و از خواسته های او مطلع شوید. بعد از این ملاقات احتمالا یک بازه زمانی برای تان مشخص می شود تا کودکان به صورت آزمایشی در مدرسه حاضر شود. در این مدت، شرایط کودک مورد ارزیابی قرار گرفته و اگر شرایط مساعد  باشد، ثبت نام فرزندتان در مدرسه مورد نظر تکمیل می گردد.

تصویری از دانش اموزان

ساختار نظام آموزشی قبرس شمالی

 بر اساس گفته های پیشین مشخص شد که نظام حاکم بر تحصیل در مدارس قبرس شمالی تطابق زیادی با بالاترین استانداردهای آموزشی جهان دارد. به همین علت قبرس شمالی به قطب مهاجرتی پرطرفدار و با اعتبار علمی بی نظیر بدل گردیده است. امتیاز ویژه در این سیستم آموزشی به توانایی های دانش آموز و استعداد های او داده می شود. یعنی مراکز علمی خصوصی در مقاطع مختلف مسئولیت هزینه های تحصیلی دانش آموزان توانمند و با استعداد را برعهده می گیرند افراد زیر ۱۸ سال را به عهده می گیرند. در نتیجه دانش آموزان با استعداد و توانا بعضا حتی نیاز به پرداخت هیچ هزینه آموزشی در مدارس برتر این کشور ندارند.

قبرس شمالی در اصل سومین جزیره از دریای نیلگون مدیترانه می با شد که در جنوب ترکیه قرار دارد. این کشور، منطقه ای خودمختار و مستقل از کشورهای ترکیه و قبرس جنوبی می باشد که توانسته نام مروارید مدیترانه را از آن خود کند. البته ممکن است گاهی اوقات با نام قبرس ترکی هم از آن یاد شود. همینطور به قبرس جنوبی نیز نام قبرس یونانی اطلاق می گردد. جالب است بدانید که این کشور، شاهراه ارتباطی میان قاره های آسیا، اروپا و آفریقا نیز محسوب می شود. 

مطالعه بیشتر :تقویم قبرس شمالی

تحصیل در مقطع دبستان در قبرس شمالی

 اولین مرحله در هنگام تحصیل در مدارس قبرس شمالی، دوره پیش دبستانی ویژه ۶-۴ سال می باشد که مانند دیگر مراحل به دو صورت خصوصی و دولتی ارائه می گردد. البته تحصیل و شرکت در این دوره کامال اختیاری است و شروع دوره اصلی تحصیل در مدارس قبرس شمالی برای مقطع ابتدایی از سن 7 سالگی خواهد بود. در واقع این مقطع آموزشی ویژه گروه سنی ۷ الی ۱۲ سال بوده که در دوره اول در این سیستم آموزشی به تدریس دروس عمومی پرداخته می شود و در دوره دوم دروس تخصصی ارائه می گردد.

مطالعه بیشتر:مهاجرت کاری به قبرس شمالی
مدارس ابتدایی قبرس شمالی

 

تحصیل دوره متوسطه در قبرس شمالی

 مقطع دوم در تحصیل در مدارس قبرس شمالی، دوره متوسطه یا دبیرستان است که به آموزش گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال می پردازد. دبیرستان در قبرس شمالی به دو دوره ۳ ساله تق سیم می گردد. سیستم آموزشی این دوره به صورتی است که در دوره اول، دروس عمومی تدریس می گردد و دردر سه سال بعدی، دروس تخصصی در برنامه آموزشی خواهد بود. همانطور که در مطالب پیشین نیز گفته شد، مدارس قبرس شمالی به انواع دولتی، خصوصی و شبانه روزی تقسیم بندی شده اند. خوشبختانه این تقسیم بندی در سطح کیفیت آموزش مدارس تاثیری نداشته و دولت قبرس شمالی همه این سیستم ها را تحت نظارت خود در آورده است. به همین علت است که تحصیل در مدارس قبرس شمالی می تواند به افراد برای پیدا کردن شغل های مختلف در جوامع گوناگون کمک کند. مزیت دیگر این است که می توان از طریق تحصیل در مدارس قبرس شمالی فرصت تحصیل در رشته های برتر بین المللی را اخذ نمود. 

