دانشگاه امریکایی گیرنه

بهترین دانشگاه های قبرس

امروزه تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی طرفداران بسیاری را در بین دانشجویان ایرانی به دست آورده است. زیرا تحصیل در دانشگاه قبرس شمالی می تواند مزایای زیادی برای دانشجویان ایرانی داشته باشد. تحصیل در دانشگاه قبرس شمالی برای دانشجویان بین المللی می تواند یک تجربه عالی باشد. در این مقاله بهترین دانشگاه های قبرس را برای دانشجویان بین المللی معرفی می کنیم. اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی به قبرس هستید، توصیه می کنیم برای آشنایی با بهترین دانشگاه های قبرس، این مقاله را به دقت مطالعه بفرمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما به شماره تماس های 00905338890738 و  یا 09123493079 تماس حاصل فرمایید.

لیست دانشگاه های قبرس شمالی و هزینه ها و شرایط انها 

شهر دانشگاه 

نوع دانشگاه 

هزینه تحصیل (میانگین) 

دانشگاه 

فاماگوستا

دولتی

3000 تا 8000 یورو

دانشگاه مدیترانه شرقی

نیکوزیا

خصوصی

2800 تا 12000

دانشگاه خاور نزدیک 

نیکوزیا

خصوصی

از 3000 یورو

دانشگاه بین المللی قبرس 

گیرنه

خصوصی

4500 تا 6000 یورو

دانشگاه آمریکایی گیرنه 

گیرنه

خصوصی

از 4000 یورو

دانشگاه اروپایی لفکه 

لفکه

خصوصی

از 6000 یورو

دانشگاه فنی خاورمیانه قبرس

کایوتی لفکوشا

دولتی 

از 13000

دانشگاه رئوف دنکتاش 

نیکوزیا

خصوصی

4000 تا 10000 یورو

دانشگاه بین المللی فاینال 

گیرنه 

خصوصی

7000 تا 8000 یورو

دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی ارکین

گیرنه

خصوصی

3000 تا 4000 دلار 

دانشگاه مدیترانه کارپاس 

فاماگوستا

خصوصی

6000 تا 7000 یورو

دانشگاه غربی قبرس شمالی

نیکوزیا

خصوصی

از 2000 یورو 

دانشگاه باهچه شهیر قبرس 

نیکوزیا

خصوصی

از 3500 یورو

دانشگاه اونبس نوامبر قبرس 

نیکوزیا

خصوصی

از 3000 یورو 

دانشگاه علوم و تحقیقات مدیترانه قبرس 

نیکوزیا

خصوصی

از 12000 یورو 

دانشگاه فردریک

گیرنه 

خصوصی

از 4000 یورو 

دانشگاه صنعتی قبرس 

مراحل پذیرش تحصیلی در بهترین دانشگاه های قبرس

يكي از دلايل دانشجويي بودن كشور قبرس شمالي، امنيت بسيار بالا، جمعيت كم،فاصله كم بين شهرها و نيز نخواستن ويزا براي ايرانيان مي باشد. سه شهر مهم قبرس شمالي لفکشا، فاماگوستا و گیرنه است كه در آنها بهترين و مهمترين دانشگاههاي  معتبر كشور قبرس وجود دارد. كه داراي بالاترين سيستم آموزش عالي در كشور قبرس است، كه برای پذیرش در بهترین دانشگاه های قبرس، شما باید مراحل زیر را طی کنید:

تصویری از یکی از بهترین دانشگاه های قبرس

 .1 انتخاب دانشگاه: برای شروع، باید یک دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنید. لیست بهترین دانشگاه های قبرس به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشوند. لازم به ذکر است که باید شرایط دانشگاهی که برای تحصیل در آن علاقه مند هستید، مطالعه نمایید و مراحل پذیرش را طبق دستورالعمل آن دانشگاه انجام دهید.

 .2 ارسال درخواست: بعد از انتخاب دانشگاه، شما باید یک درخواست برای تحصیل در آنجا ارسال کنید. برای این کار، میتوانید به وبسایت یکی از بهترین دانشگاه های قبرس مراجعه کنید و فرم درخواست را تکمیل کنید. برخی دانشگاهها نیز امکان ارسال درخواست از طریق ایمیل را فراهم میکنند. 

مطالعه بیشتر :اجاره خانه دانشجویی در قبرس شمالی

ما چگونه می توانیم در اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی به شما کمک کنیم؟

.3 ارسال مدارک: پس از ارسال درخواست، شما باید مدارک خود را ارسال کنید. شرایط پذیرش بهترین دانشگاه های قبرس مطابق با آنچه در هر موسسه اروپایی دیگری انتظار دارید است. معموالً مدارک مورد نیاز برای تحصیل در بهترین دانشگاه های قبرس عبارتند از: 

  • فرم درخواست 
  • مدرک پرداخت هزینه درخواست در صورت وجود 
  • مدرک دیپلم دبیرستان برای درخواست لیسانس
  • مدرک لیسانس برای درخواست در مقطع کارشناسی ارشد
  • رونوشت سوابق 
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی 
  • اثبات تمکن مالی برای زندگی و تحصیل در آنجا 
  • گواهی پزشکی 
  • عکس 
  • کپی پاسپورت معتبر و/یا شناسنامه شخصی 
  • توصیه نامه 
  • رزومه شخصی 

.4 پرداخت هزینه: پس از ارسال مدارک، شما باید هزینهی مربوط به پذیرش را پرداخت کنید. هزینهی پذیرش در بهترین دانشگاه های قبرس ممکن است متفاوت باشد و بسته به دانشگاهی که انتخاب میکنید، متفاوت است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بسیاری از دانشگاه ها در قبرس به دانشجویان بورس تحصیلی ارائه می دهند و بدین طریق به انها کمک می کنند تا بخشی از هزینه های تحصیل خود را پوشش دهند همچنین کار ضمن تحصیل در قبرس شمالی نیز امکان پذیر بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هزینه زندگی و تحصیل خود را مدیریت کنید.

برای آشنایی کامل با مراحل و نحوه پذیرش در بهترین دانشگاه های قبرس حتما ویدویو زیر را مشاهده بفرمایید .

معرفی بهترین دانشگاه های قبرس

 

جدول معرفی بهترین دانشگاه های قبرس شمالی

دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس

دانشگاه خاور نزدیک قبرس

دانشگاه آمریکایی گیرنه 

دانشگاه بین المللی قبرس

 

فایل صوتی توضیجات درباره دانشگاه های قبرس 

 

معرفی رنکینگ دانشگاه قبرس شمالی(کشوری و بین المللی)

در ادامه این لیست به معرفی بهترین دانشگاه های قبرس شمالی بر اساس اطلاعات منتشر شده از این منبع میپردازیم:

دانشگاه

رنک جهانی

رنک منطقه ای 

رنک کشوری

دانشگاه خاور نزدیک

1075

450

1

دانشگاه مدیترانه شرقی

2205

950

2

دانشگاه گیرنه

2804

1167

3

دانشگاه اروپایی لفکه

4876

1805

4

دانشگاه باهچه شهیر

5902

2060

5

دانشگاه بین المللی قبرس

6232

2147

6

دانشگاه بین المللی فاینال

7297

2467

7

دانشگاه آمریکایی گیرنه

8924

2845

8

دانشگاه علوم قبرس

9898

3086

9

دانشگاه بهداشت و علوم 

11607

3420

10

دانشگاه صلح جهانی 

12424

3545

11

دانشگاه بین المللی قبرس University International Cyprus 

دانشگاه بین المللی قبرس یا (CIU (University International Cyprus یکی از بهترین دانشگاه های قبرس است که در شهر نیکوزیا قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و از آن زمان به باال به دانشجویان از سراسر جهان فرصتی برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در بیش از ۱۳۰ رشته تحصیلی ارائه می دهد. CIU دارای بیش از ۱۴۰۰۰ دانشجوی داخلی و خارجی است و بر اساس رتبه بندی Webometrics در جایگاه 2974 جهان قرار دارد. این دانشگاه دارای امکاناتی مانند کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، سالنهای کنفرانس و اجتماعات، آزمایشگاههای پزشکی، سینما و تئاتر، مراکز ورزشی و استخر است.

امکانات دانشگاه بین المللی قبرس

همچنین، CIU با ارائه بورسهای تحصیلی به دانشجویان برتر، فرصتی را برای تحصیل در محیط بین المللی و ارتقای دانش و توانمندیهای شخصی فراهم میکند. برای اخذ پذیرش در بهترین دانشگاه های قبرس، دانشجویان باید در آزمون ورودی موسسه موفق شوند و نمرات قابل قبول را از دانشگاه کسب کنند. در مقطع کارشناسی این کالج رشته های مهندسی، معماری، هنر، علوم بهداشتی، داروسازی، حقوق، علوم اداری، ارتباطات و مهندسی کشاورزی وجود دارد. 2 اکتبر آخرین مهلت درخواست آنلاین برای این کالج است.

دانشگاه نیر ایست یا خاور نزدیک University East Near

دانشگاه خاور نزدیک یا (NEU (University East Near یکی از بزرگترین و بهترین دانشگاه های قبرس است که در شهر نیکوزیا واقع شده است. NEU با بیش از ۲۰ سال سابقه در ارائه خدمات آموزشی و مطالعاتی، امکانات دانشگاهی بسیار قوی و مدرن را در اختیار دانشجویان خود قرار میدهد. این دانشگاه دارای ۱۶ دانشکده مختلف، کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، مجتمع های مسکونی، اماکن تفریحی و فرهنگی، و مراکز ورزشی مدرن است.

دانشگاه خاور نزدیک

این موسسه برای پذیرش دانشجو اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند و با توجه به نمره خود می توانید در رشته های مورد نظر خود ثبت نام کنید. یکی از مزایای حضور در دانشگاه خاور نزدیک این است که این موسسه نرخ شهریه عادلانه ای را تعیین کرده است و حضور در اینجا برای دانشجویان ایرانی مقرون به صرفه می کند. برای دوره تحصیلی یک ساله در دانشگاه خاور نزدیک می بایست حداقل مبلغ 1800 یورو و حداکثر 3700 یورو به حساب دانشگاه واریز کنید.

دانشگاه مدیترانه شرقی University Mediterranean Eastern 

دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی یا (EMU (University Mediterranean Eastern یکی دیگر از بزرگترین و بهترین دانشگاه های قبرس شمالی است. این دانشگاه در سال ۱۹۷۹ تاسیس شده و در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجوی داخلی و خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی در آن تحصیل می کنند.

همه چیز درباره دانشگاه مدیترانه شرقی

EMU با بیش از ۴۰ سال سابقه در ارائه خدمات آموزشی و مطالعاتی و امکانات دانشگاهی بسیار قوی و مدرن در لیست بهترین دانشگاه های قبرس جای دارد. این دانشگاه دارای ۱۱ دانشکده مختلف، کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، مجتمع های مسکونی، اماکن تفریحی و فرهنگی، و مراکز ورزشی مدرن است.