کودکان یک مدرسه در قبرس

رشته های تحصیلی دوره متوسطه در قبرس شمالی

 از دیگر مزیت هایی که تحصیل در مدارس قبرس شمالی دارد، امکان انتخاب از میان پنج رشته مختلف آموزشی در مقطع دبیرستان است: 

  • گروه اول شامل مطالعات کلاسیک. 
  • گروه دوم با دروس ریاضی، فیزیک و شیمی. 
  • گروه سوم شامل دروس اقتصاد و ریاضیات. 
  • گروه چهارم در حیطه آموزش مهارت های کارمندی و حسابداری. 
  • گروه پنجم در حیطه دروس زبان های خارجی و مطالعات

مطالعه بیشتر :گیرنه

مدارس ایرانی در قبرس شمالی

 اگر در حال تصمیم گیری درباره مقاصد مهاجرتی خود هستید، توجه کنید که تحصیل در مدارس ایرانی در قبرس شمالی برای خانواده های ایرانی می تواند یک گزینه مناسب باشد. زیرا تعداد قابل توجهی از مردمان سرزمین ما به کشور قبرس شمالی مهاجرت کرده و در آن جا زندگی می کنند. از این رو پاسخ دهی به نیازها و دغدغه مندی های این افراد در مدارس ایرانی قبرس شمالی در اولویت قرار گرفته است.

 یکی از این دغدغه ها قرار گیری در جو مدارس ایرانی در جغرافیای قبرس شمالی می باشد. البته مدارس بین المللی زیادی در این کشور شروع به فعالیت کرده اند که همین مطلب خود یک مزیت برای والدین کودکان بوده و به آنها حق انتخاب گسترده برای پیدا کردن مدرسه مناسب با  شرایط آموزشی دانش اموز خود را می دهد. نکته حائز اهمیت در این میان آموزش به زبان فارسی برای کود فارسی زبان است که شرایط آموزش را برای کودکان شما بیش از پیش تسهیل می کند.

 همچنین چون این کشور، بهترین مقصد موقت یا گذرگاه برای تحصیل و سپس ادامه تحصیل در اروپا محسوب می شود، نگرانی بابت عدم تسلط کودک به زبان های رایج در قبرس شمالی و وقفه های آموزشی موقتی که برای کودک ایجاد شده نخواهیم داشت زیرا اکثر مدارس ایرانی در کنار آموزش زبان فارسی دروس انگلیسی را نیز تدریس می کنند. همچنین می توان با استفاده از امتیاز مدارس بین المللی ایرانی از دریافت اقامت در این کشور بهره گردید.

 بعلاوه کودک هم قادر خواهد بود در فضایی مشابه کشورش ایران( به تحصیل خود ادامه دهد. در پایان بررسی های امپریال اینوستمنت در این بحث باید گفت که با قرارگیری در این سیستم می توانید فرصت تحصیل کودک خود در فضایی با زبان فارسی – انگلیسی را فراهم کنید.

تصویر چند دانش اموز مشغول کار تحقیقاتی

مدارس دولتی در قبرس شمالی

 پس از بررسی هایی که تاکنون درباره تحصیل در مدارس قبرس شمالی انجام گردید، متوجه وجود مدارس با سازماندهی شده دولتی در این سیستم شدیم. در این قسمت، قصد داریم نکات دقیق تری از تحصیل در مدارس قبرس شمالی به صورت دولتی را مطرح کنیم. برای مثال، مدارس دولتی این کشور امتحان ورودی و شرط معدل ندارند. علی رغم اینکه گفته شد، زبان آموز شی در این کشور، ترکی استانبولی است اما تمرکز بر روی یک زبان نخواهد بود. اتفاقا بازه زمانی مناسبی برای تدریال زبان انگلیسی به عنوان برنامه آموزشی مدارس دولتی تدارک دیده شده است. علاوه بر آن خو کودک حق دارد که یادگیری زبان فرانسه را هم به عنوان زبان سوم انتخاب کند. همچنین برخورداری از فعالیت های آموزشی فوق برنامه مانند کلاس کامپیوتر، آموزش موسیقی، ورزش منظم و انجام کارهای هنری در روتین هفتگی تحصیل در مدارس قبرس شمالی گنجانده شده است. حال تصور کنید بابت چنین خدماتی به هنگام تحصیل در مدارس قبرس شمالی در نمونه مدارس دولتی برای شما هیچ هزینه ای حتی هزینه سرویس نیز دریافت نخواهد شد. تنها هزینه وارده، صورت مبلغی جزئی برای تهیه نیازهای اولیه مانند کتاب و لباس، لوازم التحریر و تغذیه کودک است که می بایست به هنگام مدرسه رفتن برای هر کودکی تهیه نمود. حتی دولت کشور قبرس شمالی با هدفمندسازی سرویس ها حمل و نقل دولتی و مسیر اتوبوس ها رفت و آمد را سهولت بخشیده اسووت. اگر به دنبال تحصیل در مدارس قبرس شمالی هستید بهتر است با تعدادی مدارس دولتی نیز آشنا گردید. همچنین شما می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین امپریال اینوستمنت شرایط هر یک را جویا شوید.