دانشگاه گیرنه یا کایرنیا University Girne

دانشگاه گیرنه

دانشگاه کایرنیا یکی از موسسات آموزش عالی و جزو بهترین دانشگاه های قبرس شمالی است که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است. این دانشگاه در شهر کایرنیا واقع شده و دارای محیط زیبا و آرام برای تحصیل و زندگی دانشجویان است. این دانشگاه بیش از ۱۰ دانشکده و مرکز تحقیقاتی را در حوزه های مختلف از جمله مهندسی، پزشکی، علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات و… در اختیار دانشجویان خود قرار میدهد. همچنین با داشتن امکانات مدرن، ارائه خدمات پشتیبانی به دانشجویان و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، برای دانشجویان فرصتی مناسب برای تحصیل و توسعه شخصی فراهم میکند. از دیگر ویژگیهای دانشگاه کیرنیا میتوان به برنامه تحصیلی متنوع آن، ارائه بورسهای تحصیلی برای دانشجویان داخلی و خارجی و داشتن ارتباطات بین المللی برای همکاری و تبادل دانش با دانشگاهها و موسسات آموزشی معتبر در سراسر جهان اشاره کرد. به عالوه، دانشگاه کایرنیا به دانشجویان خود امکان فعالیت در کارگاهها و پروژه های تحقیقاتی را نیز میدهد که میتواند به توسعه تخصصی و شغلی آنان کمک کند.

مطالعه بیشتر : دانشگاه علوم بهداشت قبرس

دانشگاه رئوف دنکتاش University Denktaş Rauf 

دانشگاه دنکتاش

دانشگاه Denktaş Rauf یا همان دانشگاه رئوف دنکتاش در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است. این دانشگاه به نام رهبر قبرس شمالی، رئوف دنکتاش، نامگذاری شده است که به دلیل دوران پیشرفت و توسعه قبرس شمالی و نقش برجستهای که در آن داشته است، مورد تجلیل و احترام قرار گرفته است. دانشگاه Denktaş Rauf با دارا بودن چندین دانشکده و رشته تحصیلی مختلف، امکانات دانشگاهی بسیار خوبی را در اختیار دانشجویان می گذارد و یکی از بهترین دانشگاه های قبرس محسوب میشود. همچنین با برگزاری کلاسهای آموزشی با کیفیت، برنامه های تحصیلی متنوع، ارائه خدمات پشتیبانی به دانشجویان، فعالیتهای تحقیقاتی و برگزاری همایشها و کنفرانسهای مختلف، به دانشجویان خود فرصتی برای پیشرفت و توسعه شخصی خود میدهد و به همین دلیل در لیست بهترین دانشگاه های قبرس قرار دارد. در کنار این امکانات، دانشگاه Denktaş Rauf همچنین از یک مجموعه ی ورزشی کامل و با امکانات مدرن برخوردار است که به دانشجویان امکان فعالیت در رشته های مختلف ورزشی را میدهد. همچنین با ارائه بورسهای تحصیلی و امکانات تحصیلی برای دانشجویان بین المللی، به دانشجویان خارجی نیز امکان تحصیل در یک دانشگاه معتبر در منطقه را میدهد.

فایل صوتی توضیحات در رابطه با هزینه های تحصیل در دانشگاه های قبرس 

دانشگاه آمریکایی گیرنه  University American Girne

دانشگاه امریکایی گیرنه

دانشگاه آمریکایی گیرنه یا (GAU (University Girne یکی از مشهورترین و بهترین دانشگاه های قبرس شمالی است. این دانشگاه در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ دانشجوی داخلی و خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در بیش از ۱۲۰ رشته تحصیلی در آن تحصیل می کنند. GAU با داشتن بیش از ۳۰ سال سابقه در ارائه خدمات آموزشی و مطالعاتی، تالش میکند تا با ارائه امکانات دانشگاهی بسیار قوی و مدرن، از سایر دانشگاههای منطقه متمایز شود. این دانشگاه دارای ۱۵ دانشکده مختلف، کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، مجتمع های مسکونی، اماکن تفریحی و فرهنگی، و مراکز ورزشی مدرن است. GAU همچنین با برگزاری دورههای کوتاه مدت در زمینه های مختلف و همچنین داشتن دانشگاه آنالین، به دانشجویان فرصتی برای ادامه تحصیلات خود به صورت آنلاین یا حضوری میدهد. علاوه بر این با برگزاری کنفرانسهای مختلف، طرحهای تحقیقاتی، همکاری با دانشگاههای معتبر جهانی، ارائه بورسهای تحصیلی به دانشجویان برتر و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، به دانشجویان خود فرصتی برای ارتقای دانش و توانمندیهای شخصی خود میدهد.

European University of Lefke  دانشگاه اروپایی لفکه

دانشگاه اروپایی لفکه

دانشگاه اروپایی لفکه یا (EUL (Lefke of University European، یکی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی است که در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است. این دانشگاه دارای ۱۲ دانشکده و مرکز تحقیقاتی در زمینه های مختلف از جمله مهندسی، علوم انسانی، پزشکی، مدیریت و اقتصاد و … است. دانشگاه اروپایی لفکه، دانشجویان خود را با ارائه برنامه های تحصیلی متنوع و با کیفیت بالا به تحصیل و پژوهش در حوزه های مختلف تشویق میکند. همچنین این دانشگاه با داشتن اساتید و محققین برجسته، به دانشجویان فرصتی را برای یادگیری و توسعه مهارتهای تخصصی خود فراهم میکند. به همین دلیل دانشگاه اروپایی لفکه یک انتخاب محبوب در بین دانشجویان خارجی است که قصد ادامه تحصیل دارند.

دانشگاه باغچه شهیر University Cyprus Bahçeşehir

 

 دانشگاه باغچه شهیر یا (BCU (University Cyprus Bahçeşehir یکی از دانشگاههای بزرگ و معتبر قبرس شمالی است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. این دانشگاه دارای برنامه های تحصیلی متنوع در رشته های مختلف از جمله مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد و حقوق است. دانشگاه باغچه شهیر با هدف ارائه آموزش عالی با استانداردهای جهانی و ایجاد فرصتهای شغلی برای دانشجویان خود تاسیس شده است. برنامه های تحصیلی این دانشگاه با هدف انعکاس نیازهای بازار کار طراحی شدهاند و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و اساتید مجرب، دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده میکنند. امکانات این دانشگاه شامل کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، مراکز ورزشی، کلاسهای درس با تجهیزات مدرن، فضاهایی برای کار گروهی و گردهمایی و سایر امکانات دیگر است. همچنین این دانشگاه، برنامههای تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان داخلی و خارجی ارائه می دهد و بورسهای تحصیلی را نیز برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است.

دانشگاه بین المللی فینال University International Final 

دانشگاه بین المللی فینال

دانشگاه University International Final یا FIU یکی از دانشگاههای معتبر و جزو بهترین دانشگاه های قبرس شمالی است که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است. این دانشگاه دارای برنامه های تحصیلی متنوع در رشته های مختلف از جمله مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد، حقوق و زبانها است. دانشگاه FIU با هدف ارائه آموزش عالی با استانداردهای جهانی و تربیت دانشجویانی با شخصیت قوی، خالقیت باحال و تواناییهای پژوهشی و تجاری قوی تاسیس شده است. برنامه های تحصیلی این دانشگاه با هدف انعکاس نیازهای بازار کار طراحی شدهاند و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و اساتید مجرب، دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده میکنند.

دانشگاه علوم اجتماعی و سلامت قبرس social and health university

دانشگاه قبرس یکی از بهترین دانشگاه های قبرس است که برنامه های تحصیلی متنوع در رشته های مختلف را ارائه میدهد. بخش علوم بهداشتی و اجتماعی دانشگاه قبرس، یکی از بخشهای مهم و پرطرفدار این دانشگاه است. در بخش علوم بهداشتی و اجتماعی دانشگاه قبرس، برنامه های تحصیلی در رشته های متنوعی از جمله بهداشت عمومی، مدیریت بهداشتی، پرستاری، امور اجتماعی، روانشناسی، جامعه شناسی، جمعیت شناسی و آموزش پرستاری ارائه میشود. این برنامه ها، با هدف توسعه دانشجویان در زمینه بهداشت و سلامتی جامعه و تحلیل مسائل اجتماعی و انسانی در جامعه، طراحی شدهاند. امکانات دانشگاه علوم اجتماعی و سلامت قبرس شامل کتابخانه بزرگ، مراکز تحقیقاتی، کلاسهای درس با تجهیزات مدرن و مراکز ورزشی است. همچنین، این دانشگاه به دانشجویان خارجی بورسهای تحصیلی ارائه می دهد و به دانشجویان این امکان را میدهد تا در یک محیط بینالمللی با دانشجویانی از سراسر جهان تحصیل کنند.

دانشگاه وست قبرس University West Cyprus

دانشگاه وست قبرس

یک دانشگاه خصوصی در قبرس است که در سال 2015 تاسیس شده است. این دانشگاه برنامه های تحصیلی متنوعی در رشته های مختلف از جمله مهندسی، علوم پایه، فناوری اطلاعات، مدیریت، بهداشت و سلامت، فیزیک درمانی، طراحی داخلی و خارجی، موسیقی، ورزش و … ارائه میدهد. این دانشگاه دارای امکانات بسیار خوبی است از جمله کتابخانه، مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاهها، سالنهای کنفرانس، رستوران و کافی شاپ، مراکز ورزشی و فضاهای سبز است. همچنین، دانشگاه قراردادهای همکاری با دانشگاههای برجسته جهان دارد و امکان بورسیه تحصیلی به دانشجویان را فراهم نموده است

 یک دانشگاه خصوصی در قبرس است که در سال 2015 تاسیس شده است. این دانشگاه برنامههای تحصیلی متنوعی در رشته های مختلف از جمله مهندسی، علوم پایه، فناوری اطلاعات، مدیریت، بهداشت و سلامت، فیزیک درمانی، طراحی داخلی و خارجی، موسیقی، ورزش و … ارائه میدهد. این دانشگاه دارای امکانات بسیار خوبی است از جمله کتابخانه، مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاهها، سالنهای کنفرانس، رستوران و کافی شاپ، مراکز ورزشی و فضاهای سبز است. همچنین، دانشگاه قراردادهای همکاری با دانشگاههای برجسته جهان دارد و امکان بورسیه تحصیلی به دانشجویان را فراهم نموده است

دانشگاه مدیترانه ای کار پازیا University Mediterranean Karpas

دانشگاه مدیترانه ای کار پازیا که در سال 2012 تاسیس شد، در لیست بهترین دانشگاه های قبرس رتبه ششم را دارد و در شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس واقع شده است. این دانشگاه فعالیت ها و همکاری های زیادی با دانشگاه ها و کالج های بین المللی دیگر دارد. محوطه دانشگاه مدیترانه کار پازیا به طور متمایز طراحی شده است و طیف گسترده ای از امکانات و خدمات را به دانشجویان ارائه می دهد. فضای دانشگاه به گونه ای است که دانشجویان بین المللی با پیشینه های فرهنگی متنوع با آغوش باز پذیرفته می شوند و تحصیل در محیطی دوستانه به شکوفایی استعدادهای آنها و پیشرفت تحصیلی آنها کمک می کند. انتخاب این دانشگاه به عنوان مقصد تحصیلی می تواند مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی به همراه داشته باشد.

ویدیو مزیت های تحصیل در قبرس شمالی 

دانشگاه علوم قبرس University Science Cyprus

دانشگاه علوم قبرس

موقعیت دانشگاه علوم قبرس در منطقه ای خیره کننده از جزیره است. این دانشگاه در قبرس که در جذب دانشجو از بیش از 40 کشور مختلف موفق بوده است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از برترین دانشگاه های جهان است. در این دانشگاه اساتید و افراد نخبه و بسیار مجرب در پیشبرد اهداف علمی و علمی دانشجویان با یکدیگر همکاری می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پروژه‌های امیرال اینوستمنت در قبرس شمالی