مدارس خصوصی در قبرس شمالی

 در راستای پرسش درباره تحصیل در مدارس قبرس شمالی باید گفت تمایز مدارس خصوصی و دولتی را تنها می توان نیاز به پرداخت هزینه برای تحصیل در آنها دانست. البته به طور کلی بعضا برخی از مدارس خصوصی امکانات بیشتری را نسبت به مدارس دولتی ارائه داده و البته هزینه ها در مدارس خصوصی، مبلغ مشخصی نیستند. زیرا رابطه مستقیمی با شهر محل سکونت در قبرس و خدماتی که ارائه میدهند، خواهند داشت.همانطور که گفته شد گاهی اوقات نیز شرایط آموزشی در اینگونه مدارس از نمونه های دولتی خود پیشی گرفته و ا قدا مات پیشرفته تری هم در فرآیند آموزشی خود قرار می دهند. برای مثال کلاس های شطرنج، ورزش حرفه ای و رباتیک یا توزیع و عده های غذایی صبحانه و ناهار اشاره داشت که بر سطح کیفی و البته هزینه ها می افزاید.

مدارس بین المللی در قبرس شمالی

در ادامه قصد داریم تحصیل در مدارس بین المللی قبرس شمالی را بررسی کنیم. مدارس متعددی به نمایندگی و با نظارت سیستم آموزشی کشورهای دیگر در قبرس شمالی مشغول فعالیت هستند. بزرگترین مزیت استفاده از این مدارس، قرارگیری در فرهنگ آموزشی بین المللی مربوط به آموزش اعم از زبان آموزشی، طرح درس تطبیق یافته و دریافت بورسیه تحصیلی از کشور مقصد می باشد. البته که رشد مدارس بین الملل در قبرس شمالی با هدف تضمین بهره برداری آموزشی و تربیت اشخاص تا جذب و بکارگیری آنها چه در قبرس شمالی و چه در جوامع دیگر می باشد.

مدارس آمریکایی در قبرس شمالی

تحصیل در مدارس قبرس شمالی به مدارس بین المللی آسیایی محدود نمی شود و خوشبختانه نمونه های متعددی از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز در این کشور فعال هستند. این سری از مدارس، عموما دارای یک الگوی ثابت از برنامه آموزشی می باشند و تشابه دقیقی با استانداردهای فرانسوی، بریتانیایی و آمریکایی دارند. علاوه بر مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در این مدارس، می توان از فرصت بی نظیر کار با معلمان و استانداردهای آموزشی کشور آمریکا اشاره کرد. 

تصویر مدارس امریکایی قبرس

بهترین مدارس قبرس شمالی کدام مدارس می باشند؟

 با نتیجه گیری از شرایط کلی تحصیل در مدارس قبرس شمالی درمی یابیم که سطح کیفی مدارس حتی با درجه بندی دولتی، خصوصی و بین المللی نیز دچار خللی نشده و در بهترین وضعیت خود قرار دارد. حال پاسخ به این سوال که بهترین انتخاب برای شما که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، کدام است، نیاز به ارزیابی تمام شرایط شخصی و تحصیلی شما دارد. پس برای اطمینان و بهبود بخشی به این انتخاب می توانید با متخصصین ما در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

سال تحصیلی در قبرس از چه زمانی آغاز می شود

 آغاز پذیرش متقاضیان تحصیل در مدارس قبرس شمالی از فروردین ماه می باشد. در واقع پروسه پذیرش مدارس تا انتهای شهریور ماه ادامه یافته و از ابتدای مهر ماه یا نیمه دوم سپتامبر، دقیقا مشابه سیستم کشورمان، مدارس شروع به کار می کنند.

مزیت های تحصیل در قبرس شمالی چیست ؟

 

 

در این مقاله کوشش شد به بخش مهمی از سوالات متقاضیان تحصیل در مدارس قبرس پاسخ داده شود. شما میتوانید از طریق ارتباط با تیم تخصصی ما از طریق تمام اطلاعات لازم درباره مدارس ایرانی قبرس و مدارس غیر ایرانی در این کشور را بدست اورده و بهترین تصمیم متناسب با شرایط خود را اخذ نمایید.

مطالعه بیشتر :ثبت شرکت در قبرس شمالی

 

4 پاسخ

  1. مدرسه ایرانی در قبرس شمالی وجود داره برای افرادی که میخوان به این کشور بیان و بچه محصل دارن ؟

    1. سلام وقت بخیر زبان تحصیل در مدارس ترکی و انگلیسی می باشد

  2. ایا تفاوت زیادی بین هزینه تحصیل در مدارس دولتی نسبت به مدارس خصوصی وجود داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی